Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43729973
Poortweg 4-C 2612 PA Delft
€ 135 /m²/jaar
Omschrijving
Algemeen
Het representatieve kantorenpark Whitepark is het voorbeeld hoe bestaande gebouwen duurzaam herontwikkeld kunnen worden. Het resultaat is kwalitatief hoogwaardige kantoorruimte in een inspirerende groene campusachtige setting. Whitepark bestaat uit twee kantoorgebouwen, die door een groenboulevard fysiek met elkaar verbonden zijn.
Beschikbaar voor verhuur is deze representatieve kantoorruimte, inclusief 5 parkeerplaatsen op het bij het gebouw behorende parkeerterrein.
Whitepark is een opvallend vooraanstaand gebouw met uitzicht op een rustgevend groen landschap, ideaal gelegen aan de afrit van de snelweg A13.
Locatie
Whitepark ligt ter hoogte van Ikea aan de Delftzijde van de afslag A13. De locatie is een absolute zichtlocatie met een zeer goede bereikbaarheid. Whitepark ligt in het hart van de Randstad op loopafstand van de hoogstedelijke voorzieningen van Delft. In de directe omgeving bevinden zich mede om deze reden diverse gerenommeerde huurders zoals Prime Vision, Ikea, Delft Instruments, Allseas, BPD, TSA, Fox-IT, Vabi en Samsung.
Bereikbaarheid
De locatie heeft zowel een uitstekende lokale, regionale als internationale bereikbaarheid. De ligging aan de afslag A13, op loopafstand van het NS-station Delft en de ligging nabij The Hague, Rotterdam Airport (9 km) en Schiphol (46 km) maken Whitepark tot een perfect bereikbare vestigingslocatie. Via de op- en afrit 9 van de A13 is er directe aansluiting op het snelwegennetwerk richting Den Haag (9 km), Rotterdam (14 km) en Amsterdam (67 km). Ook de verbinding met het openbaar vervoer is goed. Whitepark ligt op 10 minuten loopafstand van station Delft. Daarnaast zijn er directe busverbindingen (lijn 62, 69, 81, 121 en 129) tussen het kantorencomplex en het station.
Kadastrale aanduiding
Gemeente Delft, Sectie I, Nummer 1109 (gedeeltelijk)
Indeling
Ca. 375 m² kantoorruimte gelegen op de 3e verdieping
Voormelde oppervlakten zijn conform de Nederlandse Eenheids Norm NEN-2580 vastgesteld.
Parkeren
Tevens zijn er 5 parkeerplaatsen beschikbaar.
Voorzieningen
Het object zal vrij van huur en gebruik (schoon en ontruimd) worden opgeleverd in de huidige staat met onder andere de volgende voorzieningen:
- volledig ingericht en gestoffeerd; (in overleg is meubilair en computer hardware over te nemen).
- gemeenschappelijke pantry;
- gemeenschappelijk toiletten;
- gemeenschappelijke doucheruimte.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Parkeerplaatsen:
€ 900,00 per plaats per jaar, exclusief BTW.
Bovengenoemde huurprijs is exclusief BTW en servicekosten.
Huur te voldoen bij vooruitbetaling per kwartaal.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Vanaf 2 jaar en uiterlijk tot en met 31 januari 2030.
Opzegtermijn
Wederzijdse opzegtermijn van twaalf maanden tegen het einde van een huurperiode.
Omzetbelasting
Het uitgangspunt is dat Huurder het gehuurde voor tenminste het bij Wet vastgestelde of nader vast te stellen minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting, zodanig dat met de ondertekening van de huurovereenkomst zal worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien Huurder na de huuringangsdatum niet of niet meer aan dit uitgangspunt kan voldoen, zal de huurprijs worden verhoogd, zodanig dat Verhuurder wordt gecompenseerd voor de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid van het verrekenen van omzetbelasting.
Bijkomende kosten
Bovenop en gelijktijdig met de periodiek verschuldigde huurprijs zal door verhuurder een, nader te bepalen, verrekenbaar voorschot worden berekend voor de levering van diverse leveringen en diensten.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief BTW.
Huurovereenkomst
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in februari 2015.
Energielabel
Het pand beschikt over een energielabel A+.
Een afschrift van het energielabel wordt bij oplevering als bijlage aan de huurovereenkomst opgenomen.
