Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43660255
Raadhuisstraat 50 1016 DG Amsterdam
Huurprijs op aanvraag
Omschrijving
Object
Het beste van twee werelden: een geweldige historische locatie in het centrum van Amsterdam, gecombineerd met moderne kantoorvoorzieningen
Het karakteristieke pand aan de Raadhuisstraat 50 is herontwikkeld naar het ontwerp van Office Winhov architecten. Het resultaat is een modern kantoorgebouw met prachtige historische details. Met 854 m² kantoorruimte verdeeld over vier verdiepingen en een binnentuin van 120 m² is dit een unieke vestigingslocatie voor moderne, professionele organisaties.
Bereikbaarheid
Dankzij de locatie in het bruisende centrum van Amsterdam is Raadhuisstraat 50 uitzonderlijk goed bereikbaar met het openbaar vervoer of met de fiets! Maar ook de andere vervoersverbindingen maken deze locatie aantrekkelijk voor jonge bedrijven: In minder dan 10 minuten bereik je de Raadhuisstraat vanaf verschillende punten op de A10 en in minder dan 18 minuten ben je op Schiphol.
Openbaar vervoer
Het NS-station Amsterdam Centraal is op 10 minuten loopafstand gelegen, alwaar diverse bus-,
tram-, trein- en metro’s een stopplaats hebben.
Beschikbaar
Circa 854,3 m² vvo kantoorruimte verdeeld over 4 verdiepingen!
Begane grond | 120 m² gemeenschappelijke tuin
1e verdieping | Unitz Premium, totaal 231,5 m² vvo, als volgt verdeeld:
Unit 1.0 + Unit 1.02 | ca. 53 m² v.v.o. | € 2.325,- per maand * |
Unit 1.03 | ca. 39 m² v.v.o | € 1.725,- per maand *
Unit 1.04 | ca. 49 m² v.v.o. | € 2.150,- per maand *
Unit 1.05 + Unit 1.06 | ca. 91 m² v.v.o. |€ 4.000,- per maand *
* Aanbiedingsprijs per maand (exclusief vaste servicekosten en btw).
2e verdieping | 227,4 m² vvo
3e verdieping | 228,0 m² vvo
4e verdieping | 167,4 m² vvo
Verdieping 2, 3 en 4 zijn per verdieping beschikbaar.
Huurprijs
Kantoorruimte: vanaf € 425 - € 475 per m² per jaar, exclusief btw.
Vaste servicekosten
Nader overeen te komen.
Huurprijsbetaling
Per maand vooruit.
Huurperiode
In overleg.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of een waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Oplevering
Het gehuurde is voorzien van:
- Alle kantoorvloeren zijn voorzien van een houten parketvloer
- Hoogwaardig afgewerkt sanitair per verdieping en een doucheruimte op de benedenverdieping
- Vacuum glas
- Luifels voor bescherming tegen licht en warmte.
- LED-verlichting met Dali-sturing en bewegingssensor per ruimte
- Warmtepomp voor koeling en verwarming.
- Temperatuurbeheersing per kantoorruimte/luchtbehandelingsunit met warmteterugwinning.
- Lift.
- Kantoorvloeren voorzien van kabelgoten en vloercontactdozen.
- Glasvezelinternetverbinding op alle verdiepingen.
- Gemeenschappelijke tuin.
Energielabel
Bijzonder hoog energielabel (A+) gezien het een rijksmonument is.
Huurcontract
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015 van verhuurder
Aanvaarding
Per direct, units per 1 november 2024.
Voorbehoud
Deze informatie is geheel vrijblijvend en houdt slechts een uitnodiging in tot het doen van een voorstel.
Meer informatie
Van Dijk & ten Cate Vastgoedadviseurs B.V.
