Omschrijving
TE HUUR AANGEBODEN: PRAKTISCH INGEDEELDE, HOOGWAARDIG GERENOVEERDE KANTOORRUIMTE GELEGEN OP EEN CENTRALE LOCATIE IN HET CENTRUM VAN AMSTERDAM.
Omschrijving kantoorruimte:
Uitstekend gerenoveerde en hoogwaardige kantoorruimte van ca. 70 m² VVO welke is gelegen in hartje Amsterdam op steenworp van de gezellige Spui, de grachtengordel en de 9-straatjes. Via een representatieve trapopgang welke wordt gedeeld met slechts 1 andere gebruiker bereikt u de kantoorruimte welke is gelegen op de tweede verdieping. De prettige en lichte ruimte is eenvoudig in te delen voor 7-10 werkplekken. Door de royale raampartijen aan weerszijden komt er een goede hoeveelheid daglicht binnen. De houten plafondbalken versterken de authentieke sfeer van deze moderne kantoorruimte.
Indeling & opleveringsniveau:
De ruimte is voorzien van alle benodigdheden welke u in een moderne kantooromgeving mag verwachten, onder andere voorzien van;
- Uitstekende isolerende voorzieningen zoals volledig dubbele beglazing, geïsoleerde wanden en plafonds;
- Twee airco-units aangebracht aan de voor-en de achterzijde;
- Pantry bevindt zich in het middengedeelte en heeft een ruim werkblad;
- Pantry voorzien van vaatwasser en koelkast;
- Eigen sanitaire voorzieningen;
- Verwarming middels radiatoren;
- Kabelgoten voor data en elektra;
- Hoogwaardige laminaat vloer;
- Design verlichtingsarmaturen.
Locatie & Bereikbaarheid:
In de directe nabijheid zijn alle denkbare voorzieningen op loopafstand gelegen. De Kalverstraat, met een compleet winkelaanbod, de Bijenkorf, maar ook diverse populaire horecazaken liggen op loopafstand.
Voor de deur stoppen diverse tram en buslijnen. De halte van de Noord/Zuidlijn is op slechts 3 min. loopafstand. Het Centraal Station van Amsterdam bevind zicht op minder dan 10 min. lopen en is daarnaast goed bereikbaar via het openbaar vervoer.
Huurbetaling:
Per maand vooruit.
Servicekosten:
Service kosten op voorschotbasis, € 275,- per maand exclusief BTW. Hier zit inbegrepen een voorschot stookkosten, elektra- en watergebruik. Aan het einde van elk kalender jaar zullen de servicekosten op nacalculatiebasis worden verrekend met de huurder. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een contract voor internet en telefonie.
B.T.W.:
Huurder verklaart het gehuurde voor tenminste 90% te zullen gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst model verhuurder op basis van de Raad van de onroerende zaken ROZ (versie juli 2003) 7: 230 BW.
Zekerheidsstelling:
Een waarborgsom gelijk aan 3 huur plus servicekosten, beiden te vermeerderen met BTW.
Huurindexatie:
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI-alle huishoudens (2006=100).
Bijzonderheden:
- Entree met slechts 1 andere gebruiker (woning);
- Representatief trappenhuis;
- Royale pantry met inbouw apparatuur;
- Eigen toilet voorziening;
- Intercom;
- Vloerbedekking en verlichting in het gehuurde;
- Veel daglicht en ramen kunnen open;
- Kabelgoten voor data en elektriciteitskabels;
- Twee airco units aanwezig;
Bestemming:
Volgens het vigerende bestemmingsplan; Gemengd 1. Voor verdere specificaties ten aanzien van het bestemmingsplan verwijzen wij u graag door naar van oplevering:
In overleg.
Bijzonderheden:
Een overeenkomst kan pas tot stand komen na uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van de eigenaresse / verhuurder van het pand.
Omschrijving kantoorruimte:
Uitstekend gerenoveerde en hoogwaardige kantoorruimte van ca. 70 m² VVO welke is gelegen in hartje Amsterdam op steenworp van de gezellige Spui, de grachtengordel en de 9-straatjes. Via een representatieve trapopgang welke wordt gedeeld met slechts 1 andere gebruiker bereikt u de kantoorruimte welke is gelegen op de tweede verdieping. De prettige en lichte ruimte is eenvoudig in te delen voor 7-10 werkplekken. Door de royale raampartijen aan weerszijden komt er een goede hoeveelheid daglicht binnen. De houten plafondbalken versterken de authentieke sfeer van deze moderne kantoorruimte.
Indeling & opleveringsniveau:
De ruimte is voorzien van alle benodigdheden welke u in een moderne kantooromgeving mag verwachten, onder andere voorzien van;
- Uitstekende isolerende voorzieningen zoals volledig dubbele beglazing, geïsoleerde wanden en plafonds;
- Twee airco-units aangebracht aan de voor-en de achterzijde;
- Pantry bevindt zich in het middengedeelte en heeft een ruim werkblad;
- Pantry voorzien van vaatwasser en koelkast;
- Eigen sanitaire voorzieningen;
- Verwarming middels radiatoren;
- Kabelgoten voor data en elektra;
- Hoogwaardige laminaat vloer;
- Design verlichtingsarmaturen.
Locatie & Bereikbaarheid:
In de directe nabijheid zijn alle denkbare voorzieningen op loopafstand gelegen. De Kalverstraat, met een compleet winkelaanbod, de Bijenkorf, maar ook diverse populaire horecazaken liggen op loopafstand.
Voor de deur stoppen diverse tram en buslijnen. De halte van de Noord/Zuidlijn is op slechts 3 min. loopafstand. Het Centraal Station van Amsterdam bevind zicht op minder dan 10 min. lopen en is daarnaast goed bereikbaar via het openbaar vervoer.
Huurbetaling:
Per maand vooruit.
Servicekosten:
Service kosten op voorschotbasis, € 275,- per maand exclusief BTW. Hier zit inbegrepen een voorschot stookkosten, elektra- en watergebruik. Aan het einde van elk kalender jaar zullen de servicekosten op nacalculatiebasis worden verrekend met de huurder. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een contract voor internet en telefonie.
B.T.W.:
Huurder verklaart het gehuurde voor tenminste 90% te zullen gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst model verhuurder op basis van de Raad van de onroerende zaken ROZ (versie juli 2003) 7: 230 BW.
Zekerheidsstelling:
Een waarborgsom gelijk aan 3 huur plus servicekosten, beiden te vermeerderen met BTW.
Huurindexatie:
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI-alle huishoudens (2006=100).
Bijzonderheden:
- Entree met slechts 1 andere gebruiker (woning);
- Representatief trappenhuis;
- Royale pantry met inbouw apparatuur;
- Eigen toilet voorziening;
- Intercom;
- Vloerbedekking en verlichting in het gehuurde;
- Veel daglicht en ramen kunnen open;
- Kabelgoten voor data en elektriciteitskabels;
- Twee airco units aanwezig;
Bestemming:
Volgens het vigerende bestemmingsplan; Gemengd 1. Voor verdere specificaties ten aanzien van het bestemmingsplan verwijzen wij u graag door naar van oplevering:
In overleg.
Bijzonderheden:
Een overeenkomst kan pas tot stand komen na uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van de eigenaresse / verhuurder van het pand.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.