Datum van oplevering
In onderling overleg, doch op korte termijn mogelijk.
Bestemmingsplan
Bij de gemeente Delft valt de onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan: ‘TU-Noord‘, vastgesteld bij Raadsbesluit van 20 mei 2009.
Op grond van artikel 6 van dit bestemmingsplan is de enkelbestemming van de locatie:
‘Kantoordoeleinden‘ .
De voor ‘kantoordoeleinden‘ aangewezen gronden zijn bestemd voor:
a. kantoren uit categorie 1 en 2 van de LvB;
b. bedrijven uit categorie 1 en 2 ter plaatse van de aanwijzing ‘bedrijfsdoeleinden mogelijk’;
c. en bijbehorende voorzieningen.
Bovengenoemde gegevens zijn verkregen via de website omgevingswet.nl op 2 oktober 2024 Voor meer informatie aangaande de bestemming verwijzen wij u naar omgevingswet.overheid.nl.
Gebruik
Huurder is te allen tijde zelf volledig verantwoordelijk voor het aanvragen van de eventueel benodigde goedkeuringen en/of vergunningen van het bevoegd gezag om zich op locatie te mogen vestigen.
Indien na ondertekening van de huurovereenkomst blijkt dat het gebruik van Huurder strijdig is met de ter plaatse geldende publiekrechtelijke of privaatrechtelijke bestemming, kan Huurder de Verhuurder daar nimmer voor aansprakelijk stellen. Het toetsen of het beoogde gebruik publiek- of privaatrechtelijk is toegestaan, betreft volledig de verantwoordelijkheid van Huurder.
Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme
Als makelaar en taxateur zijn wij verplicht om aan de richtlijnen van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren terrorisme (Wwft) te voldoen.
Naar aanleiding van bovenstaande wetgeving dienen wij van verkopers en kopers een cliëntonderzoek uit te voeren, waarvoor de onderstaande stukken dienen te worden aangeleverd.
- Uittreksel KVK;
- kopie geldig legitimatiebewijs van de tekenbevoegde (zonder foto en BSN).
Disclaimer
Nadrukkelijk zij vermeld dat deze vrijblijvende informatieverstrekking niets als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Het representatieve kantorenpark Whitepark is het voorbeeld hoe bestaande gebouwen duurzaam herontwikkeld kunnen worden. Het resultaat is kwalitatief hoogwaardige kantoorruimte in een inspirerende groene campusachtige setting. Whitepark bestaat uit twee kantoorgebouwen, die door een groenboulevard fysiek met elkaar verbonden zijn.
Beschikbaar voor verhuur is deze representatieve kantoorruimte, inclusief 5 parkeerplaatsen op het bij het gebouw behorende parkeerterrein.
Whitepark is een opvallend vooraanstaand gebouw met uitzicht op een rustgevend groen landschap, ideaal gelegen aan de afrit van de snelweg A13.
Locatie
Whitepark ligt ter hoogte van Ikea aan de Delftzijde van de afslag A13. De locatie is een absolute zichtlocatie met een zeer goede bereikbaarheid. Whitepark ligt in het hart van de Randstad op loopafstand van de hoogstedelijke voorzieningen van Delft. In de directe omgeving bevinden zich mede om deze reden diverse gerenommeerde huurders zoals Prime Vision, Ikea, Delft Instruments, Allseas, BPD, TSA, Fox-IT, Vabi en Samsung.
Bereikbaarheid
De locatie heeft zowel een uitstekende lokale, regionale als internationale bereikbaarheid. De ligging aan de afslag A13, op loopafstand van het NS-station Delft en de ligging nabij The Hague, Rotterdam Airport (9 km) en Schiphol (46 km) maken Whitepark tot een perfect bereikbare vestigingslocatie. Via de op- en afrit 9 van de A13 is er directe aansluiting op het snelwegennetwerk richting Den Haag (9 km), Rotterdam (14 km) en Amsterdam (67 km). Ook de verbinding met het openbaar vervoer is goed. Whitepark ligt op 10 minuten loopafstand van station Delft. Daarnaast zijn er directe busverbindingen (lijn 62, 69, 81, 121 en 129) tussen het kantorencomplex en het station.
