Omschrijving
Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie in Amstelveen?
Algemeen:
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 6m2. Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf 169,- per maand all-in;
- 2/3 persoonskantoren (9-17 m²) vanaf € 595,- per maand all-in;
- 4/5 persoonskantoren (15-20 m²) vanaf € 1.366,- per maand all-in;
- 6/7 persoonskantoren (21-27 m²) vanaf € 2.044,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.);
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Prijzen zijn exclusief:
- Koffie/thee;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Dit kantoor in Amstelveen is zeer gunstig gelegen direct aan tramlijn 5, nabij de Amsterdamse Zuidas. Het kantoor is zeer goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer. Diverse snelwegen zijn vanaf hier al binnen enkele minuten te bereiken.
Komt u met de auto?
Het object is uitstekend bereikbaar door de ligging naast de Beneluxbaan en nabij de Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen) en is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.
Komt u met het openbaar vervoer?
Vanaf Parktoren naar treinstation Amsterdam-Zuid 9 minuten per metro.
Vanaf treinstation Amsterdam-Zuid naar Luchthaven Schiphol 6 minuten per trein.
Vanaf Parktoren naar Schiphol 6 minuten per bus.
Parkeergelegenheid:
Op de openbare weg, op eigen terrein (achter slagboom) of in garage (betaald).
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A+
Geldig t/m 06-11-2033.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Algemeen:
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 6m2. Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf 169,- per maand all-in;
- 2/3 persoonskantoren (9-17 m²) vanaf € 595,- per maand all-in;
- 4/5 persoonskantoren (15-20 m²) vanaf € 1.366,- per maand all-in;
- 6/7 persoonskantoren (21-27 m²) vanaf € 2.044,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.);
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Prijzen zijn exclusief:
- Koffie/thee;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Dit kantoor in Amstelveen is zeer gunstig gelegen direct aan tramlijn 5, nabij de Amsterdamse Zuidas. Het kantoor is zeer goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer. Diverse snelwegen zijn vanaf hier al binnen enkele minuten te bereiken.
Komt u met de auto?
Het object is uitstekend bereikbaar door de ligging naast de Beneluxbaan en nabij de Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen) en is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.
Komt u met het openbaar vervoer?
Vanaf Parktoren naar treinstation Amsterdam-Zuid 9 minuten per metro.
Vanaf treinstation Amsterdam-Zuid naar Luchthaven Schiphol 6 minuten per trein.
Vanaf Parktoren naar Schiphol 6 minuten per bus.
Parkeergelegenheid:
Op de openbare weg, op eigen terrein (achter slagboom) of in garage (betaald).
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A+
Geldig t/m 06-11-2033.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.