Omschrijving
TE HUUR KANTOORRUIMTE
Baarnsche Dijk 12A te Baarn (3741 LS).
Algemene informatie
Kom direct werken in de instapklare kantoorruimtes in kantoorgebouw “Eemstede”!
Kantoorgebouw “Eemstede” is gelegen aan de Baarnsche Dijk 12 in Baarn op het bedrijventerrein De Drie Eiken.
Dit bedrijventerrein is gelegen aan de A1.
Het kantoorgebouw heeft representatieve uitstraling als gevolg van de onlangs uitgevoerde werkzaamheden in en om het gebouw. Zo zijn de buitengevels en de entree volledig gemoderniseerd en voldoen deze weer aan de eisen en wensen van de huidige tijd.
De beschikbare ruimtes zijn voorzien van een modern instapklaar inbouwpakket.
Zo is er veel gebruik gemaakt van glazen wanden en zijn er veel kleine werkruimtes gecreëerd in het midden van de ruimtes.
Elke verdieping is voorzien van een eigen pantry en gescheiden toiletvoorzieningen.
In de nabijheid van het gebouw is tevens het restaurant “Eemlust” gelegen met een terras aan het water (De Eem).
Het bedrijventerrein De Drie Eiken huisvest diverse gerenommeerde organisaties, waaronder Schneider Electric, de Van Wijnen Groep en VX Company IT Services.
Bereikbaarheid
Met eigen vervoer
De bereikbaarheid van het bedrijventerrein is zonder meer goed te noemen.
De op- en afrit nummer 11 “Eembrugge” biedt in circa twee minuten afstand een perfecte ontsluiting op de rijksweg A1.
Hierdoor is een uitstekende verbinding in de richting van zowel het knooppunt Eemnes (A1-A27) als het knooppunt Hoevelaken (A1-A28) gewaarborgd.
Het openbaar vervoer
De bushalte “De Drie Eiken” is gelegen op circa 5 minuten loopafstand van het kantoorgebouw.
Vanaf deze halte vertrekken op regelmatige basis bussen van en naar onder meer NS-station Baarn.
De reistijd vanaf de bushalte naar voornoemd station bedraagt circa 3 minuten.
Oppervlakte
Voor de verhuur is totaal circa 2.116 m² v.v.o. beschikbaar, verdeeld als volgt:
- Begane grond met dubbel openslaande deuren: circa 554,5 m² v.v.o.
- 1e verdieping: circa 574 m² v.v.o.
- 2e verdieping: circa 987,5 m² v.v.o.
Deelverhuur is mogelijk vanaf circa 400 m² v.v.o. op de 2e verdieping.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de gemeenschappelijke ruimten.
Gemeten conform NEN 2580, meetcertificaat 253058 V door Kontek Engineering B.V. d.d. 11 februari 2008.
Parkeren
Het gebouw beschikt over een eigen parkeerterrein, hier zijn 53 parkeerplaatsen beschikbaar. De parkeernorm is 1:40.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 115,- per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 350,- per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage.
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur.
Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 8% zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige turnkey staat met de volgende voorzieningen:
• representatieve gemeenschappelijke entree;
• gemeenschappelijke personenlift;
• pantry op elke verdieping;
• huidige vloerbedekking;
• deels glazen scheidingswanden;
• defibrillator in de entree;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• wandkabelgoten voorzien van data- en elektrabekabeling;
• verwarmingsradiatoren;
• huidig systeemplafond met led-verlichting;
• te openen ramen;
• gescheiden toiletten op elke verdieping;
• binnen- en buitenzonwering (waar aanwezig);
• eigen intercominstallatie per unit.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Servicekosten
€ 55,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor bijkomende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke
ruimten;
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud verwarmingsinstallatie en heater(s);
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de overheaddeur;
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de brandslanghaspel(s);
• inspectie en klein onderhoud dakbedekking;
• periodiek terrein- en groenonderhoud;
• reinigen straatkolken en algemene riolering;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• periodieke gevelreiniging (1 x in de 3 jaar);
• periodieke legionella controle;
• ongediertebestrijding;
• onderhoud bewegwijzering;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Energielabel
Het kantoorgebouw is voorzien van energielabel C.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
5 jaar met een aansluitende verlengingstermijn van 5 jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Opzegtermijn
Beëindiging van deze overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode met inachtneming van een termijn van tenminste 12 maanden.
Betaling
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW, bankgarantie afgegeven door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Aanvaarding
In overleg.
Overige voorwaarden en condities
Het model van de huurovereenkomst van verhuurder is gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen, alsmede de aanvullende bepalingen van verhuurder.