Kadastrale aanduiding
Gemeente Delft, Sectie I, Nummer 1109 (gedeeltelijk)
Indeling
Ca. 375 m² kantoorruimte gelegen op de 3e verdieping
Voormelde oppervlakten zijn conform de Nederlandse Eenheids Norm NEN-2580 vastgesteld.
Parkeren
Tevens zijn er 5 parkeerplaatsen beschikbaar.
Voorzieningen
Het object zal vrij van huur en gebruik (schoon en ontruimd) worden opgeleverd in de huidige staat met onder andere de volgende voorzieningen:
- volledig ingericht en gestoffeerd; (in overleg is meubilair en computer hardware over te nemen).
- gemeenschappelijke pantry;
- gemeenschappelijk toiletten;
- gemeenschappelijke doucheruimte.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Parkeerplaatsen:
€ 900,00 per plaats per jaar, exclusief BTW.
Bovengenoemde huurprijs is exclusief BTW en servicekosten.
Huur te voldoen bij vooruitbetaling per kwartaal.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Vanaf 2 jaar en uiterlijk tot en met 31 januari 2030.
Opzegtermijn
Wederzijdse opzegtermijn van twaalf maanden tegen het einde van een huurperiode.
Omzetbelasting
Het uitgangspunt is dat Huurder het gehuurde voor tenminste het bij Wet vastgestelde of nader vast te stellen minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting, zodanig dat met de ondertekening van de huurovereenkomst zal worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien Huurder na de huuringangsdatum niet of niet meer aan dit uitgangspunt kan voldoen, zal de huurprijs worden verhoogd, zodanig dat Verhuurder wordt gecompenseerd voor de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid van het verrekenen van omzetbelasting.
Bijkomende kosten
Bovenop en gelijktijdig met de periodiek verschuldigde huurprijs zal door verhuurder een, nader te bepalen, verrekenbaar voorschot worden berekend voor de levering van diverse leveringen en diensten.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief BTW.
Huurovereenkomst
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in februari 2015.
Energielabel
Het pand beschikt over een energielabel A+.
Een afschrift van het energielabel wordt bij oplevering als bijlage aan de huurovereenkomst opgenomen.
Datum van oplevering
In onderling overleg, doch op korte termijn mogelijk.
Bestemmingsplan
Bij de gemeente Delft valt de onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan: ‘TU-Noord‘, vastgesteld bij Raadsbesluit van 20 mei 2009.
Op grond van artikel 6 van dit bestemmingsplan is de enkelbestemming van de locatie:
‘Kantoordoeleinden‘ .
De voor ‘kantoordoeleinden‘ aangewezen gronden zijn bestemd voor:
a. kantoren uit categorie 1 en 2 van de LvB;
b. bedrijven uit categorie 1 en 2 ter plaatse van de aanwijzing ‘bedrijfsdoeleinden mogelijk’;
c. en bijbehorende voorzieningen.
Bovengenoemde gegevens zijn verkregen via de website omgevingswet.nl op 2 oktober 2024 Voor meer informatie aangaande de bestemming verwijzen wij u naar omgevingswet.overheid.nl.
Gebruik
Huurder is te allen tijde zelf volledig verantwoordelijk voor het aanvragen van de eventueel benodigde goedkeuringen en/of vergunningen van het bevoegd gezag om zich op locatie te mogen vestigen.
Indien na ondertekening van de huurovereenkomst blijkt dat het gebruik van Huurder strijdig is met de ter plaatse geldende publiekrechtelijke of privaatrechtelijke bestemming, kan Huurder de Verhuurder daar nimmer voor aansprakelijk stellen. Het toetsen of het beoogde gebruik publiek- of privaatrechtelijk is toegestaan, betreft volledig de verantwoordelijkheid van Huurder.
Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme
Als makelaar en taxateur zijn wij verplicht om aan de richtlijnen van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren terrorisme (Wwft) te voldoen.
Naar aanleiding van bovenstaande wetgeving dienen wij van verkopers en kopers een cliëntonderzoek uit te voeren, waarvoor de onderstaande stukken dienen te worden aangeleverd.
- Uittreksel KVK;
- kopie geldig legitimatiebewijs van de tekenbevoegde (zonder foto en BSN).
Disclaimer
Nadrukkelijk zij vermeld dat deze vrijblijvende informatieverstrekking niets als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 135 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1981
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 375 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Kantorenpark
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m