Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43871222
Rijnzathe 6 3454 PV De Meern
- Nieuw
Huurprijs op aanvraag
Omschrijving
Betreft:
Kantoor huren in het midden van Nederland is een eenvoudige zaak bij ons kantoorgebouw New Delphi in Utrecht De Meern.
Wij creëren werkplekken die werken. Flexibel meegroeien met uw bedrijfsgrootte, zonder zorgen, met volledige focus op uw eigen bedrijfsgroei en medewerkersgeluk.
Ligging en bereikbaarheid:
Frame Offices New Delphi is een kleine stad in gebouw met een goede business vibe. Een modern, centraal gelegen kantoorgebouw gunstig gelegen op het dynamische en moderne bedrijventerrein Oudenrijn direct aan de A12, op 10 minuten van het centrum van Utrecht.
Services & facilities:
We hebben kantoren voor iedereen en in elke maat. Of u nu alleen opereert, in kleine teams of als multinational, wij hebben inspirerende plekken om uw bedrijf te laten groeien.
Het hospitality team zorgt graag voor u en uw bezoekers. Niets maakt een plek persoonlijker dan een oprechte lach, levendige interesse en een warm welkom. Ze helpen u om service-ervaringen te creëren voor u, uw werknemers en uw bezoekers.
De focus ligt op de verhuur van serviced offices, dedicated desk abonnementen, flexwerken, co-working places, community building en faciliteren van vergaderruimtes. Ready for business! Kantoren huren kan al vanaf 40 m².
Horeca:
Vineyard Café is een fantastische brasserie met een prachtige entree. Ingericht met zitjes die genoeg privacy bieden voor uw zakelijke afspraak. Onze barista’s verzorgen verse lunches en heerlijke cappuccino’s. Catering in combinatie met het huren van een vergaderzaal is geen enkel probleem. Denk aan koffie/thee arrangementen met huisgemaakte lekkernijen of een goed verzorgd luncharrangement.
Huurprijs (beschikbare kantoorruimtes):
Kantoorruimte 2.08 en 2.10 (86 m²): €2.100,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.07 en 2.05 (86 m²): €2.100,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.12 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.14 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.16 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.17 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Voorzieningen:
Overige (gedeeltelijk upgrades);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK;
- Hoogwaardig restaurant op de begane grond;
Servicekosten:
- 24/7 toegang
- Schoonmaak gehuurde (1x p.w.)
- Receptie services
- Vrij gebruik flexwerkplekken
- G,W,E
- Internet
- Gedeelde keuken
- Koffie en thee
- Gedeelde toiletten
Hospitality:
- Wekelijkse schoonmaak unit;
- Internet/WiFi;
- Restaurant;
- Receptie;
- Standaard services (post- telefoon- en bezoeker services);
- 24/7 toegang.
Opleverniveau:
- Gestoffeerd;
- Gemeubileerd
- Scheidingswanden;
- Verlichting;
- Klimaatplafond;
- Databekabeling;
- Zonneschermen;
- Pantry op elke verdieping;
- Toiletten op elke verdieping.
Overige (tegen geldend tarief);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK.
Bankgarantie:
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Huurindexering:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Energielabel:
A.
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015, met de daarbij behorende algemene bepalingen.
Algemeen:
De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Parc Makelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie verstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Contact:
Het betreft een locatie van Frame Offices, bereikbaar via 058-8796000.
Kantoor huren in het midden van Nederland is een eenvoudige zaak bij ons kantoorgebouw New Delphi in Utrecht De Meern.
Wij creëren werkplekken die werken. Flexibel meegroeien met uw bedrijfsgrootte, zonder zorgen, met volledige focus op uw eigen bedrijfsgroei en medewerkersgeluk.
Ligging en bereikbaarheid:
Frame Offices New Delphi is een kleine stad in gebouw met een goede business vibe. Een modern, centraal gelegen kantoorgebouw gunstig gelegen op het dynamische en moderne bedrijventerrein Oudenrijn direct aan de A12, op 10 minuten van het centrum van Utrecht.
Services & facilities:
We hebben kantoren voor iedereen en in elke maat. Of u nu alleen opereert, in kleine teams of als multinational, wij hebben inspirerende plekken om uw bedrijf te laten groeien.
Het hospitality team zorgt graag voor u en uw bezoekers. Niets maakt een plek persoonlijker dan een oprechte lach, levendige interesse en een warm welkom. Ze helpen u om service-ervaringen te creëren voor u, uw werknemers en uw bezoekers.
De focus ligt op de verhuur van serviced offices, dedicated desk abonnementen, flexwerken, co-working places, community building en faciliteren van vergaderruimtes. Ready for business! Kantoren huren kan al vanaf 40 m².
Horeca:
Vineyard Café is een fantastische brasserie met een prachtige entree. Ingericht met zitjes die genoeg privacy bieden voor uw zakelijke afspraak. Onze barista’s verzorgen verse lunches en heerlijke cappuccino’s. Catering in combinatie met het huren van een vergaderzaal is geen enkel probleem. Denk aan koffie/thee arrangementen met huisgemaakte lekkernijen of een goed verzorgd luncharrangement.
Huurprijs (beschikbare kantoorruimtes):
Kantoorruimte 2.08 en 2.10 (86 m²): €2.100,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.07 en 2.05 (86 m²): €2.100,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.12 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.14 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.16 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.17 (43 m²): €1.050,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Voorzieningen:
Overige (gedeeltelijk upgrades);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK;
- Hoogwaardig restaurant op de begane grond;
Servicekosten:
- 24/7 toegang
- Schoonmaak gehuurde (1x p.w.)
- Receptie services
- Vrij gebruik flexwerkplekken
- G,W,E
- Internet
- Gedeelde keuken
- Koffie en thee
- Gedeelde toiletten
Hospitality:
- Wekelijkse schoonmaak unit;
- Internet/WiFi;
- Restaurant;
- Receptie;
- Standaard services (post- telefoon- en bezoeker services);
- 24/7 toegang.
Opleverniveau:
- Gestoffeerd;
- Gemeubileerd
- Scheidingswanden;
- Verlichting;
- Klimaatplafond;
- Databekabeling;
- Zonneschermen;
- Pantry op elke verdieping;
- Toiletten op elke verdieping.
Overige (tegen geldend tarief);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK.
Bankgarantie:
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Huurindexering:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Energielabel:
A.
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015, met de daarbij behorende algemene bepalingen.
Algemeen:
De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Parc Makelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie verstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Contact:
Het betreft een locatie van Frame Offices, bereikbaar via 058-8796000.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1988
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 344 m² (in units vanaf 43 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 5 bouwlagen
Energie
- Energielabel
- Niet beschikbaar