De Boelelaan 7 “Officia I”
1083 HJ AMSTERDAM
020-4423060
Project website:
Het beste van twee werelden: een geweldige historische locatie in het centrum van Amsterdam, gecombineerd met moderne kantoorvoorzieningen
Het karakteristieke pand aan de Raadhuisstraat 50 is herontwikkeld naar het ontwerp van Office Winhov architecten. Het resultaat is een modern kantoorgebouw met prachtige historische details. Met 854 m² kantoorruimte verdeeld over vier verdiepingen en een binnentuin van 120 m² is dit een unieke vestigingslocatie voor moderne, professionele organisaties.
Bereikbaarheid
Dankzij de locatie in het bruisende centrum van Amsterdam is Raadhuisstraat 50 uitzonderlijk goed bereikbaar met het openbaar vervoer of met de fiets! Maar ook de andere vervoersverbindingen maken deze locatie aantrekkelijk voor jonge bedrijven: In minder dan 10 minuten bereik je de Raadhuisstraat vanaf verschillende punten op de A10 en in minder dan 18 minuten ben je op Schiphol.
Openbaar vervoer
Het NS-station Amsterdam Centraal is op 10 minuten loopafstand gelegen, alwaar diverse bus-,
tram-, trein- en metro’s een stopplaats hebben.
Beschikbaar
Circa 854,3 m² vvo kantoorruimte verdeeld over 4 verdiepingen!
Begane grond | 120 m² gemeenschappelijke tuin
1e verdieping | Unitz Premium, totaal 231,5 m² vvo, als volgt verdeeld:
Unit 1.0 + Unit 1.02 | ca. 53 m² v.v.o. | € 2.325,- per maand * |
Unit 1.03 | ca. 39 m² v.v.o | € 1.725,- per maand *
Unit 1.04 | ca. 49 m² v.v.o. | € 2.150,- per maand *
Unit 1.05 + Unit 1.06 | ca. 91 m² v.v.o. |€ 4.000,- per maand *
* Aanbiedingsprijs per maand (exclusief vaste servicekosten en btw).
2e verdieping | 227,4 m² vvo
3e verdieping | 228,0 m² vvo
4e verdieping | 167,4 m² vvo
Verdieping 2, 3 en 4 zijn per verdieping beschikbaar.
Huurprijs
Kantoorruimte: vanaf € 425 - € 475 per m² per jaar, exclusief btw.
Vaste servicekosten
Nader overeen te komen.
Huurprijsbetaling
Per maand vooruit.
Huurperiode
In overleg.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of een waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Oplevering
Het gehuurde is voorzien van:
- Alle kantoorvloeren zijn voorzien van een houten parketvloer
- Hoogwaardig afgewerkt sanitair per verdieping en een doucheruimte op de benedenverdieping
- Vacuum glas
- Luifels voor bescherming tegen licht en warmte.
- LED-verlichting met Dali-sturing en bewegingssensor per ruimte
- Warmtepomp voor koeling en verwarming.
- Temperatuurbeheersing per kantoorruimte/luchtbehandelingsunit met warmteterugwinning.
- Lift.
- Kantoorvloeren voorzien van kabelgoten en vloercontactdozen.
- Glasvezelinternetverbinding op alle verdiepingen.
- Gemeenschappelijke tuin.
Energielabel
Bijzonder hoog energielabel (A+) gezien het een rijksmonument is.
Huurcontract
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015 van verhuurder
Aanvaarding
Per direct, units per 1 november 2024.
Voorbehoud
Deze informatie is geheel vrijblijvend en houdt slechts een uitnodiging in tot het doen van een voorstel.
Meer informatie
Van Dijk & ten Cate Vastgoedadviseurs B.V.
De Boelelaan 7 “Officia I”
1083 HJ AMSTERDAM
020-4423060
Project website:
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- Per direct beschikbaar
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- Voor 1906
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 854 m² (in units vanaf 39 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 4 bouwlagen
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Stadscentrum/dorpskern
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, metrohalte op 500 m tot 1000 m en Tramhalte op minder dan 500 m