Omschrijving
Landmark Arnhem, een nieuwe naam in Arnhem Zuid.
In Landmark Arnhem staat de gebruiker centraal. Het uitgebreide horeca- en serviceconcept in deze nieuwe multitenant omgeving zorgt voor volledige ontzorging van huurders en is daarmee uniek in Arnhem.
De levendige Piazza met een centrale receptie, allday bar, state of the art vergadercentrum en restaurant is dé plek waar huurders ontmoeten, werken, vergaderen of gasten ontvangen. Een professioneel serviceteam staat garant voor optimale dienstverlening.
Huurders in Landmark Arnhem profiteren van efficiënte kantoorverdiepingen in een gezonde en inspirerende werkomgeving. De goed bereikbare zichtlocatie met uitstekende parkeergelegenheid is centraal gelegen in de regio Arnhem/Nijmegen.
Het gebouw heeft een imposante architectuur, markante ligging aan de doorgaande route naar het centrum van Arnhem en beschikt over een goede parkeernorm.
Landmark beschikt over BREEAM-certificaat en WELL ready en een energielabel A++.
BEREIKBAARHEID:
Per auto
Het kantoorgebouw is door de uitstekende ligging nabij de snelwegen A325 (Arnhem-Nijmegen) en A15 (Tiel-Rotterdam) zeer goed bereikbaar met eigen
vervoer.
Per OV
Met het openbaar vervoer is Landmark goed bereikbaar vanwege de directe busverbinding met het NS-station in het centrum van Arnhem. Er bevindt zich een bushalte op loopafstand. Treinstation Arnhem Zuid is met de bus binnen 5 minuten bereikbaar.
PARKEREN:
Parkeervoorzieningen:
- circa 115 parkeerrechten in de onder het complex gelegen parkeergarage;
- circa 550 parkeerrechten op het buitenterrein.
Per verdieping zijn er 14 parkeerrechten op het buitenterrein en 4 parkeerrechten in de garage beschikbaar.
VLOEROPPERVLAKTE:
De totale oppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 30.000 m². Voor de verhuur is momenteel ca. 8.999 m² beschikbaar.
Verdieping Oppervlakte in m² (v.v.o.)
Bouwdeel A - Entree niveau: 210 m²
Bouwdeel D - 1e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 2e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 3e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 4e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 5e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 6e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 7e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 8e verdieping: 525 m²
Bouwdeel D - 9e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 10e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 11e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 12e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 13e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 14e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 15e verdieping: 1.033 m²
ENERGIELABEL:
Het pand beschikt over energielabel A++.
VOORZIENINGEN:
Verhuur geschiedt op basis van casco nieuwbouw, derhalve inclusief:
- nieuwe ledverlichting;
- vernieuwde toiletten;
- vernieuwde koeling, verwarming en ventilatie (middels een klimaatplafond);
- kantoorvloer is gereed/geschikt voor het leggen van vloerbedekking;
- gemoderniseerde hoofdentree;
- gemoderniseerde liftportalen.
De multi-tenant service omgeving in Landmark heeft vele voordelen voor huurders:
- ALL-DAY BAR Prettige plek waar mensen de gehele dag kunnen samenkomen, even wachten, terugtrekken en energie opdoen in sfeer en voedingswaarden. Een all-day bar voor ontbijt, goede koffie, snelle grab & go en borrels. Geopend tussen 08:00 – 19:00 uur
- RESTAURANT Gezellige plek waar mensen pauze houden, samenkomen, overleggen en plaatsnemen. Af en toe de tijd nemen om te ontspannen zorgt ervoor dat je productiever en creatiever werkt. Met ruime openingstijden tussen 11:00 – 14:30 uur
- BANQUETING In het hart van het vergader-centrum staat het vitaliteitsstation; een buffet, waar grotere groepen in het vergadercentrum gezamenlijk gebruik van kunnen maken en samenkomen. Reuring, verbinding & synergie, en mensen worden verleid even op te staan.
