Huurprijs op aanvraag
Onderdeel van
EDGE Olympic, Amsterdam
Omschrijving
Te huur:
Nette kantoorruimte van circa 141 m² netto. Dit type kantoor bevindt zich op de eerste en derde verdieping. De ruimte kan eventueel inclusief meubilair worden opgeleverd.
Edge Olympic Amsterdam is gevestigd in een hypermodern bedrijfsgebouw dat duurzaamheid, gezondheid en welzijn combineert. Een uitstekende werkplek met een wow-factor dankzij het biofiele ontwerp, u zult gegarandeerd nieuwe werknemers aantrekken en indruk maken op uw klanten. Als duurzame herontwikkeling heeft dit gebouw een BREEAM Excellent-certificaat en is het gerealiseerd met zoveel mogelijk circulaire aspecten.
Ontdek de huurmogelijkheden op deze unieke locatie. Bij ons kunt u terecht voor kantoorruimtes die naadloos aansluiten bij uw behoeften, ongeacht of u wilt starten met een klein kantoor voor twee werkplekken of een groot team tot 50 werkplekken wilt huisvesten. Onze kantoorruimtes variëren in verschillende typekantoren, met de mogelijkheid om eenvoudig op te schalen naar grotere ruimtes naarmate uw team groeit.
Daarnaast bieden wij flexibele huurtermijnen vanaf slechts één jaar, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over langdurige verplichtingen. Of u nu net begint of uw bedrijf uitbreidt, Wij bieden het kantoor dat uw organisatie helpt floreren.
PRIVATE OFFICES
Naast dit type kantoor. Zijn de volgende kantoren gerealiseerd.
- Type 1 I 2-3 persoonskantoor
- Type 2 I 4 persoonskantoor
- Type 3 I 5 persoonskantoor
- Type 4 I 6 persoonskantoor
- Type 5 I 9-10 persoonskantoor
- Type 6 I 12 persoonskantoor
- Type 7 I 15+ persoonskantoor
Het is mogelijk om kantoren met elkaar te combineren tot een groter geheel.
OPLEVERNIVEAU
De kantoren worden in de turn-key staat opgeleverd en beschikken over een automatische zonwering en een hypermodern klimaatsysteem. De ruimtes kunnen eventueel ook opgeleverd worden met ergonomisch meubilair.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
HUURTERMIJN
vanaf 12 maanden. Kortere huurperiode in overleg mogelijk.
ZEKERHEIDSTELLING
Twee maanden huur, te vermeerderen met BTW.
FACLITEITEN EN SERVICES
Als huurder van het gebouw kan je gebruikmaken van de volgende faciliteiten
- Bemande receptie services in de entree
- Bedrijfsrestaurant op de tweede verdieping
- Coffeebar
- Inpandige gym
- Ruime pantry’s op de verdieping
- Vergaderfaciliteiten
- Dakterras
- 24/7 toegankelijk voor de huurders
- Schoonmaak van de kantoorruimte
- Auditorium
- EDGE App
- Ruime parkeergarage
- Inpandige fietsenstalling
- Gratis koffie, thee en mineraalwater
PARKEREN
Het gebouw beschikt over een parkeergarage onder het gebouw. Parkeerplekken zijn te huur tegen een maandelijkse vergoeding van EUR 470,-
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Het gebouw is gelegen aan de rand van de prominente Zuidas en heeft mede hierdoor een zeer goede bereikbaarheid. Met de auto is het kantoor gemakkelijk te bereiken via de A10. Ook met het openbaar vervoer is het gebouw goed bereikbaar. Voor de deur bevindt zich een tramhalte en op vijf minuten lopen sta je op het metrostation Amstelveenseweg. Daarnaast is station Amsterdam-Zuid binnen 10 minuten lopen vanaf het kantoor bereikbaar.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden of informatie ontvangen over de beschikbaar komende kantoren, neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens:
Spring Serviced Offices
Bastiaan Olfers
085 222 22 30
Nette kantoorruimte van circa 141 m² netto. Dit type kantoor bevindt zich op de eerste en derde verdieping. De ruimte kan eventueel inclusief meubilair worden opgeleverd.
