Omschrijving
ALGEMEEN
Het object betreft een representatief kantoorgebouw welke is gelegen op een prominente zichtlocatie op de hoek van de Buitenhofdreef en de Reinier de Graafweg. Het kantoor is in 2000 opgeleverd en omvat in totaal circa 2.758 m² verdeeld over 3 bouwlagen en een kelder. Bij het object behoren 48 parkeerplaatsen waarvan 18 zijn gelegen op het naastgelegen parkeerterrein en 30 in de ondergrondse en afsluitbare parkeergarage. Dit resulteert in een zeer gunstige parkeernorm van 1:57.
Het gebouw beschikt over een ruim opgezette entree. De verdiepingen zijn zowel per lift als trap eenvoudig te bereiken. De representatieve kantoorvloeren zijn vrij indeelbaar en door de vele raampartijen genieten deze van voldoende direct daglicht. Aangezien de ruimte nog is voorzien van een representatieve inrichting behoort een snelle ingebruikname tot de mogelijkheden. Het kantoor beschikt over een energielabel A.
BEREIKBAARHEID
Per auto:
Het object is per auto goed bereikbaar. De uitvalswegen van de Rijksweg A13 (Den Haag- Rotterdam) en A4 (Amsterdam-Rotterdam) zijn binnen 5 minuten bereikbaar.
Per openbaar vervoer:
Het object is per openbaar vervoer eveneens goed bereikbaar. Op loopafstand is zowel een bus- als tramhalte gelegen waar diverse buslijnen en tramlijn 1 een directe verbinding onderhouden met NS Station Delft.
BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt circa 2.758 m² v.v.o. kantoorruimte, welke in zijn geheel beschikbaar is.
PARKEREN
Bij het object behoren 48 parkeerplaatsen waarvan 18 zijn gelegen op het naastgelegen parkeerterrein en 30 in de ondergrondse en afsluitbare parkeergarage.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Vanaf € 140,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren (buiten):
€ 650,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren (binnen):
€ 950,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
Huurder zal rechtstreeks contracten aangaan met de desbetreffende nutsbedrijven voor de levering van gas, water en elektra en zal in overleg zelf zorgdragen voor de benodigde onderhoudscontracten.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige turn-key* staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
- representatieve centrale entree met baliefunctie*;
- kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
- centrale verwarming met radiatoren;
- airconditioning units*;
- automatische zonwering buitenzijde;
- bekabeling t.b.v. de camera-installatie;*;
- alarminstallatie*;
- slagboom;
- brandmeldinstallatie;
- brandblussers en rookmelders*;
- huidige vloerbedekking*;
- huidige scheidingswanden*;
- huidig systeemplafond voorzien van geïntrigeerde LED-verlichting*;
- professionele keuken, pantry en uitgiftebalie kantine*;
- diverse tv-schermen*;
- een personenlift;
- douche op de begane grond;
- bekabeling t.b.v. het toegangscontrolesysteem*;
- lockers op iedere verdieping*
- bekabeling voor paslezers aanwezig*;
- zonwerende beglazing;
- toiletgroep per verdieping;
- pantry per verdieping*;
- archiefruimtes in de kelder;
- fietsenstalling;
- 4 oplaadpunten elektrische auto’s in de parkeerkelder*.
* Deze huurdersvoorzieningen worden om niet overgedragen aan huurder en behoren niet tot het gehuurde. Verhuurder geeft geen garanties en heeft geen onderhouds-, vernieuwings-, vervangings- dan wel verzekeringsverplichtingen ten aanzien van deze huurdersvoorzieningen. Verhuurder is nimmer aansprakelijk voor directe dan wel indirecte schade die voortvloeit uit het gebruik van deze huurdersvoorzieningen.
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit
HUURTERMIJN
In overleg.
ENERGIELABEL
Energielabel A.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
SELECTIECRITERIA
Zie verhuurbrochure.
Het object betreft een representatief kantoorgebouw welke is gelegen op een prominente zichtlocatie op de hoek van de Buitenhofdreef en de Reinier de Graafweg. Het kantoor is in 2000 opgeleverd en omvat in totaal circa 2.758 m² verdeeld over 3 bouwlagen en een kelder. Bij het object behoren 48 parkeerplaatsen waarvan 18 zijn gelegen op het naastgelegen parkeerterrein en 30 in de ondergrondse en afsluitbare parkeergarage. Dit resulteert in een zeer gunstige parkeernorm van 1:57.
Het gebouw beschikt over een ruim opgezette entree. De verdiepingen zijn zowel per lift als trap eenvoudig te bereiken. De representatieve kantoorvloeren zijn vrij indeelbaar en door de vele raampartijen genieten deze van voldoende direct daglicht. Aangezien de ruimte nog is voorzien van een representatieve inrichting behoort een snelle ingebruikname tot de mogelijkheden. Het kantoor beschikt over een energielabel A.
BEREIKBAARHEID
Per auto:
Het object is per auto goed bereikbaar. De uitvalswegen van de Rijksweg A13 (Den Haag- Rotterdam) en A4 (Amsterdam-Rotterdam) zijn binnen 5 minuten bereikbaar.
Per openbaar vervoer:
Het object is per openbaar vervoer eveneens goed bereikbaar. Op loopafstand is zowel een bus- als tramhalte gelegen waar diverse buslijnen en tramlijn 1 een directe verbinding onderhouden met NS Station Delft.
BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt circa 2.758 m² v.v.o. kantoorruimte, welke in zijn geheel beschikbaar is.
PARKEREN
Bij het object behoren 48 parkeerplaatsen waarvan 18 zijn gelegen op het naastgelegen parkeerterrein en 30 in de ondergrondse en afsluitbare parkeergarage.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Vanaf € 140,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren (buiten):
€ 650,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren (binnen):
€ 950,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
Huurder zal rechtstreeks contracten aangaan met de desbetreffende nutsbedrijven voor de levering van gas, water en elektra en zal in overleg zelf zorgdragen voor de benodigde onderhoudscontracten.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige turn-key* staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
- representatieve centrale entree met baliefunctie*;
- kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
- centrale verwarming met radiatoren;
- airconditioning units*;
- automatische zonwering buitenzijde;
- bekabeling t.b.v. de camera-installatie;*;
- alarminstallatie*;
- slagboom;
- brandmeldinstallatie;
- brandblussers en rookmelders*;
- huidige vloerbedekking*;
- huidige scheidingswanden*;
- huidig systeemplafond voorzien van geïntrigeerde LED-verlichting*;
- professionele keuken, pantry en uitgiftebalie kantine*;
- diverse tv-schermen*;
- een personenlift;
- douche op de begane grond;
- bekabeling t.b.v. het toegangscontrolesysteem*;
- lockers op iedere verdieping*
- bekabeling voor paslezers aanwezig*;
- zonwerende beglazing;
- toiletgroep per verdieping;
- pantry per verdieping*;
- archiefruimtes in de kelder;
- fietsenstalling;
- 4 oplaadpunten elektrische auto’s in de parkeerkelder*.
* Deze huurdersvoorzieningen worden om niet overgedragen aan huurder en behoren niet tot het gehuurde. Verhuurder geeft geen garanties en heeft geen onderhouds-, vernieuwings-, vervangings- dan wel verzekeringsverplichtingen ten aanzien van deze huurdersvoorzieningen. Verhuurder is nimmer aansprakelijk voor directe dan wel indirecte schade die voortvloeit uit het gebruik van deze huurdersvoorzieningen.
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit
HUURTERMIJN
In overleg.
ENERGIELABEL
Energielabel A.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
SELECTIECRITERIA
Zie verhuurbrochure.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.