- VERGADERCENTRUM Huurders en bezoekers worden in het vergadercentrum geheel ontzorgd en waar nodig ondersteund door het Landmark Serviceteam. De vergaderzalen zijn voor de huurders via de Landmark App te reserveren. Op basis van het aantal gehuurde m² heeft de huurder recht op een aantal dagdelen gebruik van het vergadercentrum. Gebruik daarboven wordt afgerekend op basis van het pay-per-use principe.
HUURPRIJS:
Vanaf EUR 160,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW (prijspeil 1-1-2024).
Parkeergarage:
EUR 825,- per recht per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren op eigen terrein:
EUR 525,- per recht per jaar, te vermeerderen met BTW.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN:
Verrekenbaar voorschot van EUR 65,- per m² per jaar (prijspeil 1-1-2024), te vermeerderen met BTW voor onder meer de navolgende leveringen en diensten (standaard):
- elektraverbruik (algemeen en eigen gebruik);
- verwarmen (stadswarmte);
- water;
- storingen en onderhoud technische en klimaatinstallatie;
- storingen en onderhoud brandmeldinstallatie;
- gevelinstallatie-onderhoud;
- glasbewassing buitenzijde;
- onderhoud liftinstallaties;
- onderhoud algemene verlichtingsarmaturen binnen en buiten;
- schoonmaak algemene ruimten en buitenterrein;
- onderhoud groenvoorziening binnen en buiten;
- gladheidbestrijding;
- afval-/zuiveringsheffing; waterschapslasten;
- inzet van het Landmark serviceteam;
- gebruik van Landmark service app;
- gebruik van algemene ruimten inclusief restauratieve voorzieningen en all-day bar;
- gebruik van vergadercentrum (naar rato van gehuurde m² vloeroppervlak);
- 5% administratiekosten.
Bijdrage restaurant en all-day bar
EUR 5,- per m² per jaar (prijspeil 1-1-2024), te vermeerderen met BTW. De bedrage wordt jaarlijks op basis van CPI-Alle Huishoudens geïndexeerd.
Heeft dit pand uw interesse gewekt? Dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!
In Landmark Arnhem staat de gebruiker centraal. Het uitgebreide horeca- en serviceconcept in deze nieuwe multitenant omgeving zorgt voor volledige ontzorging van huurders en is daarmee uniek in Arnhem.
De levendige Piazza met een centrale receptie, allday bar, state of the art vergadercentrum en restaurant is dé plek waar huurders ontmoeten, werken, vergaderen of gasten ontvangen. Een professioneel serviceteam staat garant voor optimale dienstverlening.
Huurders in Landmark Arnhem profiteren van efficiënte kantoorverdiepingen in een gezonde en inspirerende werkomgeving. De goed bereikbare zichtlocatie met uitstekende parkeergelegenheid is centraal gelegen in de regio Arnhem/Nijmegen.
Het gebouw heeft een imposante architectuur, markante ligging aan de doorgaande route naar het centrum van Arnhem en beschikt over een goede parkeernorm.
Landmark beschikt over BREEAM-certificaat en WELL ready en een energielabel A++.
BEREIKBAARHEID:
Per auto
Het kantoorgebouw is door de uitstekende ligging nabij de snelwegen A325 (Arnhem-Nijmegen) en A15 (Tiel-Rotterdam) zeer goed bereikbaar met eigen
vervoer.
Per OV
Met het openbaar vervoer is Landmark goed bereikbaar vanwege de directe busverbinding met het NS-station in het centrum van Arnhem. Er bevindt zich een bushalte op loopafstand. Treinstation Arnhem Zuid is met de bus binnen 5 minuten bereikbaar.
PARKEREN:
Parkeervoorzieningen:
- circa 115 parkeerrechten in de onder het complex gelegen parkeergarage;
- circa 550 parkeerrechten op het buitenterrein.
Per verdieping zijn er 14 parkeerrechten op het buitenterrein en 4 parkeerrechten in de garage beschikbaar.
VLOEROPPERVLAKTE:
De totale oppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 30.000 m². Voor de verhuur is momenteel ca. 8.999 m² beschikbaar.