Baarnsche Dijk 12A te Baarn (3741 LS).
Algemene informatie
Kom direct werken in de instapklare kantoorruimtes in kantoorgebouw “Eemstede”!
Kantoorgebouw “Eemstede” is gelegen aan de Baarnsche Dijk 12 in Baarn op het bedrijventerrein De Drie Eiken.
Dit bedrijventerrein is gelegen aan de A1.
Het kantoorgebouw heeft representatieve uitstraling als gevolg van de onlangs uitgevoerde werkzaamheden in en om het gebouw. Zo zijn de buitengevels en de entree volledig gemoderniseerd en voldoen deze weer aan de eisen en wensen van de huidige tijd.
De beschikbare ruimtes zijn voorzien van een modern instapklaar inbouwpakket.
Zo is er veel gebruik gemaakt van glazen wanden en zijn er veel kleine werkruimtes gecreëerd in het midden van de ruimtes.
Elke verdieping is voorzien van een eigen pantry en gescheiden toiletvoorzieningen.
In de nabijheid van het gebouw is tevens het restaurant “Eemlust” gelegen met een terras aan het water (De Eem).
Het bedrijventerrein De Drie Eiken huisvest diverse gerenommeerde organisaties, waaronder Schneider Electric, de Van Wijnen Groep en VX Company IT Services.
Bereikbaarheid
Met eigen vervoer
De bereikbaarheid van het bedrijventerrein is zonder meer goed te noemen.
De op- en afrit nummer 11 “Eembrugge” biedt in circa twee minuten afstand een perfecte ontsluiting op de rijksweg A1.
Hierdoor is een uitstekende verbinding in de richting van zowel het knooppunt Eemnes (A1-A27) als het knooppunt Hoevelaken (A1-A28) gewaarborgd.
Het openbaar vervoer
De bushalte “De Drie Eiken” is gelegen op circa 5 minuten loopafstand van het kantoorgebouw.
Vanaf deze halte vertrekken op regelmatige basis bussen van en naar onder meer NS-station Baarn.
De reistijd vanaf de bushalte naar voornoemd station bedraagt circa 3 minuten.
Oppervlakte
Voor de verhuur is totaal circa 2.116 m² v.v.o. beschikbaar, verdeeld als volgt:
- Begane grond met dubbel openslaande deuren: circa 554,5 m² v.v.o.
- 1e verdieping: circa 574 m² v.v.o.
- 2e verdieping: circa 987,5 m² v.v.o.
Deelverhuur is mogelijk vanaf circa 400 m² v.v.o. op de 2e verdieping.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de gemeenschappelijke ruimten.
Gemeten conform NEN 2580, meetcertificaat 253058 V door Kontek Engineering B.V. d.d. 11 februari 2008.
Parkeren
Het gebouw beschikt over een eigen parkeerterrein, hier zijn 53 parkeerplaatsen beschikbaar. De parkeernorm is 1:40.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 115,- per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 350,- per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage.
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur.
Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 8% zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige turnkey staat met de volgende voorzieningen:
• representatieve gemeenschappelijke entree;
• gemeenschappelijke personenlift;
• pantry op elke verdieping;
• huidige vloerbedekking;
• deels glazen scheidingswanden;
• defibrillator in de entree;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• wandkabelgoten voorzien van data- en elektrabekabeling;
• verwarmingsradiatoren;
• huidig systeemplafond met led-verlichting;
• te openen ramen;
• gescheiden toiletten op elke verdieping;
• binnen- en buitenzonwering (waar aanwezig);
• eigen intercominstallatie per unit.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Servicekosten
€ 55,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor bijkomende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke
ruimten;
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud verwarmingsinstallatie en heater(s);
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de overheaddeur;
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de brandslanghaspel(s);
• inspectie en klein onderhoud dakbedekking;
• periodiek terrein- en groenonderhoud;
• reinigen straatkolken en algemene riolering;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• periodieke gevelreiniging (1 x in de 3 jaar);
• periodieke legionella controle;
• ongediertebestrijding;
• onderhoud bewegwijzering;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Energielabel
Het kantoorgebouw is voorzien van energielabel C.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
5 jaar met een aansluitende verlengingstermijn van 5 jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Opzegtermijn
Beëindiging van deze overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode met inachtneming van een termijn van tenminste 12 maanden.
Betaling
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW, bankgarantie afgegeven door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Aanvaarding
In overleg.
Overige voorwaarden en condities
Het model van de huurovereenkomst van verhuurder is gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen, alsmede de aanvullende bepalingen van verhuurder.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.