Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43775155
Omschrijving
KANTOORUNIT A
Kantoorunit in full service kantoorgebouw New Delphi.
Receptie met vriendelijke receptioniste, restaurant Vineyard en een koffiebar!
KANTOORUNIT A
• Begane grond
• ca. 370 m² vvo
• € 4.650,- exclusief btw p.m. huur
• € 2.480,- exclusief btw p.m. vaste servicekosten
WAAROM HUREN BIJ NEW DELPHI
• vriendelijke ontvangst van uw gasten bij de receptie;
• heerlijk lunchen bij Vineyard, het lunchrestaurant of even ontspannen in de koffiebar;
• inspirerende omgeving waar professionals zich thuis voelen;
• gemeenschappelijke vergaderkamers voor uw meetings;
• moderne en duurzame kantoorruimte;
• representatieve uitstraling met hoogwaardige afwerking;
• energielabel A+.
FACILITEITEN EN SERVICES
• ingerichte wachtruimte, lobby met receptie en receptioniste van 08.00 – 17.00 aanwezig
• vergaderruimte,
• lunchrestaurant en koffiebar
• gemeenschappelijke pantry;
• 24 uur per dag beschikbaar;
• elektrische laadpalen (op basis van beschikbaarheid)
HOE ZIET EEN UNIT ERUIT
De kantoorruimte is onder andere voorzien van:
• systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
• vloerbedekking;
• kabelgoten met databekabeling en wifi punten;
• verwarming (radiatoren);
• scheidingswanden waaronder zwarte stalen kozijnen met glas;
• niet voorzien van meubilair.
BEREIKBAARHEID
• goed bereikbaarheid met eigen vervoer via A12;
• directe buslijn naar Utrecht Centraal Station. Zes keer in het uur tijdens de spits. Reistijd naar het Utrecht CS is ongeveer 15 minuten.
PARKEREN
• 8 parkeerplaatsen, € 62,50 exclusief btw per parkeerplaats p.m.;
• extra parkeerplaatsen bespreekbaar.
DUURZAAMHEID
• het gebouw New Delphi heeft een energielabel A+.
OVER NEW DELPHI
In het karaktervolle en duurzaam gerenoveerde pand "New Delphi" biedt een inspirerende werkplek voor uw organisatie. De levendige ambiance en voorzieningen zoals een koffiebar en een centrale ontmoetingsruimte maken dat elke werkdag goed begint. Of u nu meteen aan de slag gaat op je eigen werkplek of eerst je e-mails doorneemt in de gemeenschappelijke ruimte, hier voel je je altijd thuis.
Het volledig gemoderniseerde gebouw straalt een eigentijdse zakelijke stijl uit. Het centrale deel van het pand omvat een open entree, bedrijfsrestaurant, koffiebar en vergaderruimtes. De tijdloze uitstraling met strakke lijnen en pure materialen maakt dit de perfecte locatie voor uw organisatie.
SERVICEKOSTEN
De vaste servicekosten is bij de unitprijs inbegrepen.
HUURTERMIJN
• 3+2 jaar;
• andere mogelijkheden in overleg.
VOOR INFORMATIE
Bel voor meer informatie Han van Deelen op tel.: 06-41 26 90 63
Kantoorunit in full service kantoorgebouw New Delphi.
Receptie met vriendelijke receptioniste, restaurant Vineyard en een koffiebar!
KANTOORUNIT A
• Begane grond
• ca. 370 m² vvo
• € 4.650,- exclusief btw p.m. huur
• € 2.480,- exclusief btw p.m. vaste servicekosten
WAAROM HUREN BIJ NEW DELPHI
• vriendelijke ontvangst van uw gasten bij de receptie;
• heerlijk lunchen bij Vineyard, het lunchrestaurant of even ontspannen in de koffiebar;
• inspirerende omgeving waar professionals zich thuis voelen;
• gemeenschappelijke vergaderkamers voor uw meetings;
• moderne en duurzame kantoorruimte;
• representatieve uitstraling met hoogwaardige afwerking;
• energielabel A+.
FACILITEITEN EN SERVICES
• ingerichte wachtruimte, lobby met receptie en receptioniste van 08.00 – 17.00 aanwezig
• vergaderruimte,
• lunchrestaurant en koffiebar
• gemeenschappelijke pantry;
• 24 uur per dag beschikbaar;
• elektrische laadpalen (op basis van beschikbaarheid)
HOE ZIET EEN UNIT ERUIT
De kantoorruimte is onder andere voorzien van:
• systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
• vloerbedekking;
• kabelgoten met databekabeling en wifi punten;
• verwarming (radiatoren);
• scheidingswanden waaronder zwarte stalen kozijnen met glas;
• niet voorzien van meubilair.
BEREIKBAARHEID
• goed bereikbaarheid met eigen vervoer via A12;
• directe buslijn naar Utrecht Centraal Station. Zes keer in het uur tijdens de spits. Reistijd naar het Utrecht CS is ongeveer 15 minuten.
PARKEREN
• 8 parkeerplaatsen, € 62,50 exclusief btw per parkeerplaats p.m.;
• extra parkeerplaatsen bespreekbaar.
DUURZAAMHEID
• het gebouw New Delphi heeft een energielabel A+.
OVER NEW DELPHI
In het karaktervolle en duurzaam gerenoveerde pand "New Delphi" biedt een inspirerende werkplek voor uw organisatie. De levendige ambiance en voorzieningen zoals een koffiebar en een centrale ontmoetingsruimte maken dat elke werkdag goed begint. Of u nu meteen aan de slag gaat op je eigen werkplek of eerst je e-mails doorneemt in de gemeenschappelijke ruimte, hier voel je je altijd thuis.
Het volledig gemoderniseerde gebouw straalt een eigentijdse zakelijke stijl uit. Het centrale deel van het pand omvat een open entree, bedrijfsrestaurant, koffiebar en vergaderruimtes. De tijdloze uitstraling met strakke lijnen en pure materialen maakt dit de perfecte locatie voor uw organisatie.
SERVICEKOSTEN
De vaste servicekosten is bij de unitprijs inbegrepen.
HUURTERMIJN
• 3+2 jaar;
• andere mogelijkheden in overleg.
VOOR INFORMATIE
Bel voor meer informatie Han van Deelen op tel.: 06-41 26 90 63
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 4.650 per maand
- Servicekosten
- € 2.480 per maand (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2021
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 370 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein en kantorenpark
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 3000 m tot 4000 m en snelwegafrit op minder dan 500 m