Verdieping Oppervlakte in m² (v.v.o.)
Bouwdeel A - Entree niveau: 210 m²
Bouwdeel D - 1e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 2e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 3e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 4e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 5e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 6e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 7e verdieping: VERHUURD
Bouwdeel D - 8e verdieping: 525 m²
Bouwdeel D - 9e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 10e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 11e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 12e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 13e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 14e verdieping: 1.033 m²
Bouwdeel D - 15e verdieping: 1.033 m²
ENERGIELABEL:
Het pand beschikt over energielabel A++.
VOORZIENINGEN:
Verhuur geschiedt op basis van casco nieuwbouw, derhalve inclusief:
- nieuwe ledverlichting;
- vernieuwde toiletten;
- vernieuwde koeling, verwarming en ventilatie (middels een klimaatplafond);
- kantoorvloer is gereed/geschikt voor het leggen van vloerbedekking;
- gemoderniseerde hoofdentree;
- gemoderniseerde liftportalen.
De multi-tenant service omgeving in Landmark heeft vele voordelen voor huurders:
- ALL-DAY BAR Prettige plek waar mensen de gehele dag kunnen samenkomen, even wachten, terugtrekken en energie opdoen in sfeer en voedingswaarden. Een all-day bar voor ontbijt, goede koffie, snelle grab & go en borrels. Geopend tussen 08:00 – 19:00 uur
- RESTAURANT Gezellige plek waar mensen pauze houden, samenkomen, overleggen en plaatsnemen. Af en toe de tijd nemen om te ontspannen zorgt ervoor dat je productiever en creatiever werkt. Met ruime openingstijden tussen 11:00 – 14:30 uur
- BANQUETING In het hart van het vergader-centrum staat het vitaliteitsstation; een buffet, waar grotere groepen in het vergadercentrum gezamenlijk gebruik van kunnen maken en samenkomen. Reuring, verbinding & synergie, en mensen worden verleid even op te staan.
- VERGADERCENTRUM Huurders en bezoekers worden in het vergadercentrum geheel ontzorgd en waar nodig ondersteund door het Landmark Serviceteam. De vergaderzalen zijn voor de huurders via de Landmark App te reserveren. Op basis van het aantal gehuurde m² heeft de huurder recht op een aantal dagdelen gebruik van het vergadercentrum. Gebruik daarboven wordt afgerekend op basis van het pay-per-use principe.
HUURPRIJS:
Vanaf EUR 160,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW (prijspeil 1-1-2024).
Parkeergarage:
EUR 825,- per recht per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren op eigen terrein:
EUR 525,- per recht per jaar, te vermeerderen met BTW.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN:
Verrekenbaar voorschot van EUR 65,- per m² per jaar (prijspeil 1-1-2024), te vermeerderen met BTW voor onder meer de navolgende leveringen en diensten (standaard):
- elektraverbruik (algemeen en eigen gebruik);
- verwarmen (stadswarmte);
- water;
- storingen en onderhoud technische en klimaatinstallatie;
- storingen en onderhoud brandmeldinstallatie;
- gevelinstallatie-onderhoud;
- glasbewassing buitenzijde;
- onderhoud liftinstallaties;
- onderhoud algemene verlichtingsarmaturen binnen en buiten;
- schoonmaak algemene ruimten en buitenterrein;
- onderhoud groenvoorziening binnen en buiten;
- gladheidbestrijding;
- afval-/zuiveringsheffing; waterschapslasten;
- inzet van het Landmark serviceteam;
- gebruik van Landmark service app;
- gebruik van algemene ruimten inclusief restauratieve voorzieningen en all-day bar;
- gebruik van vergadercentrum (naar rato van gehuurde m² vloeroppervlak);
- 5% administratiekosten.
Bijdrage restaurant en all-day bar
EUR 5,- per m² per jaar (prijspeil 1-1-2024), te vermeerderen met BTW. De bedrage wordt jaarlijks op basis van CPI-Alle Huishoudens geïndexeerd.
Heeft dit pand uw interesse gewekt? Dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.