Omschrijving
Algemeen: In het bedrijfsverzamelgebouw 'Gezond Lansingerland' komen op korte termijn diverse behandelkamers voor verhuur beschikbaar. In het gebouw zijn al diverse zorgverleners gevestigd waaronder een fysiotherapiepraktijk, een psycholoogpraktijk, een masseur, een podoloog, een kinderlogopedist, een mondhygiënist en een medisch pedicure.
Het bedrijfsverzamelgebouw heeft ruime parkeergelegenheid aan de voorzijde van het pand en ligt op loopafstand van dorpscentra.
Bereikbaarheid: Prima bereikbaarheid zowel per auto als met openbaar vervoer.
Adres: Bergweg Noord 41, 2661 CM te Bergschenhoek.
Metrage: Thans is de navolgende ruimte voor verhuur beschikbaar:
Circa 47 m² v.v.o.* kantoor-/ praktijkruimte (2 ruimtes)
Huurprijs € 975,- per maand vrij van BTW
Beschikbaarheid: In overleg, op korte termijn mogelijk.
de oppervlakte is gemeten volgens NEN 2580 .
* het metrage is inclusief toebedeling van de algemene ruimten zoals onder andere de entree, toiletgroepen, gangen en de gemeenschappelijke pantry/ wachtruimten.
Parkeren Op eigen terrein is een gemeenschappelijk parkeerterrein aanwezig. Tevens zijn voldoende openbare parkeermogelijkheden in de directe omgeving beschikbaar.
Bestemming:
Plan: Boterdorp Zuidwest en Oosthoeck
Status: vastgesteld
Plantype: bestemmingsplan
IMRO-idn: NL.IMRO.1621.BP0109-VAST
De huidige bestemming maatschappelijke voorzieningen (o.a. medische dienstverlening). Kijk voor het hele bestemmingsplan op Omgevingsloket.nl
Energielabel: Niet aanwezig.
Opleveringsniveau: De kantoor-/ praktijkruimte wordt opgeleverd in huidige staat en is voorzien van onder andere:
* gemeenschappelijke entree;
* warmtepompinstallatie;
* centrale verwarming door middel van radiatoren;
* airconditioning;
* huidige vloerafwerking;
* invaliden toilet begane grond;
* systeemplafonds v.v. verlichtingsarmaturen;
* afgewerkte wanden;
* wandcontactdozen;
* kabelgoten;
* gemeenschappelijke keuken/ kantineruimte v.v. koelkast, magnetron, vaatwasser en koffieapparaat;
* zonnepanelen op het dak;
* gemeenschappelijke fietsenstalling.
HUURVOORWAARDEN
Huurprijs: Zie bovenstaand schema.
Huurtermijn: 5 (vijf) jaar met de mogelijkheid om deze telkenmale met 5 (vijf) jaar te verlengen. Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Opzegtermijn: 12 (twaalf) maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Huurbetaling: Per maand vooruit.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Service- en energiekosten: € 428,- per maand (onbelast) als voorschot te voldoen met naverrekening voor de kosten van onder andere:
- centrale verwarming inclusief vastrecht welk verbruik door middel van calorimeters per kamer en een opslag algemene ruimtes zal worden geregistreerd en doorberekend;
- levering van elektriciteit ten behoeve van gemeenschappelijk en eigen gebruik inclusief vastrecht via een vaste verdeelsleutel);
- levering van water ten behoeve van gemeenschappelijk en eigen gebruik inclusief vastrecht via een vaste verdeelsleutel
- onderhoud cv-installatie, warmtepomp & zonnepanelen;
- kosten voor verlichting van gemeenschappelijke toegang, trappenhuizen, toilet- en dienstruimten, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en/of lampen;
- onderhoud aan luchtbehandelingsinstallaties;
- keuring elektrische installaties;
- onderhoud van airco's;
- onderhoud, controles en doormelding alarminstallatie;
- onderhoud en keuring rookmeld- en brandmeldinstallaties, brandslang, haspels voor zover aanwezig in de algemene ruimte;
- onderhoud brandblussers;
- glasbewassing buitenzijde;
- schoonmaak algemene ruimten;
- zuiveringsheffing huurder;
- vuilafvoer;
- verzekering, onderhoud en herstel glas gemeenschappelijke gedeelten;
- klein onderhoud van gemeenschappelijke ruimten;
- 5% administratiekosten te vermeerderen met de BTW over de hierboven leveringen en diensten.
