Omschrijving
ALGEMEEN
Antonian Amsterdam is een prominente zichtlocatie aan de A10 in het gebied Overamstel waar creativiteit tot leven komt en waar bedrijven zich kunnen ontplooien. Waar het verleden nog voelbaar is door de karakteristieke architectuur van het voormalige Vroom & Dreesmann hoofdkantoor.
Antonian Amsterdam is vernoemd naar Anton Dreesmann die met zijn V&D het eerste warenhuis van Nederland was. Als echte Amsterdamse ondernemer was hij zijn tijd vooruit door een diversiteit aan producten en mensen samen te brengen onder één dak en waar de typische Amsterdamse saamhorigheid en open interactie de sleutel was voor het succes van zijn familiebedrijf. Een belangrijk stuk DNA dat Antonian Amsterdam tot een uniek concept maakt.
HET GEBOUW
Antonian Amsterdam is hoogwaardig gerenoveerd tot een modern en bruisend kantoorpand met co-working spaces, vergaderruimtes en auditorium. De unieke en inspirerende Work Life sfeer wordt versterkt door de karakteristieke architectuur uit het V&D verleden.
De vele faciliteiten binnen Antonian Amsterdam garanderen een levendige en comfortabele werkomgeving waar men elkaar kan ontmoeten met de gastvrijheid en all-day bediening van de koffiebar. De vergaderzalen kunnen voorzien worden van catering. Daarnaast beschikt het gebouw over een groot multifunctioneel dakterras met daktuin, meubel en kustgrasvelden om te sporten.
BEREIKBAARHEID
Het gebouw is gelegen in het Overamstel gebied.
Antonian Amsterdam is uitstekend te bereiken per auto via de A10 (afslag S11), maar ook per openbaar vervoer en fiets.
Het centrum van Amsterdam is slechts 10 minuten fietsen. Ook Metrostation Van Der Madeweg is slechts 3 minuten lopen en hiervandaan zijn vele verbindingen naar treinstations zoals Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel, Amsterdam Schiphol, Utrecht en Den Haag.
Het voormalige bedrijvenpark heeft zich in de afgelopen jaren getransformeerd in een nieuwe stadswijk voor creatieve merken en ondernemers die een 'dynamisch bedrijf' ambiëren op een bereikbare locatie en gefaciliteerd willen worden in het dagelijkse leven.
Het gebied heeft aansprekende bedrijven zoals BMW, DPG Media, Felyx, Picnic, JCDecaux en Warner Bros al weten te overtuigen zich te vestigen in de directe omgeving van Antonian Amsterdam.
ANTONIAN OFFICE SUITES
Op de 1e verdieping wordt het Antonian Office Suites concept gerealiseerd. Deze verdieping zal opgedeeld worden in 5 turn-key kantoorruimtes variërend van ca. 315 tot 460 m². Huurders van de 1e verdieping hebben de exclusieve beschikking over een hoogwaardige gemeenschappelijke ruimte voorzien van:
-3 vergaderruimtes volledig ingericht met meubilair en AV-apparatuur;
-Meubilair voor informele bijeenkomsten en zitgelegenheid;
-Hoogwaardige pantry met bar inclusief koffie/thee en water ten behoeve van de exploitatie van de vergaderzalen (gebruikskosten via servicekosten);
-2 informele vergaderruimtes;
-WIFI-verbinding;
-Het gebruik van vergaderzalen en informele bijeenkomsten/zitplaatsen is gratis en gebaseerd op het principe van fair use. Alleen te gebruiken voor de huurders van deze verdieping.
Deze specifieke voorzieningen vormen een aanvulling op de huidige voorzieningen op de begane grond van Antonian Amsterdam.
OPLEVERINGSNIVEAU
-Pantry;
-Vloerbedekking;
-Interne zonwering passend bij het ontwerp van de 1e verdieping;
-Toegangscontrolesysteem op de deur(en) van de gehuurde ruimte;|
-Geschilderde muren.
BESCHIKBAARHEID
Unit 1: 447,68 m² v.v.o.
Unit 2: 459,33 m² v.v.o.
Unit 3: 335,81 m² v.v.o.
Unit 4: 408,04 m² v.v.o.
Unit 5: 314,02 m² v.v.o.
HUURPRIJZEN
Kantoorruimte
Unit 1: € 12.125,= per maand excl. BTW
Unit 2: € 12.440,= per maand excl. BTW
Unit 3: € 9.100,= per maand excl. BTW
Unit 4: € 11.050,= per maand excl. BTW
Unit 5: € 8.500,= per maand excl. BTW
Parkeren
€ 2.250 per plaats per jaar excl. BTW
SERVICEKOSTEN
€ 75 per m² v.v.o. per jaar excl. BTW. Op basis van nacalculatie.