Edge Olympic Amsterdam is gevestigd in een hypermodern bedrijfsgebouw dat duurzaamheid, gezondheid en welzijn combineert. Een uitstekende werkplek met een wow-factor dankzij het biofiele ontwerp, u zult gegarandeerd nieuwe werknemers aantrekken en indruk maken op uw klanten. Als duurzame herontwikkeling heeft dit gebouw een BREEAM Excellent-certificaat en is het gerealiseerd met zoveel mogelijk circulaire aspecten.
Ontdek de huurmogelijkheden op deze unieke locatie. Bij ons kunt u terecht voor kantoorruimtes die naadloos aansluiten bij uw behoeften, ongeacht of u wilt starten met een klein kantoor voor twee werkplekken of een groot team tot 50 werkplekken wilt huisvesten. Onze kantoorruimtes variëren in verschillende typekantoren, met de mogelijkheid om eenvoudig op te schalen naar grotere ruimtes naarmate uw team groeit.
Daarnaast bieden wij flexibele huurtermijnen vanaf slechts één jaar, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over langdurige verplichtingen. Of u nu net begint of uw bedrijf uitbreidt, Wij bieden het kantoor dat uw organisatie helpt floreren.
PRIVATE OFFICES
Naast dit type kantoor. Zijn de volgende kantoren gerealiseerd.
- Type 1 I 2-3 persoonskantoor
- Type 2 I 4 persoonskantoor
- Type 3 I 5 persoonskantoor
- Type 4 I 6 persoonskantoor
- Type 5 I 9-10 persoonskantoor
- Type 6 I 12 persoonskantoor
- Type 7 I 15+ persoonskantoor
Het is mogelijk om kantoren met elkaar te combineren tot een groter geheel.
OPLEVERNIVEAU
De kantoren worden in de turn-key staat opgeleverd en beschikken over een automatische zonwering en een hypermodern klimaatsysteem. De ruimtes kunnen eventueel ook opgeleverd worden met ergonomisch meubilair.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
HUURTERMIJN
vanaf 12 maanden. Kortere huurperiode in overleg mogelijk.
ZEKERHEIDSTELLING
Twee maanden huur, te vermeerderen met BTW.
FACLITEITEN EN SERVICES
Als huurder van het gebouw kan je gebruikmaken van de volgende faciliteiten
- Bemande receptie services in de entree
- Bedrijfsrestaurant op de tweede verdieping
- Coffeebar
- Inpandige gym
- Ruime pantry’s op de verdieping
- Vergaderfaciliteiten
- Dakterras
- 24/7 toegankelijk voor de huurders
- Schoonmaak van de kantoorruimte
- Auditorium
- EDGE App
- Ruime parkeergarage
- Inpandige fietsenstalling
- Gratis koffie, thee en mineraalwater
PARKEREN
Het gebouw beschikt over een parkeergarage onder het gebouw. Parkeerplekken zijn te huur tegen een maandelijkse vergoeding van EUR 470,-
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Het gebouw is gelegen aan de rand van de prominente Zuidas en heeft mede hierdoor een zeer goede bereikbaarheid. Met de auto is het kantoor gemakkelijk te bereiken via de A10. Ook met het openbaar vervoer is het gebouw goed bereikbaar. Voor de deur bevindt zich een tramhalte en op vijf minuten lopen sta je op het metrostation Amstelveenseweg. Daarnaast is station Amsterdam-Zuid binnen 10 minuten lopen vanaf het kantoor bereikbaar.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden of informatie ontvangen over de beschikbaar komende kantoren, neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens:
Spring Serviced Offices
Bastiaan Olfers
085 222 22 30
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.