Omschrijving
CAMPUS OFFICES ’S-HERTOGENBOSCH – HAMBAKENWETERING 1
Campus Offices heeft recent haar 6e vestiging in Nederland geopend; Hambakenwetering 1 in ’s-Hertogenbosch. Campus Offices staat voor de ontwikkeling en stimulatie om het beste uit je onderneming te halen. Ze creëren een ruimte die modulair in te richten is en een omgeving waarin naast werken ook ruimte is voor ontmoeten, bewegen, groeien en ontspannen.
Het kantoorgebouw bestaat uit 7 bouwlagen met 3 vleugels. De gerealiseerde kantoorruimtes bestaan uit verschillende groottes en kunnen turn-key opgeleverd worden. Naast de verschillende kantoorruimtes zijn er ook een aantal grotere units beschikbaar. Neem contact met ons op voor de actuele beschikbaarheid.
Campus Offices biedt de volgende voordelen:
- Uitstekende bereikbaarheid met ruime parkeermogelijkheden op eigen terrein.
- Gedeelde faciliteiten en voorzieningen zoals een sociaal hart, informele ontmoetingsplaatsen, werkplekken, vergader- en lunchruimtes, fitnessruimte, gameroom en co-working space.
- Ontspanningsvoorzieningen zoals een, buitensportgebied, terras, fitnessruimte en een bemande bar.
- Aanwezigheid van een locatiemanager.
- Kantoorruimtes worden in gerenoveerde casco-staat opgeleverd.
- Mogelijkheid om kantoorruimtes turn-key op te leveren.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Campus Offices heeft een uitstekende bereikbaarheid met eigen vervoer vanwege de ligging naast de op- en afritten van de A59 (Breda – ’s-Hertogenbosch). De A59 sluit direct aan op de A2 (Amsterdam – Maastricht) en de A50 (Nijmegen – ’s-Hertogenbosch).
Openbaar vervoer:
Op korte afstand zijn verschillende bushaltes gelegen die in verbinding staan met Centraal Station ‘s-Hertogenbosch.
Parkeren:
Bij het kantoorgebouw zijn ca. 225 parkeerplaatsen gelegen op eigen terrein. De parkeernorm bedraagt 1:35.
SERVICES CAMPUS OFFICES
- NUTS-voorzieningen (gas/stadsverwarming, water, elektra).
- Klein- en dagelijks onderhoud aan de gebouw gebonden installaties.
- Onderhoud van brandblusmiddelen, brandmeldinstallatie en vluchtwegverlichting.
- Schoonmaakkosten van de gezamenlijke ruimtes.
- Glasbewassing aan de buitenzijde en glas in de gemeenschappelijke ruimtes.
- Sanitaire voorzieningen en artikelen.
- Verzorging groenvoorziening in gemeenschappelijke ruimtes.
- Terrein- en tuinonderhoud.
- Vuilafvoer.
HOSPITALITY SERVICES
- Gebruik sociaal hart c.q. volledig ingerichte gemeenschappelijke ruimtes, waaronder vergaderruimtes, lunchruimte, ontmoetingsplekken, fitnessruimte en een gameroom.
- Onbeperkt koffie, thee en smaakwater.
- Internettoegang via WI-FI in de gemeenschappelijke ruimtes en kantoorruimtes.
- Intelligente toegangstechniek d.m.v. elektrische sloten.
- Aanwezigheid gastheer/gastvrouw.
- Schoonmaak van gehuurde kantoorruimtes (wekelijks).
- Sensoring van de algemene ruimtes (temperatuur, luchtvochtigheid en lichtsterkte).
- Ingericht buitengebied met panna-kooi, jeu-de-boulesbaan en terras met horeca-container.
Additionele services – tegen betaling
- Dagverse lunchproducten: broodjes, salades, wraps.
- Regelmatig foodtrucks.
- Beveiligd internet met bepaalde bandbreedte.
- Aanleg bekabeling t.b.v. vaste internet- of telefoonlijn.
GEBOUWINFORMATIE
Het kantoorgebouw beschikt over ca. 7.500 m² kantoorruimte. Voor verhuur is momenteel ca. 2.300 m² kantoorruimte beschikbaar, gelegen op de 3e, 4e, 5e en 6e verdieping.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt opgeleverd in gerenoveerde casco-staat:
- Vloer met industriële vloerafwerking.
- Hoge vloeren zonder systeemplafond met nieuwe LED-verlichting en installaties in het zicht.
- Verwarming d.m.v. convectoren en radiatoren met thermostaatknoppen.
- Ventilatie met topkoeling.
- Witte binnenwanden.
Energielabel
Het kantoorgebouw is onlangs beoordeeld en beschikt over een energielabel C. Ambitie cq verwachting label A bij oplevering.
HUURUITGANGSPUNTEN
Huurprijs
Units op maat:
- Huur kantoorruimte: minimaal € 140,- per m² v.v.o. kantoorruimte per jaar.
- Huur parkeerplaats: € 500,- per parkeerplaats per jaar.
- Servicekosten: € 55,- per m² v.v.o. kantoorruimte per jaar.
- Hospitality services: € 39,- per m² v.v.o. kantoorruimte per jaar.
Kant- en -klare units:
- Kantoorruimte S: € 659,-
- Kantoorruimte M: € 899.-
- Kantoorruimte L: € 1.139-,
- Kantoorruimte XL: € 1.385,-
Huurbetaling
Per kwartaal vooruit.