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Voorbehoud: Goedkeuring directie verhuurder.
Het bedrijfsverzamelgebouw heeft ruime parkeergelegenheid aan de voorzijde van het pand en ligt op loopafstand van dorpscentra.
Bereikbaarheid: Prima bereikbaarheid zowel per auto als met openbaar vervoer.
Adres: Bergweg Noord 41, 2661 CM te Bergschenhoek.
Metrage: Thans is de navolgende ruimte voor verhuur beschikbaar:
Circa 47 m² v.v.o.* kantoor-/ praktijkruimte (2 ruimtes)
Huurprijs € 975,- per maand vrij van BTW
Beschikbaarheid: In overleg, op korte termijn mogelijk.
de oppervlakte is gemeten volgens NEN 2580 .
* het metrage is inclusief toebedeling van de algemene ruimten zoals onder andere de entree, toiletgroepen, gangen en de gemeenschappelijke pantry/ wachtruimten.
Parkeren Op eigen terrein is een gemeenschappelijk parkeerterrein aanwezig. Tevens zijn voldoende openbare parkeermogelijkheden in de directe omgeving beschikbaar.
Bestemming:
Plan: Boterdorp Zuidwest en Oosthoeck
Status: vastgesteld
Plantype: bestemmingsplan
IMRO-idn: NL.IMRO.1621.BP0109-VAST
De huidige bestemming maatschappelijke voorzieningen (o.a. medische dienstverlening). Kijk voor het hele bestemmingsplan op Omgevingsloket.nl
Energielabel: Niet aanwezig.
Opleveringsniveau: De kantoor-/ praktijkruimte wordt opgeleverd in huidige staat en is voorzien van onder andere:
* gemeenschappelijke entree;
* warmtepompinstallatie;
* centrale verwarming door middel van radiatoren;
* airconditioning;
* huidige vloerafwerking;
* invaliden toilet begane grond;
* systeemplafonds v.v. verlichtingsarmaturen;
* afgewerkte wanden;
* wandcontactdozen;
* kabelgoten;
* gemeenschappelijke keuken/ kantineruimte v.v. koelkast, magnetron, vaatwasser en koffieapparaat;
* zonnepanelen op het dak;
* gemeenschappelijke fietsenstalling.
HUURVOORWAARDEN
Huurprijs: Zie bovenstaand schema.
Huurtermijn: 5 (vijf) jaar met de mogelijkheid om deze telkenmale met 5 (vijf) jaar te verlengen. Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Opzegtermijn: 12 (twaalf) maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Huurbetaling: Per maand vooruit.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Service- en energiekosten: € 428,- per maand (onbelast) als voorschot te voldoen met naverrekening voor de kosten van onder andere:
- centrale verwarming inclusief vastrecht welk verbruik door middel van calorimeters per kamer en een opslag algemene ruimtes zal worden geregistreerd en doorberekend;
- levering van elektriciteit ten behoeve van gemeenschappelijk en eigen gebruik inclusief vastrecht via een vaste verdeelsleutel);
- levering van water ten behoeve van gemeenschappelijk en eigen gebruik inclusief vastrecht via een vaste verdeelsleutel
- onderhoud cv-installatie, warmtepomp & zonnepanelen;
- kosten voor verlichting van gemeenschappelijke toegang, trappenhuizen, toilet- en dienstruimten, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en/of lampen;
- onderhoud aan luchtbehandelingsinstallaties;
- keuring elektrische installaties;
- onderhoud van airco's;
- onderhoud, controles en doormelding alarminstallatie;
- onderhoud en keuring rookmeld- en brandmeldinstallaties, brandslang, haspels voor zover aanwezig in de algemene ruimte;
- onderhoud brandblussers;
- glasbewassing buitenzijde;
- schoonmaak algemene ruimten;
- zuiveringsheffing huurder;
- vuilafvoer;
- verzekering, onderhoud en herstel glas gemeenschappelijke gedeelten;
- klein onderhoud van gemeenschappelijke ruimten;
- 5% administratiekosten te vermeerderen met de BTW over de hierboven leveringen en diensten.
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Voorbehoud: Goedkeuring directie verhuurder.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.