Omschrijving
Luxe kantoorruimte met een prachtig uitzicht in het bekende gebouw ''Rijnpoort'', centraal gelegen in Arnhem-Zuid, nabij winkelcentrum Kronenburg. Het ruim 40 meter hoge stervormige kantoorgebouw telt 10 kantoorverdiepingen en is opgedeeld in drie vleugels rondom een centrale verkeersruimte. In deze verkeersruimte treft u 8 personenliften en één goederenlift.
De tuin rondom het gebouw is onder architectuur aangelegd en wordt regelmatig door een hovenier onderhouden.
Het kantorencomplex voorziet in uitgebreide faciliteiten, o.a. een centrale receptiebalie op de begane grond, incidenteel te huren conferentieruimten met lunch faciliteiten en een luxe coffeecorner met buitenterras, een sfeervol bedrijfsrestaurant met uitgebreide lunch en diner faciliteiten tegen een aangepast tarief. De hoge entreehal is uiterst representatief en voorzien van een fraaie aankleding met groenvoorzieningen en meubilair.
Op het ruime terrein is - overeenkomstig de eisen van deze tijd - een parkeergarage met ruim 600 parkeerplaatsen gesitueerd. Het pand beschikt over fraaie vergaderfaciliteiten met cateringfaciliteiten per dagdeel beschikaar.
Vloeroppervlakte
De verdiepingen ter grootte van ca. 2.670 m² zijn opgedeeld in 3 kantoorvleugels, die onder voorbehoud onderling verbonden kunnen worden en op die wijze één kantoor kunnen vormen. De vleugels kunnen geheel ''open' blijven en als zogenaamde ''kantoorruimte'' functioneren, maar ook worden ingedeeld in afzonderlijke kantoorkamers. Een stramienmaat van 1,80 meter maakt de indeling volkomen flexibel.
De kantoorvleugels zijn te huur vanaf 739 m².
Voor verhuur is op dit moment beschikbaar circa 2.546 m² verdeeld over:
Vleugel 1C circa 739 m² (beschikbaar vanaf 1 april 2024)
Vleugel 2B circa 876 m²
Vleugel 2C circa 931 m²
Totaal circa 1807 m²
Bovengenoemde metrage zijn inclusief doorbelasting van een aandeel van de algemene ruimten.
Parkeren
Op basis van een parkeernorm van 1:40 is per 40 m² kantoorruimte 1 parkeerplaats beschikbaar op het parkeerdek/in de garage.
Energielabel
Het object beschikt over energielabel A++.
Bestemming
De bestemming is enkel '' Kantoor’’. Voor een nadere toelichting op het bestemmingsplan verwijzen wij u graag naar de website van Ruimtelijke Plannen.
Opleveringsniveau
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief:
- Een uiterst representatieve entreehal aangekleed met groenvoorzieningen en meubilair;
- Gemeenschappelijke receptiebalie;
- Goederenlift van de kelder tot 10e verdieping;
- Liftinstallatie met 8 personenliften, waarvan 2 doorgaand tot in de kelder;
- Luxe sanitaire voorzieningen;
- Pantryfaciliteiten;
- Uitgebreide voorzieningen voor minder-validen;
- Vierpijpsinductiesysteem voor klimaatbeheersing t.b.v. verwarming en koeling;
- Te openen ramen;
- Systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- Zonreflecterende, isolerende beglazing;
- Vuilcomprimeerinrichting;
- Rookdetectie- en brandmeldingsinstallatie;
- Brandwerende en brandvertragende voorzieningen;
- Restaurant- en vergaderfaciliteiten;
- Convectoromkastingen;
- Indeelbaar op stramien van 1,80 meter.
Eventueel is het mogelijk de kantoren tegen nader overeen te komen condities turn-key (d.w.z. inclusief vloerbedekking en scheidingswanden) op te leveren.
Huurprijs
Kantoorruimte € 125,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Archiefruimte € 60,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerrechten € 375,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Restaurant
€ 17,50 met m² per jaar (geïndexeerd) inclusief wettelijke verschuldigde omzetbelasting
Elektra
Elektraverbruik rechtstreeks te voldoen aan het energiebedrijf middels eigen elektra tussenmeter of voorschot van € 10,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
Een verrekenbaar voorschot van € 30,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW voor onder andere de navolgende leveringen en diensten:
• Schoonmaak centrale hallen;
• Wassen ramen buitenzijde;
• Onderhoud buitenterrein, tuin en parkeergarage;
• Onderhoudsabonnementen en controle automatische liftinstallaties, centrale verwarming enluchtkoelinginstallaties;
• Elektraverbruik centrale ruimten;
• Energiekosten voor verwarmings- en luchtkoelingsinstallaties;
• Glasverzekering;
• Technisch personeel;
• Vuilafvoer;
• Bewakingsdienst;
• Portiersdiensten.