PARKEREN
De Antonian beschikt over een ruim parkeerterrein aan de voorzijde van het gebouw. Het parkeersysteem werkt o.b.v. kentekenregistratie. De parkeernorm betreft 1 parkeerplaats per 100 m² v.v.o. kantoorruimte.
HUURTERMIJN
Minimaal 3 jaar
OPLEVERINGSDATUM
1 december 2024
DUURZAAMHEID
Antonian Amsterdam beschikt over een A+ energielabel en een BREAMM Very Good certificering. Het gebouw is volledig afgesloten van het gasnet en beschikt daarnaast ook over een bijenkast op het dakterras van de laagbouw om hiermee de biodiversiteit te versterkten in het gebied.
INTERNET
Het gebouw is verbonden met het glasvezelnetwerk (CAT 6, 500mb/s).
OPZEGTERMIJN
Beëindiging van deze overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste 12 maanden, waarbij verhuurder de wettelijke opzeggingsgronden in acht neemt.
HUURPRIJSBETALING
Bij vooruitbetaling te voldoen een bedrag ter grootte van 3 maanden huur en servicekosten, beide bedragen te vermeerderen met BTW.
ZEKERHEIDSSTELLING
Er dient een waarborgsom of bankgarantie gesteld te worden ter grootte van een bedrag gelijk aan 3 (drie) maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Volgens het model van verhuurder, welk model gebaseerd is op de huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a volgens het ROZ-model 2015.
BTW
Over de huurprijs en servicekosten wordt BTW in rekening gebracht. Bij het vaststellen van de huurprijzen is ervan uitgegaan dat de huurder voor minimaal 90% BTW belaste prestaties in het gehuurde verricht.
VOORBEHOUD
Deze informatie is geheel vrijblijvend en houdt slechts een uitnodiging in tot het doen van een voorstel. Een overeenkomst kan pas tot stand komen na uitdrukkelijke en schriftelijke instemming door onze opdrachtgever.
Antonian Amsterdam is een prominente zichtlocatie aan de A10 in het gebied Overamstel waar creativiteit tot leven komt en waar bedrijven zich kunnen ontplooien. Waar het verleden nog voelbaar is door de karakteristieke architectuur van het voormalige Vroom & Dreesmann hoofdkantoor.
Antonian Amsterdam is vernoemd naar Anton Dreesmann die met zijn V&D het eerste warenhuis van Nederland was. Als echte Amsterdamse ondernemer was hij zijn tijd vooruit door een diversiteit aan producten en mensen samen te brengen onder één dak en waar de typische Amsterdamse saamhorigheid en open interactie de sleutel was voor het succes van zijn familiebedrijf. Een belangrijk stuk DNA dat Antonian Amsterdam tot een uniek concept maakt.
HET GEBOUW
Antonian Amsterdam is hoogwaardig gerenoveerd tot een modern en bruisend kantoorpand met co-working spaces, vergaderruimtes en auditorium. De unieke en inspirerende Work Life sfeer wordt versterkt door de karakteristieke architectuur uit het V&D verleden.
De vele faciliteiten binnen Antonian Amsterdam garanderen een levendige en comfortabele werkomgeving waar men elkaar kan ontmoeten met de gastvrijheid en all-day bediening van de koffiebar. De vergaderzalen kunnen voorzien worden van catering. Daarnaast beschikt het gebouw over een groot multifunctioneel dakterras met daktuin, meubel en kustgrasvelden om te sporten.
BEREIKBAARHEID
Het gebouw is gelegen in het Overamstel gebied.
Antonian Amsterdam is uitstekend te bereiken per auto via de A10 (afslag S11), maar ook per openbaar vervoer en fiets.
Het centrum van Amsterdam is slechts 10 minuten fietsen. Ook Metrostation Van Der Madeweg is slechts 3 minuten lopen en hiervandaan zijn vele verbindingen naar treinstations zoals Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel, Amsterdam Schiphol, Utrecht en Den Haag.
Het voormalige bedrijvenpark heeft zich in de afgelopen jaren getransformeerd in een nieuwe stadswijk voor creatieve merken en ondernemers die een 'dynamisch bedrijf' ambiëren op een bereikbare locatie en gefaciliteerd willen worden in het dagelijkse leven.
