Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89029096
Burgemeester Haspelslaan 5 1181 NB Amstelveen
€ 1.115 /mnd
Onderdeel van
Burgemeester Haspelslaan, Amstelveen
Omschrijving
Kantoorunit 3.03
ca. 72,2 m²
€ 1.115,- per maand excl. BTW
De oppervlakte is incl. een aandeel in de algemene ruimte.
Voorzieningen/installaties:
- gemeenschappelijk entree;
- 2 liften;
- kabelgoten;
- systeemplafond met verlichting;
- te openen ramen voorzien van dubbel glas;
- natuurstenen vensterbanken;
- gedeelde, gescheiden toiletten met spoelbak;
- gedeelde pantry met Siemens apparatuur;
- verwarming;
- topkoeling;
- zonwering d.m.v. screen.
Huurtermijn:
In overleg, met als uitgangspunt tot 01-01-2028.
Opzegtermijn:
Wederzijds, met inachtname van een termijn van 3 maanden voor einde huurovereenkomst.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie/waarborgsom:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen of waarborgsom voldoen ter grootte van 3 maanden huurverplichting + BTW.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW. Verhuurder is bij vastgestelde huurprijs er van uitgegaan dat deze met BTW wordt belast. Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties zal verrichten. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Oplevering:
Per direct beschikbaar.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Servicekosten:
€ 48,45 per m² VVO per jaar, te vermeerderen met BTW als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Energie:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en door huurder gehuurde ruimte;
- waterverbruik inclusief vastrecht.
Terrein / parkeervoorziening:
- onderhoud buitenterrein en groenvoorziening.
Vaste installatie:
Brandpreventie:
- onderhoud en periodieke controle van de bij het gebouw behorende brandblusapparatuur;
- onderhoud en periodieke controle van brandmeldinstallatie.
Noodverlichting:
- onderhoud van noodverlichtingsinstallatie.
WTB-installaties:
- abonnementskosten Hero Balancer (24/7 monitoring & aansturing van klimaatinstallaties);
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, koel- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van drukverhogingsinstallatie.
E-installaties:
- onderhoud van de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud en periodieke controle van de slagboominstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van het gemeenschappelijk toegangssysteem.
Liftinstallatie:
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s).
Diensten algemeen:
Milieu:
- huur afvalcontainer, het afvoeren van huisvuil, inclusief het reinigingsrecht.
Hygiëne:
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede binnenzijde gemeenschappelijke ruimten.
Onderhoud:
- onderhoud en periodieke controle van de automatische deur;
- onderhoud van de gevel (inclusief reiniging);
- onderhoud van het dak;
- onderhoud zonweringsinstallatie;
- onderhoud inbraakinstallatie algemene ruimte.
Overige diensten/kosten:
- gebruikersheffingen zoals verontreinigingsrechten etc.;
- heffingen en belastingen van overheidswege;
- assurantiepremie binnen- en buitenbeglazing;
- ongediertebestrijding;
- 5% administratiekosten over bovenstaande zaken.
Huurder is zelf verantwoordelijk voor het aansluiten en de kosten voor telefonie en internet, alsmede voor de schoonmaak van de eigen ruimte.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Op aanvraag is het NEN 2580 meetcertificaat beschikbaar.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020 - 215 8800.
ca. 72,2 m²
€ 1.115,- per maand excl. BTW
De oppervlakte is incl. een aandeel in de algemene ruimte.
Voorzieningen/installaties:
- gemeenschappelijk entree;
- 2 liften;
- kabelgoten;
- systeemplafond met verlichting;
- te openen ramen voorzien van dubbel glas;
- natuurstenen vensterbanken;
- gedeelde, gescheiden toiletten met spoelbak;
- gedeelde pantry met Siemens apparatuur;
- verwarming;
- topkoeling;
- zonwering d.m.v. screen.
Huurtermijn:
In overleg, met als uitgangspunt tot 01-01-2028.
Opzegtermijn:
Wederzijds, met inachtname van een termijn van 3 maanden voor einde huurovereenkomst.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie/waarborgsom:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen of waarborgsom voldoen ter grootte van 3 maanden huurverplichting + BTW.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW. Verhuurder is bij vastgestelde huurprijs er van uitgegaan dat deze met BTW wordt belast. Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties zal verrichten. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Oplevering:
Per direct beschikbaar.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Servicekosten:
€ 48,45 per m² VVO per jaar, te vermeerderen met BTW als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Energie:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en door huurder gehuurde ruimte;
- waterverbruik inclusief vastrecht.
Terrein / parkeervoorziening:
- onderhoud buitenterrein en groenvoorziening.
Vaste installatie:
Brandpreventie:
- onderhoud en periodieke controle van de bij het gebouw behorende brandblusapparatuur;
- onderhoud en periodieke controle van brandmeldinstallatie.
Noodverlichting:
- onderhoud van noodverlichtingsinstallatie.
WTB-installaties:
- abonnementskosten Hero Balancer (24/7 monitoring & aansturing van klimaatinstallaties);
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, koel- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van drukverhogingsinstallatie.
E-installaties:
- onderhoud van de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud en periodieke controle van de slagboominstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van het gemeenschappelijk toegangssysteem.
Liftinstallatie:
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s).
Diensten algemeen:
Milieu:
- huur afvalcontainer, het afvoeren van huisvuil, inclusief het reinigingsrecht.
Hygiëne:
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede binnenzijde gemeenschappelijke ruimten.
Onderhoud:
- onderhoud en periodieke controle van de automatische deur;
- onderhoud van de gevel (inclusief reiniging);
- onderhoud van het dak;
- onderhoud zonweringsinstallatie;
- onderhoud inbraakinstallatie algemene ruimte.
Overige diensten/kosten:
- gebruikersheffingen zoals verontreinigingsrechten etc.;
- heffingen en belastingen van overheidswege;
- assurantiepremie binnen- en buitenbeglazing;
- ongediertebestrijding;
- 5% administratiekosten over bovenstaande zaken.
Huurder is zelf verantwoordelijk voor het aansluiten en de kosten voor telefonie en internet, alsmede voor de schoonmaak van de eigen ruimte.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Op aanvraag is het NEN 2580 meetcertificaat beschikbaar.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020 - 215 8800.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 1.115 per maand
- Servicekosten
- € 48 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- Per direct beschikbaar
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwperiode
- 1981-1990
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 72 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond en verwarming
Energie
- Energielabel
- A 1,03
Omgeving
- Ligging
- Kantorenpark en stadscentrum/dorpskern
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, metrohalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 5000 m of meer, snelwegafrit op 1500 m tot 2000 m en Tramhalte op minder dan 500 m
Parkeergelegenheid
- Parkeerplaatsen
- 1 niet-overdekte parkeerplaats
- Parkeerkosten
- Vanaf € 1.250,- per parkeerplaats per jaar