Aanvaarding:
In overleg.
Heeft dit uw interesse gewekt? Dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!
BMV Bedrijfsmakelaars
Sweerts de Landasstraat 27
6814 DA Arnhem
026 355 21 00
De tuin rondom het gebouw is onder architectuur aangelegd en wordt regelmatig door een hovenier onderhouden.
Het kantorencomplex voorziet in uitgebreide faciliteiten, o.a. een centrale receptiebalie op de begane grond, incidenteel te huren conferentieruimten met lunch faciliteiten en een luxe coffeecorner met buitenterras, een sfeervol bedrijfsrestaurant met uitgebreide lunch en diner faciliteiten tegen een aangepast tarief. De hoge entreehal is uiterst representatief en voorzien van een fraaie aankleding met groenvoorzieningen en meubilair.
Op het ruime terrein is - overeenkomstig de eisen van deze tijd - een parkeergarage met ruim 600 parkeerplaatsen gesitueerd. Het pand beschikt over fraaie vergaderfaciliteiten met cateringfaciliteiten per dagdeel beschikaar.
Vloeroppervlakte
De verdiepingen ter grootte van ca. 2.670 m² zijn opgedeeld in 3 kantoorvleugels, die onder voorbehoud onderling verbonden kunnen worden en op die wijze één kantoor kunnen vormen. De vleugels kunnen geheel ''open' blijven en als zogenaamde ''kantoorruimte'' functioneren, maar ook worden ingedeeld in afzonderlijke kantoorkamers. Een stramienmaat van 1,80 meter maakt de indeling volkomen flexibel.
De kantoorvleugels zijn te huur vanaf 739 m².
Voor verhuur is op dit moment beschikbaar circa 2.546 m² verdeeld over:
Vleugel 1C circa 739 m² (beschikbaar vanaf 1 april 2024)
Vleugel 2B circa 876 m²
Vleugel 2C circa 931 m²
Totaal circa 1807 m²
Bovengenoemde metrage zijn inclusief doorbelasting van een aandeel van de algemene ruimten.
Parkeren
Op basis van een parkeernorm van 1:40 is per 40 m² kantoorruimte 1 parkeerplaats beschikbaar op het parkeerdek/in de garage.
Energielabel
Het object beschikt over energielabel A++.
Bestemming
De bestemming is enkel '' Kantoor’’. Voor een nadere toelichting op het bestemmingsplan verwijzen wij u graag naar de website van Ruimtelijke Plannen.
Opleveringsniveau
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief:
- Een uiterst representatieve entreehal aangekleed met groenvoorzieningen en meubilair;
- Gemeenschappelijke receptiebalie;
- Goederenlift van de kelder tot 10e verdieping;
- Liftinstallatie met 8 personenliften, waarvan 2 doorgaand tot in de kelder;
- Luxe sanitaire voorzieningen;
- Pantryfaciliteiten;
- Uitgebreide voorzieningen voor minder-validen;
- Vierpijpsinductiesysteem voor klimaatbeheersing t.b.v. verwarming en koeling;
- Te openen ramen;
- Systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- Zonreflecterende, isolerende beglazing;
- Vuilcomprimeerinrichting;
- Rookdetectie- en brandmeldingsinstallatie;
- Brandwerende en brandvertragende voorzieningen;
- Restaurant- en vergaderfaciliteiten;
- Convectoromkastingen;
- Indeelbaar op stramien van 1,80 meter.
Eventueel is het mogelijk de kantoren tegen nader overeen te komen condities turn-key (d.w.z. inclusief vloerbedekking en scheidingswanden) op te leveren.
Huurprijs
Kantoorruimte € 125,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Archiefruimte € 60,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerrechten € 375,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Restaurant
€ 17,50 met m² per jaar (geïndexeerd) inclusief wettelijke verschuldigde omzetbelasting
Elektra
Elektraverbruik rechtstreeks te voldoen aan het energiebedrijf middels eigen elektra tussenmeter of voorschot van € 10,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
Een verrekenbaar voorschot van € 30,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW voor onder andere de navolgende leveringen en diensten:
• Schoonmaak centrale hallen;
• Wassen ramen buitenzijde;
• Onderhoud buitenterrein, tuin en parkeergarage;
• Onderhoudsabonnementen en controle automatische liftinstallaties, centrale verwarming enluchtkoelinginstallaties;
• Elektraverbruik centrale ruimten;
• Energiekosten voor verwarmings- en luchtkoelingsinstallaties;
• Glasverzekering;
• Technisch personeel;
• Vuilafvoer;
• Bewakingsdienst;
• Portiersdiensten.
Aanvaarding:
In overleg.
Heeft dit uw interesse gewekt? Dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!
BMV Bedrijfsmakelaars
Sweerts de Landasstraat 27
6814 DA Arnhem
026 355 21 00
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.