Omschrijving
TE HUUR
kantoorruimte/showroom
Denemarkenweg 15-17
2411 RK Bodegraven
Het object bevindt zich op bedrijventerrein “De Groote Wetering” en betreft een solitair bedrijven-verzamelgebouw met bedrijfsruimten en kantoor/showroom in twee bouwlagen. De gehele zelfstandige verdieping met parkeergelegenheid op eigen terrein is thans beschikbaar.
Bedrijventerrein “De Groote Wetering” is ten zuiden van het centrum van Bodegraven gelegen en langs de Rijksweg A12. Het terrein is circa 30 hectare groot. Doordat zowel de Provinciale weg N11 als de Rijksweg A12 binnen 5 autominuten bereikbaar zijn, is de bereikbaarheid uitstekend. Door de centrale ligging in het Groene Hart zijn alle grote steden in maximaal 45 minuten bereikbaar. Met het openbaar vervoer is het object vanaf NS-station Bodegraven via busverbinding 178 in de spits maximaal 3 maal per uur bereikbaar.
Op het bedrijventerrein is een grote diversiteit aan lokaal tot internationaal opererende bedrijven zoals Dophou, Griffioen Transport, Zijerveld, Van der Sterre Groep en het hoofdkantoor van ABS autoherstel.
Op basis van NEN2580 is onderstaande verhuurbare vloeroppervlakte beschikbaar:
Denemarkenweg 15-17
• circa 200 m² kantoor-/showroomruimte op de verdieping
Deelverhuur bespreekbaar.
Het bijhuren van de receptiebalie op de begane grond en de (gezamenlijke) kantine op de begane grond is bespreekbaar.
Omschrijving kantoor-/showroomruimte
Via de gezamenlijke entree met afgesloten voorportaal komt men in de ontvangsthal met beukenhouten trap naar de verdieping. De kantoorruimte rechts van de ontvangsthal is beschikbaar voor verhuur. De toiletruimte en pantry worden met de andere huurder(s) op de begane grond gedeeld. Op de overloop op de verdieping bevindt zich een zelfstandige dubbele toiletruimte met voorportaal. De entree naar de kantoren is afgesloten middels een deur met glas. Er is sprake van één ruime open kantoorruimte, voorzien van een separate spreekkamer van circa 29 m². De kantoorruimte beschikt over veel daglichttoetreding via, deels te openen, vensters in de voor- en zijgevels en heeft een plafondhoogte van 2,7 m.
Voorzieningen
• systeemplafonds met inbouw TL-verlichtingsarmaturen en spots
• radiatoren voorzien van thermostaatkranen
• kabelgoten v.v. WCD’s en huidige UTP cat.5E databekabeling
• Toshiba airco-unit v.v. afstandbediening op de begane grond
• 4 Carrier airco-plafondunits v.v. afstandbediening op de verdieping
• huidige vloerbedekkingen, zonwering (jaloezieën) en inbouwkasten
• (zelfstandige) pantry met boven- en onderkasten en close-in boiler
• huidige patchkast, telefooncentrale en gezamenlijke inbraakalarminstallatie.
• deels te openen ramen
• (zelfstandig) gescheiden dames- en herentoilet
• brandslanghaspel.
Algemene informatie object
Parkeren
1 parkeerplaats op eigen terrein voor de kantoorruimte op de begane grond
3 parkeerplaatsen op eigen terrein voor de kantoorruimte op de verdieping
Bestemming
Conform het bestemmingsplan “Bedrijventerrein Zuidrand Bodegraven” heeft de locatie de bestemming “Bedrijf t/m categrorie 3.2”. De aangewezen gronden zijn bestemd voor bedrijven tot categorie 3.2 uit de Staat van Bedrijfsactiviteiten, alsmede voor bedrijfsgebonden- en zelfstandige kantoren.
Voorwaarden en condities
Huurprijs
€ 95 per m² per jaar inclusief parkeren, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 35,- per m² per jaar en betreffen een voorschot op onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht
• onderhoud Cv-installatie, airco-installatie en brandslanghaspels
• schoonmaak algemene en gezamenlijke ruimten en glasbewassing buitenzijde
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten verdeeld naar rato van de gehuurde vloeroppervlakte binnen het gebouw.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).
Huurtermijn
Tenminste 3 jaar met aansluitende perioden.
Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van twee maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel "kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW" van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie juli 2003.
Aanvaarding
Per direct.
Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail:
Tel: 088 makelaar (088 6253522)
kantoorruimte/showroom
Denemarkenweg 15-17
2411 RK Bodegraven
Het object bevindt zich op bedrijventerrein “De Groote Wetering” en betreft een solitair bedrijven-verzamelgebouw met bedrijfsruimten en kantoor/showroom in twee bouwlagen. De gehele zelfstandige verdieping met parkeergelegenheid op eigen terrein is thans beschikbaar.
Bedrijventerrein “De Groote Wetering” is ten zuiden van het centrum van Bodegraven gelegen en langs de Rijksweg A12. Het terrein is circa 30 hectare groot. Doordat zowel de Provinciale weg N11 als de Rijksweg A12 binnen 5 autominuten bereikbaar zijn, is de bereikbaarheid uitstekend. Door de centrale ligging in het Groene Hart zijn alle grote steden in maximaal 45 minuten bereikbaar. Met het openbaar vervoer is het object vanaf NS-station Bodegraven via busverbinding 178 in de spits maximaal 3 maal per uur bereikbaar.
Op het bedrijventerrein is een grote diversiteit aan lokaal tot internationaal opererende bedrijven zoals Dophou, Griffioen Transport, Zijerveld, Van der Sterre Groep en het hoofdkantoor van ABS autoherstel.
Op basis van NEN2580 is onderstaande verhuurbare vloeroppervlakte beschikbaar:
Denemarkenweg 15-17
• circa 200 m² kantoor-/showroomruimte op de verdieping
Deelverhuur bespreekbaar.
Het bijhuren van de receptiebalie op de begane grond en de (gezamenlijke) kantine op de begane grond is bespreekbaar.
Omschrijving kantoor-/showroomruimte
Via de gezamenlijke entree met afgesloten voorportaal komt men in de ontvangsthal met beukenhouten trap naar de verdieping. De kantoorruimte rechts van de ontvangsthal is beschikbaar voor verhuur. De toiletruimte en pantry worden met de andere huurder(s) op de begane grond gedeeld. Op de overloop op de verdieping bevindt zich een zelfstandige dubbele toiletruimte met voorportaal. De entree naar de kantoren is afgesloten middels een deur met glas. Er is sprake van één ruime open kantoorruimte, voorzien van een separate spreekkamer van circa 29 m². De kantoorruimte beschikt over veel daglichttoetreding via, deels te openen, vensters in de voor- en zijgevels en heeft een plafondhoogte van 2,7 m.
Voorzieningen
• systeemplafonds met inbouw TL-verlichtingsarmaturen en spots
• radiatoren voorzien van thermostaatkranen
• kabelgoten v.v. WCD’s en huidige UTP cat.5E databekabeling
• Toshiba airco-unit v.v. afstandbediening op de begane grond
• 4 Carrier airco-plafondunits v.v. afstandbediening op de verdieping
• huidige vloerbedekkingen, zonwering (jaloezieën) en inbouwkasten
• (zelfstandige) pantry met boven- en onderkasten en close-in boiler
• huidige patchkast, telefooncentrale en gezamenlijke inbraakalarminstallatie.
• deels te openen ramen
• (zelfstandig) gescheiden dames- en herentoilet
• brandslanghaspel.
Algemene informatie object
Parkeren
1 parkeerplaats op eigen terrein voor de kantoorruimte op de begane grond
3 parkeerplaatsen op eigen terrein voor de kantoorruimte op de verdieping
Bestemming
Conform het bestemmingsplan “Bedrijventerrein Zuidrand Bodegraven” heeft de locatie de bestemming “Bedrijf t/m categrorie 3.2”. De aangewezen gronden zijn bestemd voor bedrijven tot categorie 3.2 uit de Staat van Bedrijfsactiviteiten, alsmede voor bedrijfsgebonden- en zelfstandige kantoren.
Voorwaarden en condities
Huurprijs
€ 95 per m² per jaar inclusief parkeren, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 35,- per m² per jaar en betreffen een voorschot op onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht
• onderhoud Cv-installatie, airco-installatie en brandslanghaspels
• schoonmaak algemene en gezamenlijke ruimten en glasbewassing buitenzijde
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten verdeeld naar rato van de gehuurde vloeroppervlakte binnen het gebouw.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).
Huurtermijn
Tenminste 3 jaar met aansluitende perioden.
Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van twee maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel "kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW" van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie juli 2003.
Aanvaarding
Per direct.
Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail:
Tel: 088 makelaar (088 6253522)
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.