Omschrijving
Op de 7e etage van Het Slotervaart is Office Lab gevestigd. Office lab biedt kant-en-klare, volledig ingerichte, kantoor- en praktijkruimtes ruimtes van 35 m2 en 50 m2 verhuurbaar vloeroppervlak, wat de gebruikers tijd en investeringen bespaard. Office lab is een verzameling van zorg-, maatschappelijk en sociaal georiënteerde organisaties, waarbij verbindingen en betekenisvolle netwerken centraal staan. Office Lab biedt naast de kantoorruimtes tevens tal van algemeen te gebruiken ruimtes aan voor de gebruikers, zoals een gemeenschappelijke pantry/keuken, meerdere vergaderruimtes en andere vergader-, bel- en ontspanfaciliteiten.
Het Slotervaart biedt een diversiteit aan voorzieningen, functies en diensten in een veelzijdig gebouw. Zo wordt er op de begane grond van het gebouw een restaurant en een sportschool gerealiseerd. Het Slotervaart vormt een ontmoetingsplaats waar zorg, werk, wonen, leren, ontspanning en ontmoeting samenkomen. De omgeving is ontworpen als een toegankelijk open stedelijk gebied waar de behoeften van mensen centraal staan. Bovendien worden er prachtige parkachtige tuinen aangelegd die bijdragen aan een plezierige omgeving voor zowel gebruikers, bezoekers en bewoners. Kortom, het Slotervaart is een inclusieve plek die geschikt is voor een breed publiek.
Beschikbaarheid
De zevende verdieping is verdeeld over vier vleugels. In totaal is er 1.300 m² v.v.o. beschikbaar per vleugel verdeeld over ruimtes tussen de 35 m² v.v.o. (4 werkplekken) en 50 m² v.v.o. (6 werkplekken).
Deze ruimtes kunnen geschakeld worden.
Prijzen
Op aanvraag.
Servicekosten
Onderdeel van all-in prijs.
Gebruikstermijn
De gebruikstermijn is bij voorkeur mimimaal één jaar (kortere termijn is bespreekbaar).
Beschikbaar
Q1 2025.
Duurzaamheid
Het gebouw beschikt over een energielabel A++.
Opleveringsniveau
De kantoorruimtes worden turn-key opgeleverd en klaar voor gebruik, inclusief:
- Kantoorinrichting: de ruimtes van 35m² zijn ingericht met 4 werkplekken, de ruimtes van 50m² met 6. Een ‘werkplek’ houdt in: een zit/sta bureau, 160cm breed en een bureaustoel, inclusief vijfvoudig stekkerblok. Elk van de ruimtes worden daarnaast aangevuld met vergader- en/of ontspanmeubuilairMeubilair;
- Gemeenschappelijke vergaderruimtes;
- Gedeelde panrty’s;
- (Regelbare) klimaat- en ventilatieinstallatie
- Zonwering
- Sprinkler- en brandmeldinstallatie
- Verlichtingsplan met automatische detectoren;
- All-in services zoals: schoonmaak, internet, receptiediensten en volledig onderhoud.
Parkeren
Ruime parkeergarage met oplaadpunten beschikbaar, onder voorbehoud beschikbaarheid.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
Het gebouw is per auto uitstekend bereikbaar via de Ringweg A10, afslag Sloten (S107), of via de A4 afslag Sloten (Anderlechtlaan). Tevens zijn de A9 en A2 binnen enkele minuten bereikbaar. Schiphol Amsterdam Airport is binnen het kwartier per auto te bereiken. Op het terrein is een parkeergarage gelegen, op loopafstand van het gebouw.
Openbaar vervoer
Op loopafstand zijntramhalte Louwesweg (Tramlijn 2) en bushalte Amsterdam Louwesweg (Buslijnen 2, 18, 247 en N88) gelegen. Deze haltes hebben goede verbindingen naar metrostation Heemstedestraat of station Lelylaan. Vanaf hier reist u binnen 10 minuten naar het centrum van Amsterdam of naar Schiphol Airport.
Het Slotervaart biedt een diversiteit aan voorzieningen, functies en diensten in een veelzijdig gebouw. Zo wordt er op de begane grond van het gebouw een restaurant en een sportschool gerealiseerd. Het Slotervaart vormt een ontmoetingsplaats waar zorg, werk, wonen, leren, ontspanning en ontmoeting samenkomen. De omgeving is ontworpen als een toegankelijk open stedelijk gebied waar de behoeften van mensen centraal staan. Bovendien worden er prachtige parkachtige tuinen aangelegd die bijdragen aan een plezierige omgeving voor zowel gebruikers, bezoekers en bewoners. Kortom, het Slotervaart is een inclusieve plek die geschikt is voor een breed publiek.
Beschikbaarheid
De zevende verdieping is verdeeld over vier vleugels. In totaal is er 1.300 m² v.v.o. beschikbaar per vleugel verdeeld over ruimtes tussen de 35 m² v.v.o. (4 werkplekken) en 50 m² v.v.o. (6 werkplekken).
Deze ruimtes kunnen geschakeld worden.
Prijzen
Op aanvraag.
Servicekosten
Onderdeel van all-in prijs.
Gebruikstermijn
De gebruikstermijn is bij voorkeur mimimaal één jaar (kortere termijn is bespreekbaar).
Beschikbaar
Q1 2025.
Duurzaamheid
Het gebouw beschikt over een energielabel A++.
Opleveringsniveau
De kantoorruimtes worden turn-key opgeleverd en klaar voor gebruik, inclusief:
- Kantoorinrichting: de ruimtes van 35m² zijn ingericht met 4 werkplekken, de ruimtes van 50m² met 6. Een ‘werkplek’ houdt in: een zit/sta bureau, 160cm breed en een bureaustoel, inclusief vijfvoudig stekkerblok. Elk van de ruimtes worden daarnaast aangevuld met vergader- en/of ontspanmeubuilairMeubilair;
- Gemeenschappelijke vergaderruimtes;
- Gedeelde panrty’s;
- (Regelbare) klimaat- en ventilatieinstallatie
- Zonwering
- Sprinkler- en brandmeldinstallatie
- Verlichtingsplan met automatische detectoren;
- All-in services zoals: schoonmaak, internet, receptiediensten en volledig onderhoud.
Parkeren
Ruime parkeergarage met oplaadpunten beschikbaar, onder voorbehoud beschikbaarheid.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
Het gebouw is per auto uitstekend bereikbaar via de Ringweg A10, afslag Sloten (S107), of via de A4 afslag Sloten (Anderlechtlaan). Tevens zijn de A9 en A2 binnen enkele minuten bereikbaar. Schiphol Amsterdam Airport is binnen het kwartier per auto te bereiken. Op het terrein is een parkeergarage gelegen, op loopafstand van het gebouw.
Openbaar vervoer
Op loopafstand zijntramhalte Louwesweg (Tramlijn 2) en bushalte Amsterdam Louwesweg (Buslijnen 2, 18, 247 en N88) gelegen. Deze haltes hebben goede verbindingen naar metrostation Heemstedestraat of station Lelylaan. Vanaf hier reist u binnen 10 minuten naar het centrum van Amsterdam of naar Schiphol Airport.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.