Omschrijving
HNK Sloterdijk
Het kantoorgebouw HNK Sloterdijk is recentelijk gerenoveerd. Dit is de eerste locatie van het vernieuwde HNK concept.
Binnen HNK Amsterdam Sloterdijk zijn faciliteiten toegevoegd die de verschillende manieren van werk faciliteren en stimuleren, zoals een co-working ruimte, bibliotheek met open haard, podcast studio, verschillende vergaderruimtes, wellnessruimte en een uitgebreid restaurant met bar (The Social). Het design is ontwikkeld door hospitality design studio HD+VK en is duurzaam en verrassend met iconische elementen. De intuïtieve lay-out zorgt ervoor dat mensen zich gemakkelijk door de ruimtes bewegen en interactie wordt gestimuleerd.
Locatie:
HNK Sloterdijk ligt in het hart van Sloterdijk-Centrum, een gevarieerd en dynamisch gebied in Amsterdam aan de rand van de stad. Vanuit het gebouw loopt u zo het stationsplein op met al haar voorzieningen. De focus van Amsterdam Sloterdijk ligt op een levendige mix van bedrijvigheid, werken & wonen en culturele voorzieningen. Het is een bruisend gebied, mede door de duurzame en innovatieve ontwikkelingen die hier ruim baan krijgen.
Auto:
Het gebouw is uitstekend bereikbaar via de ringweg A10 West, afslag S102.
Openbaar vervoer:
HNK Sloterdijk ligt op circa 5 minuten loopafstand van NS-station Sloterdijk. Dit station heeft een directe verbinding met onder andere Amsterdam Centraal Station, Hoofddorp, Schiphol Airport, Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal. Daarnaast rijden er metro’s in de richting van de NS-stations Centraal, Lelylaan, Zuid, Duivendrecht en Bijlmer Arena.
Oppervlakte:
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt 16.317 m². Voor de verhuur is momenteel ca. 650 m² beschikbaar.
• 4e verdieping: unit A: ca. 306 m²
• 4e verdieping: unit B: ca. 344 m²
De 2 units op de 4e verdieping zullen turn-key worden opgeleverd inclusief:
• nieuw plafond + LED en sensoren;
• nieuw vloerbedekking (tapijt & PVC);
• gesausde wanden;
• nieuwe gedeelde pantry faciliteit/break-out ruimte.
Parkeren:
Er wordt een parkeernorm gehanteerd van 1:80 m².
Huurprijs:
Kantoorruimte
EUR 250,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen
EUR 1.950,- per parkeerplaats per jaar.
Servicekosten:
EUR 67,50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Voorzieningen:
• ruime lobby
• welnessruimte
• bemande receptie
• co-working ruimte
• bibliotheek
• myPup (pakket kluisjes)
• podcast studio
• supermarkt
• restaurant/bar (The Social)
• verschillende vergaderruimtes
• WiredScore Gold certificaat
Duurzaamheid:
• energielabel A++
• warmteterugwin-installatie
• BREEAM Excellent
• 164 zonnepanelen op het dak van het gebouw
• bijenkorf gelegen op het dak van het gebouw (ca. 50.000 bijen)
Huurtermijn:
3 jaar.
Opzegtermijn:
Tenminste 12 maanden voor het einde van een huurtermijn.
Huurprijsbetaling:
Per kwartaal bij vooruitbetaling te voldoen een bedrag ter grootte van 3 maanden huur en servicekosten, beide bedragen te vermeerderen met BTW.
Zekerheidstelling:
Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van tenminste 3 maanden huur en servicekosten, beide bedragen te vermeerderen met BTW.
Opleveringsdatum:
Op korte termijn in overleg.
Huurovereenkomst:
Volgens het model van verhuurder, welk model gebaseerd is op de huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a volgens het ROZ model 2015.
BTW:
Over de huurprijzen en servicekosten wordt BTW in rekening gebracht. Bij het vaststellen van de huurprijzen is ervan uitgegaan dat de huurder voor minimaal 90% BTW belaste prestaties in het gehuurde verricht.
Voorbehoud:
Deze informatie is geheel vrijblijvend en houdt slechts een uitnodiging in tot het doen van een voorstel. Een overeenkomst kan pas tot stand komen na uitdrukkelijke en schriftelijke instemming door onze opdrachtgever en verhuurder.
