Omschrijving
Op het een zeer centrale locatie van het bedrijventerrein te Bergambacht staat een prachtig nieuw en representatief kantoorgebouw. Luxe van uitstraling en afbouw en voorzien van hoogwaardige kwaliteit afbouw.
In dit gebouw zijn enkele zelfstandige kantoorunits te huur (kantoor 1, 2, 5, 7 en 8 zijn verhuurd).
Dit betreft ruimten met een oppervlakte van circa 20 m2 groot en volledig gestoffeerd en voorzien van twee werkplekken.
Hier kan je huren zonder zorgen. Het betreft een aparte vleugel van het pand waar je 24/7 toegang heb tot een centrale hal, toiletruimten en je eigen kantoorkamer.
Parkeren kan je voor de deur op het algemene parkeerterrein van de huidige gebruiker (tegen vergoeding).
Op werkdagen en werktijden kan je gebruik maken van de gezamenlijke diensten van deze gebruiker zoals de centrale ingang en hal en de receptiebalie. Dit betekent dat jouw relaties te woord worden gestaan door een receptioniste in een zeer fraaie en luxe entourage. Daarnaast kan je op deze momenten gebruik maken van de bedrijfskantine en is het mogelijk om via een agendasysteem één van de spreekkamers te boeken voor vergaderingen die je wellicht wilt houden.
De huursom is inclusief al deze faciliteiten, de verwarming, airconditioning, elektra en data gebruik.
De huursom is exclusief het parkeren op het voorterrein. Het is verplicht om per kamer minimaal één parkeerplaats te huren.
Huursom kantoorruimte per maand € 500,- exclusief BTW
Huursom parkeerplaats per maand € 50,- exclusief BTW
Huur middels een ROZ huurovereenkomst aangepast op niet zelfstandige huurruimte
Duur van de huurperiode in overleg te bepalen, minimaal 3 jaren
Waarborgsom/ bankgarantie vereist ter hoogte van 3 maanden huur (kantoorruimte en parkeren)
In dit gebouw zijn enkele zelfstandige kantoorunits te huur (kantoor 1, 2, 5, 7 en 8 zijn verhuurd).
Dit betreft ruimten met een oppervlakte van circa 20 m2 groot en volledig gestoffeerd en voorzien van twee werkplekken.
Hier kan je huren zonder zorgen. Het betreft een aparte vleugel van het pand waar je 24/7 toegang heb tot een centrale hal, toiletruimten en je eigen kantoorkamer.
Parkeren kan je voor de deur op het algemene parkeerterrein van de huidige gebruiker (tegen vergoeding).
Op werkdagen en werktijden kan je gebruik maken van de gezamenlijke diensten van deze gebruiker zoals de centrale ingang en hal en de receptiebalie. Dit betekent dat jouw relaties te woord worden gestaan door een receptioniste in een zeer fraaie en luxe entourage. Daarnaast kan je op deze momenten gebruik maken van de bedrijfskantine en is het mogelijk om via een agendasysteem één van de spreekkamers te boeken voor vergaderingen die je wellicht wilt houden.
De huursom is inclusief al deze faciliteiten, de verwarming, airconditioning, elektra en data gebruik.
De huursom is exclusief het parkeren op het voorterrein. Het is verplicht om per kamer minimaal één parkeerplaats te huren.
Huursom kantoorruimte per maand € 500,- exclusief BTW
Huursom parkeerplaats per maand € 50,- exclusief BTW
Huur middels een ROZ huurovereenkomst aangepast op niet zelfstandige huurruimte
Duur van de huurperiode in overleg te bepalen, minimaal 3 jaren
Waarborgsom/ bankgarantie vereist ter hoogte van 3 maanden huur (kantoorruimte en parkeren)
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.