Omschrijving
Dit multifunctionele en representatieve kantoorgebouw is gelegen op een van de kantoorlocaties binnen de stad Breda. Het gebouw huisvest op dit moment een 4 tal huurders en er is een nette kantoorruimte van circa 300 m² beschikbaar voor verhuur.
Binnen de vigerende bestemming biedt de locatie diverse gebruiksmogelijkheden, zoals kantoren, overheid, onderwijs en educatie, alsmede welzijn en gezondheidszorg.
Gebied ‘De Bijster’ omvat diverse representatieve kantoorgebouwen waarin gerenommeerde bedrijven zijn gevestigd. In het gebouw zijn gehuisvest MVGM, Bodegro, Knauf Ceiling Solutions en accountants-organisatie Baker Tilly.
In het gebied bevindt zich ook het Amphia Ziekenhuis en tegenover het object ligt sportschool Pellikaan Health Centre. De aanwezigheid hiervan zorgt voor dynamiek op de locatie. Het bruisende stadscentrum van Breda, met een ruim aanbod aan winkels, horeca en andere voorzieningen, ligt op ongeveer 1 km afstand.
We informeren u graag over de mogelijkheden tijdens een bezichtiging ter plaatse!
Goed bereikbaar vanaf de snelwegen en met het OV
Per Auto
Via de zuidelijke rondweg van Breda heeft de locatie een directe en snelle aansluiting op de snelwegen A16 (Rotterdam-Antwerpen), A58 (Bergen op Zoom – Eindhoven) en A27 (Breda -Utrecht). Het stadscentrum is middels het nabijgelegen singeltracé eveneens goed bereikbaar.
Per OV
Op steenworp afstand liggen bushaltes van waaruit diverse busverbindingen worden onderhouden met onder meer het stadscentrum en het centraal station van Breda. Ook stopt daar de Interliner richting Utrecht .
Oppervlakte
De totale oppervlakte van het gebouw bedraagt circa 2.500 m². Voor de verhuur is momenteel circa 300 m² kantoorruimte op de eerste verdieping beschikbaar.
Parkeren
Bij het object behoort parkeergelegenheid op eigen terrein. Dit op basis van een parkeernorm van 1:35.
Bij de beschikbare kantoorruimte behoren 8 parkeerplaatsen op eigen terrein.
Aan de Bijster is eveneens parkeergelegenheid aan de openbare weg, voor het gebouw.
Energielabel
Het object beschikt over een energielabel A.
De beschikbare kantoorruimte wordt in de basis in de huidige staat aangeboden, hetgeen inhoudt inclusief de navolgende voorzieningen:
- Representatieve centrale entree;
- Lift;
- Systeemplafonds;
- LED-verlichtingsarmaturen;
- Kabelgoten met elektra aansluitingen en voor zover aanwezig met data(cat 5) en 230V-aansluitingen*;
- Luchtbehandeling met topkoeling;
- Gasgestookte cv-installatie met radiatoren;
- Nette toiletgroepen voor dames en heren;
- Keukenblok met inbouwapparatuur*;
- Aanwezige scheidingwanden*;
- Aanwezige vloerbedekking*;
- Glasvezelaansluiting;
- Afsluitbare fietsenstalling zowel als open fietsenstalling;
- Slagboom met intercomsysteem;
- Laadpalen.
De met * aangegeven voorzieningen worden om niet aan huurder ter beschikking gesteld. Verhuurder heeft ten aanzien van deze zaken geen onderhouds- en geen vervangingsverplichting.
Indien er aanpassingen aan het opleveringsniveau zijn gewenst, gaan wij hierover graag in gesprek.
HUURPRIJS
De kantoorruimte wordt verhuurd voor EUR 129,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw. De parkeerplaatsen kunt u huren voor EUR 500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.
Als u de btw niet kunt verrekenen, wordt de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag verhoogd om de verhuurder schadeloos te stellen.
Leveringen en diensten
Voor de services en diensten wordt een voorschotbedrag in rekening gebracht aan de huurder van € 50- per m² per jaar, te vermeerderen met de btw. De leveringen en diensten zijn compleet waardoor de huurder grotendeels wordt ontzorgd.
Huurprijsaanpassing
De huurprijs wordt jaarlijks aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumenten-prijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
De huur wordt aangegaan voor minimaal 5 jaar met aansluitende perioden van telkens 5 jaar.
Opzegtermijn
De opzegtermijn is 12 maanden.
