Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43631991
Brouwersgracht 161-2A 1015 GG Amsterdam
€ 2.800 /mnd
Omschrijving
Gelegen aan het mooiste gedeelte van de Brouwersgracht, in het centrum van Amsterdam en nabij het Centraal Station uitkijkend op de Jordaan is nu te huur een zeer representatieve kantoorruimte van circa 86 m² v.v.o. aan de voorzijde in een voormalig pakhuis. Het pand (Rijksmonument), dat in 1653 gerealiseerd is, heeft een prachtige authentieke uitstraling.
Intern is het voormalig pakhuis door de jaren heen zeer goed onderhouden en op sommige punten grondig gerenoveerd met het behoud van de mooie originele elementen. Zo is het complex voorzien van een centraal bellentableau, een lift, centrale trappenhuis, nooduitgang verlichting, intercom systeem met deuropener, brandalarm en mechanische ventilatie.
Het betreft een zeer lichte kantoorruimte gelegen op de 2e verdieping met uitzicht op de Brouwersgracht. De ruimte biedt alles wat je nodig hebt voor een productieve werkomgeving: een royale gemeenschappelijke ruimte geschikt voor meerdere werkplekken, een vergaderruimte, een apart kantoor met extra werkplekken, een eigen pantry, en een privé toilet met douchefaciliteit.
Locatie:
De kantoorruimte is gelegen in de Jordaan, een zeer gewilde locatie in het centrum van Amsterdam op slechts 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. Op 50 m afstand van de gezellige winkelstraat Haarlemmerstraat/-dijk. Binnen een straal van 50-100 m zijn allerlei gezellige restaurants, cafés en lunchrooms gelegen. Daardoor ook een zeer gezellige buurt.
Bereikbaarheid:
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is uitstekend door haar ligging nabij het Centraal Station. De tram en bus zijn op 100 m afstand. Per auto is het object ook goed bereikbaar. Via de Marnixstraat en de Haarlemmerweg heeft men een goede verbinding met de Ring A10 en Haarlem.
Oppervlakte:
De totale oppervlakte bedraagt circa 86 m² v.v.o. kantoorruimte op de derde verdieping.
Parkeren:
Parkeren is mogelijk op de openbare weg middels betaling of een vergunningensysteem. Informatie over voorwaarden en mogelijkheden voor verkrijging van een (bedrijfs-)vergunning en eventuele wachttijd is op te vragen via de Gemeente Amsterdam.
Daarnaast is het mogelijk om in de nabijgelegen parkeergarage P1 Parking Amsterdam Centrum verschillende parkeerabonnementen te verkrijgen.
Opleveringsniveau:
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
- Representatieve entree;
- Lift;
- Intercom met camera en deuropener;
- Mechanische ventilatie;
- Centrale verwarming;
- Eiken houten parket vloer;
- Diverse inbouwverlichting;
- Pantry;
- Eigen toilet;
- Eigen douche;
- Brandalarm, brandblusser en trapladder.
Huurprijs:
€ 2.800,= per maand te vermeerderen met maandelijks voorschot servicekosten & BTW.
Servicekosten:
€ 325,= per maand exclusief BTW.
(O.a. energie, elektra, water, C.V., elektra in algemene ruimte, lift en gemeenschappelijke schoonmaakkosten).
Betalingsverplichting:
Per maand bestaat de betalingsverplichting van huurder uit de huurprijs plus het voorschot op de servicekosten, beide te vermeerderen met BTW en te voldoen bij vooruitbetaling.
Huurtermijn: Huurtermijn 5 jaar plus optie voor 5 jaar.
Huuringangsdatum: In overleg, op korte termijn mogelijk.
Waarborgsom: Ter hoogte van 2 maanden huur (inclusief de servicekosten en BTW).
Intern is het voormalig pakhuis door de jaren heen zeer goed onderhouden en op sommige punten grondig gerenoveerd met het behoud van de mooie originele elementen. Zo is het complex voorzien van een centraal bellentableau, een lift, centrale trappenhuis, nooduitgang verlichting, intercom systeem met deuropener, brandalarm en mechanische ventilatie.
Het betreft een zeer lichte kantoorruimte gelegen op de 2e verdieping met uitzicht op de Brouwersgracht. De ruimte biedt alles wat je nodig hebt voor een productieve werkomgeving: een royale gemeenschappelijke ruimte geschikt voor meerdere werkplekken, een vergaderruimte, een apart kantoor met extra werkplekken, een eigen pantry, en een privé toilet met douchefaciliteit.
Locatie:
De kantoorruimte is gelegen in de Jordaan, een zeer gewilde locatie in het centrum van Amsterdam op slechts 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. Op 50 m afstand van de gezellige winkelstraat Haarlemmerstraat/-dijk. Binnen een straal van 50-100 m zijn allerlei gezellige restaurants, cafés en lunchrooms gelegen. Daardoor ook een zeer gezellige buurt.
Bereikbaarheid:
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is uitstekend door haar ligging nabij het Centraal Station. De tram en bus zijn op 100 m afstand. Per auto is het object ook goed bereikbaar. Via de Marnixstraat en de Haarlemmerweg heeft men een goede verbinding met de Ring A10 en Haarlem.
Oppervlakte:
De totale oppervlakte bedraagt circa 86 m² v.v.o. kantoorruimte op de derde verdieping.
Parkeren:
Parkeren is mogelijk op de openbare weg middels betaling of een vergunningensysteem. Informatie over voorwaarden en mogelijkheden voor verkrijging van een (bedrijfs-)vergunning en eventuele wachttijd is op te vragen via de Gemeente Amsterdam.
Daarnaast is het mogelijk om in de nabijgelegen parkeergarage P1 Parking Amsterdam Centrum verschillende parkeerabonnementen te verkrijgen.
Opleveringsniveau:
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
- Representatieve entree;
- Lift;
- Intercom met camera en deuropener;
- Mechanische ventilatie;
- Centrale verwarming;
- Eiken houten parket vloer;
- Diverse inbouwverlichting;
- Pantry;
- Eigen toilet;
- Eigen douche;
- Brandalarm, brandblusser en trapladder.
Huurprijs:
€ 2.800,= per maand te vermeerderen met maandelijks voorschot servicekosten & BTW.
Servicekosten:
€ 325,= per maand exclusief BTW.
(O.a. energie, elektra, water, C.V., elektra in algemene ruimte, lift en gemeenschappelijke schoonmaakkosten).
Betalingsverplichting:
Per maand bestaat de betalingsverplichting van huurder uit de huurprijs plus het voorschot op de servicekosten, beide te vermeerderen met BTW en te voldoen bij vooruitbetaling.
Huurtermijn: Huurtermijn 5 jaar plus optie voor 5 jaar.
Huuringangsdatum: In overleg, op korte termijn mogelijk.
Waarborgsom: Ter hoogte van 2 maanden huur (inclusief de servicekosten en BTW).
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 2.800 per maand
- Oorspronkelijke huurprijs
- € 3.250 per maand
- Servicekosten
- € 325 per maand (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1653
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 86 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Liften, te openen ramen, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- Niet beschikbaar
Omgeving
- Ligging
- In woonwijk en aan vaarwater