Omschrijving
De Reitscheweg 1-7 ligt in het oosten van Tradepark de Herven. Het gebouw is volledig gerenoveerd en kent een hoogwaardig opleveringsniveau. Op de begane grond zijn er uitgebreide gemeenschappelijke voorzieningen, zoals een bemande receptie, vergaderruimtes en een sportschool. De receptie is voorzien van een zuil waarmee huurders dagelijks lunch kunnen bestellen. Ook worden er dagelijks verse broodjes, kleine hapjes en koude & warme dranken gefaciliteerd. Eind 2023 wordt deze lunchgelegenheid verder uitgebreid.
Professionaliteit en hospitality staan op een hoog niveau voor de huurders van "The Lobby". Naast de grote hoeveelheid services en voorzieningen heeft de entrée van het kantoor de uitstraling en sfeer van een hotellobby. Het gebouw is in totaal ongeveer 10.957 m² groot, verdeeld over een kelder, begane grond en negen verdiepingen.
OPPERVLAKTE GEBOUW
Het gebouw is in totaal circa 10.957 m² v.v.o.
BESCHIKBAARHEID
Voor verhuur is in totaal 2.146 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar en 423 m² archiefruimte. Deelverhuur is mogelijk vanaf 266 m²; de spreiding van de beschikbaarheid binnen het pand is als volgt:
• Kelder: 423 m² (archiefruimte)
• Eerste verdieping: 650 m² en 533 m²
• Vierde verdieping 274 m²
• Zesde verdieping 266 m²
PARKEREN
Er zijn 254 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein, de parkeernorm bedraagt 1:43 m²
HUURPRIJS
• Kantoorruimte: € 135,- per m², per jaar
• Archiefruimte: € 75,- per m², per jaar
• Parkeerplaats: € 900,- per parkeerplek, per jaar
SERVICEKOSTEN
€ 65,- per m² per jaar
ENERGIELABEL
Het gebouw beschikt over energielabel B
OPLEVERINGSNIVEAU
De volgende voorzieningen en services zijn aanwezig in het gebouw:
• Gym met kleedkamers en douches
• Koffiebar met goede koffie
• Boardrooms met uitgebreide multimedia
• Zithoeken voor informele gesprekken
• Receptie ‘the perfect welcome’
De The Lobby standaard, onder andere bestaand uit:
• Wifi
• Altijd professioneel welkom geheten worden met grote glimlach
• Gasten en bezoekers worden professioneel geregistreerd, aangekondigd en de weg gewezen
• Gasten wordt koffie/thee/water aangeboden tijdens het wachten
• Telefoonbeantwoording
• Ontvangen en verzenden van goederen, post en pakketten
• Het managen van de vergaderruimtes
• Brede kennis van activiteiten en voorzieningen in de omgeving
• Het bestellen van taxi’s
• Het arrangeren van catering
• Additionele conciërgeservices zoals stomerij service
BEREIKBAARHEID
Per auto
Ongeveer 1 minuut tot aan de A2.
Ongeveer 4 minuten tot aan de A59.
Ongeveer 7 minuten tot aan de A65.
Per openbaar vervoer
Ongeveer 15 minuten tot aan Centraal Station.
Ongeveer 2 minuten tot aan de bushalte.
AANVAARDING
In overleg
Professionaliteit en hospitality staan op een hoog niveau voor de huurders van "The Lobby". Naast de grote hoeveelheid services en voorzieningen heeft de entrée van het kantoor de uitstraling en sfeer van een hotellobby. Het gebouw is in totaal ongeveer 10.957 m² groot, verdeeld over een kelder, begane grond en negen verdiepingen.
OPPERVLAKTE GEBOUW
Het gebouw is in totaal circa 10.957 m² v.v.o.
BESCHIKBAARHEID
Voor verhuur is in totaal 2.146 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar en 423 m² archiefruimte. Deelverhuur is mogelijk vanaf 266 m²; de spreiding van de beschikbaarheid binnen het pand is als volgt:
• Kelder: 423 m² (archiefruimte)
• Eerste verdieping: 650 m² en 533 m²
• Vierde verdieping 274 m²
• Zesde verdieping 266 m²
PARKEREN
Er zijn 254 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein, de parkeernorm bedraagt 1:43 m²
HUURPRIJS
• Kantoorruimte: € 135,- per m², per jaar
• Archiefruimte: € 75,- per m², per jaar
• Parkeerplaats: € 900,- per parkeerplek, per jaar
SERVICEKOSTEN
€ 65,- per m² per jaar
ENERGIELABEL
Het gebouw beschikt over energielabel B
OPLEVERINGSNIVEAU
De volgende voorzieningen en services zijn aanwezig in het gebouw:
• Gym met kleedkamers en douches
• Koffiebar met goede koffie
• Boardrooms met uitgebreide multimedia
• Zithoeken voor informele gesprekken
• Receptie ‘the perfect welcome’
De The Lobby standaard, onder andere bestaand uit:
• Wifi
• Altijd professioneel welkom geheten worden met grote glimlach
• Gasten en bezoekers worden professioneel geregistreerd, aangekondigd en de weg gewezen
• Gasten wordt koffie/thee/water aangeboden tijdens het wachten
• Telefoonbeantwoording
• Ontvangen en verzenden van goederen, post en pakketten
• Het managen van de vergaderruimtes
• Brede kennis van activiteiten en voorzieningen in de omgeving
• Het bestellen van taxi’s
• Het arrangeren van catering
• Additionele conciërgeservices zoals stomerij service
BEREIKBAARHEID
Per auto
Ongeveer 1 minuut tot aan de A2.
Ongeveer 4 minuten tot aan de A59.
Ongeveer 7 minuten tot aan de A65.
Per openbaar vervoer
Ongeveer 15 minuten tot aan Centraal Station.
Ongeveer 2 minuten tot aan de bushalte.
AANVAARDING
In overleg
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.