Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89958243
Amsterdamseweg 43 3812 RP Amersfoort
Huurprijs op aanvraag
Onderdeel van
Amsterdamseweg 43, Amersfoort
Omschrijving
ALGEMEEN
Het kantoorgebouw is gelegen op een zichtlocatie langs de doorgaande weg op bedrijventerrein Isselt in Amersfoort. Isselt ligt aan de westkant van Amersfoort en heeft een enorme variëteit aan bedrijven, wat het aantrekkelijk maakt voor vestiging. Het historische centrum van Amersfoort, met een diversiteit aan voorzieningen, is binnen enkele autominuten bereikbaar.
Het kantoorgebouw is momenteel ingedeeld met een mix van open en gesloten werkplekken. Een alternatieve indeling is uiteraard mogelijk. De begane grond, in combinatie met de eerste verdieping, heeft een eigen ingang. Via deze ingang komt u bij de balie in de ontvangstruimte, waar u het open karakter van de werkruimtes direct ervaart. De kantoorruimtes hebben een moderne uitstraling en zijn onder architectuur met veel smaak ingericht. Op de vierde verdieping is een gezamenlijke kantine met toegang tot een dakterras.
Deelverhuur is mogelijk vanaf 213 m².
LOCATIE
Op loopafstand bevindt zich de halte van buslijn 1 die een rechtstreekse verbinding heeft met Amersfoort CS.
650 m tot de bus;
2 km tot centrum Amersfoort;
2 km tot Station Amersfoort;
8 km tot de A1;
11- 12 km tot de A28.
BEREIKBAARHEID
Het object ligt aan de doorgaande route naar het centrum van Amersfoort. De locatie is zowel met eigen als openbaar vervoer goed bereikbaar. Het knooppunt Hoevelaken, waar de A1 en A28 elkaar kruisen, is via de Amsterdamseweg en de Bunschoterstraat gemakkelijk bereikbaar.
VLOEROPPERVLAKTE
Huurdeel 4A betreft 335 m² gelegen op de 4de verdieping.
HUURPRIJS
€ 95,- per m² per jaar te vermeerderen met btw.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn op basis van een voorschotbijdrage en bedragen € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw.
- Elektraverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde, algemene ruimten en installaties;
- Gasverbruik inclusief vastrecht;
- Watergebruik inclusief vastrecht;
- Verlichting gemeenschappelijke ruimten;
- Onderhoud diverse gemeenschappelijke elektronische installaties; zoals liftinstallatie, noodverlichtingsinstallatie, hand- en brandmeldinstallatie en de topkoelingsinstallatie;
- Vuilafvoer;
- Schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimte;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Onderhoud terrein en groenvoorziening;
- Glasverzekering;
- Beheer en administratiekosten;
- Beveiliging door surveillance dienst;
- Zuiveringsheffingen.
OPLEVERNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige staat opgeleverd met de volgende voorzieningen:
- (eigen) entree;
- dubbele sanitaire groepen per verdieping;
- topkoeling;
- vloerbedekking;
- systeemplafonds met verlichting;
- glasvezel;
- vergaderkamers voorzien van glazen systeemwanden;
- kabelgoten;
- zonwering buitenzijde;
- dakterras.
PARKEREN
Er zijn voor de verhuur diverse parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein. De prijs voor een parkeerplaats bedraagt € 500,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw. Tevens is het mogelijk om te parkeren langs de openbare weg.
BTW
Indien huurder niet aan het "90% criterium" voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
INDEXERING
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BETALINGEN
Verhuurder geeft de voorkeur aan betaling per maand vooruit.
HUURTERMIJN
Kortlopende huurtermijnen mogelijk!!
OPZEGTERMIJN
In overleg
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom van tenminste drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met btw.
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015, met de bijbehorende algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Het kantoorgebouw is gelegen op een zichtlocatie langs de doorgaande weg op bedrijventerrein Isselt in Amersfoort. Isselt ligt aan de westkant van Amersfoort en heeft een enorme variëteit aan bedrijven, wat het aantrekkelijk maakt voor vestiging. Het historische centrum van Amersfoort, met een diversiteit aan voorzieningen, is binnen enkele autominuten bereikbaar.
Het kantoorgebouw is momenteel ingedeeld met een mix van open en gesloten werkplekken. Een alternatieve indeling is uiteraard mogelijk. De begane grond, in combinatie met de eerste verdieping, heeft een eigen ingang. Via deze ingang komt u bij de balie in de ontvangstruimte, waar u het open karakter van de werkruimtes direct ervaart. De kantoorruimtes hebben een moderne uitstraling en zijn onder architectuur met veel smaak ingericht. Op de vierde verdieping is een gezamenlijke kantine met toegang tot een dakterras.
Deelverhuur is mogelijk vanaf 213 m².
LOCATIE
Op loopafstand bevindt zich de halte van buslijn 1 die een rechtstreekse verbinding heeft met Amersfoort CS.
650 m tot de bus;
2 km tot centrum Amersfoort;
2 km tot Station Amersfoort;
8 km tot de A1;
11- 12 km tot de A28.
BEREIKBAARHEID
Het object ligt aan de doorgaande route naar het centrum van Amersfoort. De locatie is zowel met eigen als openbaar vervoer goed bereikbaar. Het knooppunt Hoevelaken, waar de A1 en A28 elkaar kruisen, is via de Amsterdamseweg en de Bunschoterstraat gemakkelijk bereikbaar.
VLOEROPPERVLAKTE
Huurdeel 4A betreft 335 m² gelegen op de 4de verdieping.
HUURPRIJS
€ 95,- per m² per jaar te vermeerderen met btw.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn op basis van een voorschotbijdrage en bedragen € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw.
- Elektraverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde, algemene ruimten en installaties;
- Gasverbruik inclusief vastrecht;
- Watergebruik inclusief vastrecht;
- Verlichting gemeenschappelijke ruimten;
- Onderhoud diverse gemeenschappelijke elektronische installaties; zoals liftinstallatie, noodverlichtingsinstallatie, hand- en brandmeldinstallatie en de topkoelingsinstallatie;
- Vuilafvoer;
- Schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimte;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Onderhoud terrein en groenvoorziening;
- Glasverzekering;
- Beheer en administratiekosten;
- Beveiliging door surveillance dienst;
- Zuiveringsheffingen.
OPLEVERNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige staat opgeleverd met de volgende voorzieningen:
- (eigen) entree;
- dubbele sanitaire groepen per verdieping;
- topkoeling;
- vloerbedekking;
- systeemplafonds met verlichting;
- glasvezel;
- vergaderkamers voorzien van glazen systeemwanden;
- kabelgoten;
- zonwering buitenzijde;
- dakterras.
PARKEREN
Er zijn voor de verhuur diverse parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein. De prijs voor een parkeerplaats bedraagt € 500,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw. Tevens is het mogelijk om te parkeren langs de openbare weg.
BTW
Indien huurder niet aan het "90% criterium" voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
INDEXERING
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BETALINGEN
Verhuurder geeft de voorkeur aan betaling per maand vooruit.
HUURTERMIJN
Kortlopende huurtermijnen mogelijk!!
OPZEGTERMIJN
In overleg
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom van tenminste drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met btw.
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015, met de bijbehorende algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Servicekosten
- € 50 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1970
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 335 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 5 bouwlagen
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet en pantry
Energie
- Energielabel
- Niet beschikbaar
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein en kantorenpark
Parkeergelegenheid
- Parkeerkosten
- Vanaf € 500,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)