Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43587260
Van Heuven Goedhartlaan 13-D 1181 LE Amstelveen
€ 4.688 /mnd
Onderdeel van
Regus Parktoren, Amstelveen
Omschrijving
Volledige toegang tot professionele kantoorruimte voor 15 personen in Regus Parktoren
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Met de imponerende ingang van kantoortoren Parktoren en de prachtig ontworpen ontvangstruimte maakt u zeker een blijvende indruk op uw klanten. Profiteer van een werkplek op deze hippe bedrijfslocatie, met vervoersverbindingen naar zowel het centrum van Amstelveen als Amsterdam.
Geniet van het uitzicht vanaf de bovenste twee verdiepingen van dit smaakvolle, moderne gebouw met veel gemeenschappelijke ruimte en trainingsfaciliteiten. Loop na het werk snel naar Stadshart Amstelveen en vermaak uzelf in de winkelcentra, bars en restaurants.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus Parktoren , ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf. Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Met de imponerende ingang van kantoortoren Parktoren en de prachtig ontworpen ontvangstruimte maakt u zeker een blijvende indruk op uw klanten. Profiteer van een werkplek op deze hippe bedrijfslocatie, met vervoersverbindingen naar zowel het centrum van Amstelveen als Amsterdam.
Geniet van het uitzicht vanaf de bovenste twee verdiepingen van dit smaakvolle, moderne gebouw met veel gemeenschappelijke ruimte en trainingsfaciliteiten. Loop na het werk snel naar Stadshart Amstelveen en vermaak uzelf in de winkelcentra, bars en restaurants.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus Parktoren , ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf. Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 4.688 per maand
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- Per direct beschikbaar
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1998
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 120 m² (in units vanaf 100 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- Niet beschikbaar
Omgeving
- Ligging
- Stadscentrum/dorpskern