Het gebied heeft aansprekende bedrijven zoals BMW, DPG Media, Felyx, Picnic, JCDecaux en Warner Bros al weten te overtuigen zich te vestigen in de directe omgeving van Antonian Amsterdam.
ANTONIAN OFFICE SUITES
Op de 1e verdieping wordt het Antonian Office Suites concept gerealiseerd. Deze verdieping zal opgedeeld worden in 5 turn-key kantoorruimtes variërend van ca. 315 tot 460 m². Huurders van de 1e verdieping hebben de exclusieve beschikking over een hoogwaardige gemeenschappelijke ruimte voorzien van:
-3 vergaderruimtes volledig ingericht met meubilair en AV-apparatuur;
-Meubilair voor informele bijeenkomsten en zitgelegenheid;
-Hoogwaardige pantry met bar inclusief koffie/thee en water ten behoeve van de exploitatie van de vergaderzalen (gebruikskosten via servicekosten);
-2 informele vergaderruimtes;
-WIFI-verbinding;
-Het gebruik van vergaderzalen en informele bijeenkomsten/zitplaatsen is gratis en gebaseerd op het principe van fair use. Alleen te gebruiken voor de huurders van deze verdieping.
Deze specifieke voorzieningen vormen een aanvulling op de huidige voorzieningen op de begane grond van Antonian Amsterdam.
OPLEVERINGSNIVEAU
-Pantry;
-Vloerbedekking;
-Interne zonwering passend bij het ontwerp van de 1e verdieping;
-Toegangscontrolesysteem op de deur(en) van de gehuurde ruimte;|
-Geschilderde muren.
BESCHIKBAARHEID
Unit 1: 447,68 m² v.v.o.
Unit 2: 459,33 m² v.v.o.
Unit 3: 335,81 m² v.v.o.
Unit 4: 408,04 m² v.v.o.
Unit 5: 314,02 m² v.v.o.
HUURPRIJZEN
Kantoorruimte
Unit 1: € 12.125,= per maand excl. BTW
Unit 2: € 12.440,= per maand excl. BTW
Unit 3: € 9.100,= per maand excl. BTW
Unit 4: € 11.050,= per maand excl. BTW
Unit 5: € 8.500,= per maand excl. BTW
Parkeren
€ 2.250 per plaats per jaar excl. BTW
SERVICEKOSTEN
€ 75 per m² v.v.o. per jaar excl. BTW. Op basis van nacalculatie.
PARKEREN
De Antonian beschikt over een ruim parkeerterrein aan de voorzijde van het gebouw. Het parkeersysteem werkt o.b.v. kentekenregistratie. De parkeernorm betreft 1 parkeerplaats per 100 m² v.v.o. kantoorruimte.
HUURTERMIJN
Minimaal 3 jaar
OPLEVERINGSDATUM
1 december 2024
DUURZAAMHEID
Antonian Amsterdam beschikt over een A+ energielabel en een BREAMM Very Good certificering. Het gebouw is volledig afgesloten van het gasnet en beschikt daarnaast ook over een bijenkast op het dakterras van de laagbouw om hiermee de biodiversiteit te versterkten in het gebied.
INTERNET
Het gebouw is verbonden met het glasvezelnetwerk (CAT 6, 500mb/s).
OPZEGTERMIJN
Beëindiging van deze overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste 12 maanden, waarbij verhuurder de wettelijke opzeggingsgronden in acht neemt.
HUURPRIJSBETALING
Bij vooruitbetaling te voldoen een bedrag ter grootte van 3 maanden huur en servicekosten, beide bedragen te vermeerderen met BTW.
ZEKERHEIDSSTELLING
Er dient een waarborgsom of bankgarantie gesteld te worden ter grootte van een bedrag gelijk aan 3 (drie) maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Volgens het model van verhuurder, welk model gebaseerd is op de huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a volgens het ROZ-model 2015.
BTW
Over de huurprijs en servicekosten wordt BTW in rekening gebracht. Bij het vaststellen van de huurprijzen is ervan uitgegaan dat de huurder voor minimaal 90% BTW belaste prestaties in het gehuurde verricht.
VOORBEHOUD
Deze informatie is geheel vrijblijvend en houdt slechts een uitnodiging in tot het doen van een voorstel. Een overeenkomst kan pas tot stand komen na uitdrukkelijke en schriftelijke instemming door onze opdrachtgever.
360° foto's en video
Aanbod
-
€ 8.500 /mnd 314 m²
-
€ 11.050 /mnd 408 m²
-
€ 9.100 /mnd 336 m²
-
€ 12.440 /mnd 459 m²
-
€ 12.125 /mnd 447 m²
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing