Omschrijving
Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie in “TOO Millennium Tower Business Center” in Amsterdam-West?
Algemeen:
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 13 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
- 2/3 persoonskantoren (9-14 m²), vanaf € 657,- per maand all-in;
- 4/5 persoonskantoren (15-20 m²), vanaf € 1.500,- per maand all-in;
- 6/7/8 persoonskantoren (21-30 m²), vanaf € 2.034,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (150 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Door de directe ligging langs de A5, op slechts 4 minuten van afslag Amsterdam-Westpoort aan de A5 of afslag Amsterdam-Hemhavens aan de A10, is het pand uitstekend bereikbaar per auto.
Komt u met het openbaar vervoer?
Station Sloterdijk is op ca. 650 meter afstand gelegen. Vanuit hier vertrekken verschillende buslijnen, trams en de metro.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A++
Geldig t/m 07-11-2033.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Algemeen:
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 13 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
- 2/3 persoonskantoren (9-14 m²), vanaf € 657,- per maand all-in;
- 4/5 persoonskantoren (15-20 m²), vanaf € 1.500,- per maand all-in;
- 6/7/8 persoonskantoren (21-30 m²), vanaf € 2.034,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (150 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Door de directe ligging langs de A5, op slechts 4 minuten van afslag Amsterdam-Westpoort aan de A5 of afslag Amsterdam-Hemhavens aan de A10, is het pand uitstekend bereikbaar per auto.
Komt u met het openbaar vervoer?
Station Sloterdijk is op ca. 650 meter afstand gelegen. Vanuit hier vertrekken verschillende buslijnen, trams en de metro.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A++
Geldig t/m 07-11-2033.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.