Het kantoorgebouw HNK Sloterdijk is recentelijk gerenoveerd. Dit is de eerste locatie van het vernieuwde HNK concept.
Binnen HNK Amsterdam Sloterdijk zijn faciliteiten toegevoegd die de verschillende manieren van werk faciliteren en stimuleren, zoals een co-working ruimte, bibliotheek met open haard, podcast studio, verschillende vergaderruimtes, wellnessruimte en een uitgebreid restaurant met bar (The Social). Het design is ontwikkeld door hospitality design studio HD+VK en is duurzaam en verrassend met iconische elementen. De intuïtieve lay-out zorgt ervoor dat mensen zich gemakkelijk door de ruimtes bewegen en interactie wordt gestimuleerd.
Locatie:
HNK Sloterdijk ligt in het hart van Sloterdijk-Centrum, een gevarieerd en dynamisch gebied in Amsterdam aan de rand van de stad. Vanuit het gebouw loopt u zo het stationsplein op met al haar voorzieningen. De focus van Amsterdam Sloterdijk ligt op een levendige mix van bedrijvigheid, werken & wonen en culturele voorzieningen. Het is een bruisend gebied, mede door de duurzame en innovatieve ontwikkelingen die hier ruim baan krijgen.
Auto:
Het gebouw is uitstekend bereikbaar via de ringweg A10 West, afslag S102.
Openbaar vervoer:
HNK Sloterdijk ligt op circa 5 minuten loopafstand van NS-station Sloterdijk. Dit station heeft een directe verbinding met onder andere Amsterdam Centraal Station, Hoofddorp, Schiphol Airport, Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal. Daarnaast rijden er metro’s in de richting van de NS-stations Centraal, Lelylaan, Zuid, Duivendrecht en Bijlmer Arena.
Oppervlakte:
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt 16.317 m². Voor de verhuur is momenteel ca. 650 m² beschikbaar.
• 4e verdieping: unit A: ca. 306 m²
• 4e verdieping: unit B: ca. 344 m²
De 2 units op de 4e verdieping zullen turn-key worden opgeleverd inclusief:
• nieuw plafond + LED en sensoren;
• nieuw vloerbedekking (tapijt & PVC);
• gesausde wanden;
• nieuwe gedeelde pantry faciliteit/break-out ruimte.
Parkeren:
Er wordt een parkeernorm gehanteerd van 1:80 m².
Huurprijs:
Kantoorruimte
EUR 250,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen
EUR 1.950,- per parkeerplaats per jaar.
Servicekosten:
EUR 67,50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Voorzieningen:
• ruime lobby
• welnessruimte
• bemande receptie
• co-working ruimte
• bibliotheek
• myPup (pakket kluisjes)
• podcast studio
• supermarkt
• restaurant/bar (The Social)
• verschillende vergaderruimtes
• WiredScore Gold certificaat
Duurzaamheid:
• energielabel A++
• warmteterugwin-installatie
• BREEAM Excellent
• 164 zonnepanelen op het dak van het gebouw
• bijenkorf gelegen op het dak van het gebouw (ca. 50.000 bijen)
Huurtermijn:
3 jaar.
Opzegtermijn:
Tenminste 12 maanden voor het einde van een huurtermijn.
Huurprijsbetaling:
Per kwartaal bij vooruitbetaling te voldoen een bedrag ter grootte van 3 maanden huur en servicekosten, beide bedragen te vermeerderen met BTW.
Zekerheidstelling:
Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van tenminste 3 maanden huur en servicekosten, beide bedragen te vermeerderen met BTW.
Opleveringsdatum:
Op korte termijn in overleg.
Huurovereenkomst:
Volgens het model van verhuurder, welk model gebaseerd is op de huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a volgens het ROZ model 2015.
BTW:
Over de huurprijzen en servicekosten wordt BTW in rekening gebracht. Bij het vaststellen van de huurprijzen is ervan uitgegaan dat de huurder voor minimaal 90% BTW belaste prestaties in het gehuurde verricht.
Voorbehoud:
Deze informatie is geheel vrijblijvend en houdt slechts een uitnodiging in tot het doen van een voorstel. Een overeenkomst kan pas tot stand komen na uitdrukkelijke en schriftelijke instemming door onze opdrachtgever en verhuurder.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.