Betalingen
Huur, servicekosten en btw worden per kwartaal vooruit betaald.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en btw.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.
Aanvaarding
In overleg op korte termijn mogelijk.
Binnen de vigerende bestemming biedt de locatie diverse gebruiksmogelijkheden, zoals kantoren, overheid, onderwijs en educatie, alsmede welzijn en gezondheidszorg.
Gebied ‘De Bijster’ omvat diverse representatieve kantoorgebouwen waarin gerenommeerde bedrijven zijn gevestigd. In het gebouw zijn gehuisvest MVGM, Bodegro, Knauf Ceiling Solutions en accountants-organisatie Baker Tilly.
In het gebied bevindt zich ook het Amphia Ziekenhuis en tegenover het object ligt sportschool Pellikaan Health Centre. De aanwezigheid hiervan zorgt voor dynamiek op de locatie. Het bruisende stadscentrum van Breda, met een ruim aanbod aan winkels, horeca en andere voorzieningen, ligt op ongeveer 1 km afstand.
We informeren u graag over de mogelijkheden tijdens een bezichtiging ter plaatse!
Goed bereikbaar vanaf de snelwegen en met het OV
Per Auto
Via de zuidelijke rondweg van Breda heeft de locatie een directe en snelle aansluiting op de snelwegen A16 (Rotterdam-Antwerpen), A58 (Bergen op Zoom – Eindhoven) en A27 (Breda -Utrecht). Het stadscentrum is middels het nabijgelegen singeltracé eveneens goed bereikbaar.
Per OV
Op steenworp afstand liggen bushaltes van waaruit diverse busverbindingen worden onderhouden met onder meer het stadscentrum en het centraal station van Breda. Ook stopt daar de Interliner richting Utrecht .
Oppervlakte
De totale oppervlakte van het gebouw bedraagt circa 2.500 m². Voor de verhuur is momenteel circa 300 m² kantoorruimte op de eerste verdieping beschikbaar.
Parkeren
Bij het object behoort parkeergelegenheid op eigen terrein. Dit op basis van een parkeernorm van 1:35.
Bij de beschikbare kantoorruimte behoren 8 parkeerplaatsen op eigen terrein.
Aan de Bijster is eveneens parkeergelegenheid aan de openbare weg, voor het gebouw.
Energielabel
Het object beschikt over een energielabel A.
De beschikbare kantoorruimte wordt in de basis in de huidige staat aangeboden, hetgeen inhoudt inclusief de navolgende voorzieningen:
- Representatieve centrale entree;
- Lift;
- Systeemplafonds;
- LED-verlichtingsarmaturen;
- Kabelgoten met elektra aansluitingen en voor zover aanwezig met data(cat 5) en 230V-aansluitingen*;
- Luchtbehandeling met topkoeling;
- Gasgestookte cv-installatie met radiatoren;
- Nette toiletgroepen voor dames en heren;
- Keukenblok met inbouwapparatuur*;
- Aanwezige scheidingwanden*;
- Aanwezige vloerbedekking*;
- Glasvezelaansluiting;
- Afsluitbare fietsenstalling zowel als open fietsenstalling;
- Slagboom met intercomsysteem;
- Laadpalen.
De met * aangegeven voorzieningen worden om niet aan huurder ter beschikking gesteld. Verhuurder heeft ten aanzien van deze zaken geen onderhouds- en geen vervangingsverplichting.
Indien er aanpassingen aan het opleveringsniveau zijn gewenst, gaan wij hierover graag in gesprek.
HUURPRIJS
De kantoorruimte wordt verhuurd voor EUR 129,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw. De parkeerplaatsen kunt u huren voor EUR 500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.
Als u de btw niet kunt verrekenen, wordt de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag verhoogd om de verhuurder schadeloos te stellen.
Leveringen en diensten
Voor de services en diensten wordt een voorschotbedrag in rekening gebracht aan de huurder van € 50- per m² per jaar, te vermeerderen met de btw. De leveringen en diensten zijn compleet waardoor de huurder grotendeels wordt ontzorgd.
Huurprijsaanpassing
De huurprijs wordt jaarlijks aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumenten-prijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
De huur wordt aangegaan voor minimaal 5 jaar met aansluitende perioden van telkens 5 jaar.
Opzegtermijn
De opzegtermijn is 12 maanden.
Betalingen
Huur, servicekosten en btw worden per kwartaal vooruit betaald.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en btw.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.
Aanvaarding
In overleg op korte termijn mogelijk.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.