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, wordt de huurprijs verhoogd met 5% BTW-compensatie, omdat Campus Offices de BTW over de exploitatiekosten van het gehuurde niet kan verrekenen. Over de servicekosten en hospitality services is altijd BTW verschuldigd.
Huurtermijn
Campus Offices werkt niet met lange en/of vaste huurtermijnen, tenzij dit gewenst is. Bij Campus Offices huur je voor onbepaalde tijd en wordt de opzegtermijn bepaald door de omvang van de gehuurde ruimte.
Opzegtermijn
Vanaf 3 maanden.
Indexering
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
Opleveringsdatum
In overleg.
Huurovereenkomst
Campus Offices hanteert een eigen model huurovereenkomst o.b.v. het ROZ-model 2015, waarin alle variabelen overzichtelijk op één A4-tje zijn opgenomen.
Zekerheidsinstelling
Als garantiestelling ontvangen wij bij voorkeur een waarborgsom, maar een bankgarantie is ook mogelijk. Het bedrag daarvan is gelijk aan een betalingsverplichting van 3 maanden vermeerderd met omzetbelasting.
Aanvaarding
In overleg.
Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid van of volledigheid van deze gegevens.
Campus Offices heeft recent haar 6e vestiging in Nederland geopend; Hambakenwetering 1 in ’s-Hertogenbosch. Campus Offices staat voor de ontwikkeling en stimulatie om het beste uit je onderneming te halen. Ze creëren een ruimte die modulair in te richten is en een omgeving waarin naast werken ook ruimte is voor ontmoeten, bewegen, groeien en ontspannen.
Het kantoorgebouw bestaat uit 7 bouwlagen met 3 vleugels. De gerealiseerde kantoorruimtes bestaan uit verschillende groottes en kunnen turn-key opgeleverd worden. Naast de verschillende kantoorruimtes zijn er ook een aantal grotere units beschikbaar. Neem contact met ons op voor de actuele beschikbaarheid.
Campus Offices biedt de volgende voordelen:
- Uitstekende bereikbaarheid met ruime parkeermogelijkheden op eigen terrein.
- Gedeelde faciliteiten en voorzieningen zoals een sociaal hart, informele ontmoetingsplaatsen, werkplekken, vergader- en lunchruimtes, fitnessruimte, gameroom en co-working space.
- Ontspanningsvoorzieningen zoals een, buitensportgebied, terras, fitnessruimte en een bemande bar.
- Aanwezigheid van een locatiemanager.
- Kantoorruimtes worden in gerenoveerde casco-staat opgeleverd.
- Mogelijkheid om kantoorruimtes turn-key op te leveren.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Campus Offices heeft een uitstekende bereikbaarheid met eigen vervoer vanwege de ligging naast de op- en afritten van de A59 (Breda – ’s-Hertogenbosch). De A59 sluit direct aan op de A2 (Amsterdam – Maastricht) en de A50 (Nijmegen – ’s-Hertogenbosch).
Openbaar vervoer:
Op korte afstand zijn verschillende bushaltes gelegen die in verbinding staan met Centraal Station ‘s-Hertogenbosch.
Parkeren:
Bij het kantoorgebouw zijn ca. 225 parkeerplaatsen gelegen op eigen terrein. De parkeernorm bedraagt 1:35.
SERVICES CAMPUS OFFICES
- NUTS-voorzieningen (gas/stadsverwarming, water, elektra).
- Klein- en dagelijks onderhoud aan de gebouw gebonden installaties.
- Onderhoud van brandblusmiddelen, brandmeldinstallatie en vluchtwegverlichting.
- Schoonmaakkosten van de gezamenlijke ruimtes.
- Glasbewassing aan de buitenzijde en glas in de gemeenschappelijke ruimtes.
- Sanitaire voorzieningen en artikelen.
- Verzorging groenvoorziening in gemeenschappelijke ruimtes.
- Terrein- en tuinonderhoud.
- Vuilafvoer.
HOSPITALITY SERVICES
- Gebruik sociaal hart c.q. volledig ingerichte gemeenschappelijke ruimtes, waaronder vergaderruimtes, lunchruimte, ontmoetingsplekken, fitnessruimte en een gameroom.
- Onbeperkt koffie, thee en smaakwater.
- Internettoegang via WI-FI in de gemeenschappelijke ruimtes en kantoorruimtes.
- Intelligente toegangstechniek d.m.v. elektrische sloten.
- Aanwezigheid gastheer/gastvrouw.
- Schoonmaak van gehuurde kantoorruimtes (wekelijks).
- Sensoring van de algemene ruimtes (temperatuur, luchtvochtigheid en lichtsterkte).
- Ingericht buitengebied met panna-kooi, jeu-de-boulesbaan en terras met horeca-container.
Additionele services – tegen betaling
- Dagverse lunchproducten: broodjes, salades, wraps.
- Regelmatig foodtrucks.
- Beveiligd internet met bepaalde bandbreedte.
- Aanleg bekabeling t.b.v. vaste internet- of telefoonlijn.
GEBOUWINFORMATIE
Het kantoorgebouw beschikt over ca. 7.500 m² kantoorruimte. Voor verhuur is momenteel ca. 2.300 m² kantoorruimte beschikbaar, gelegen op de 3e, 4e, 5e en 6e verdieping.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt opgeleverd in gerenoveerde casco-staat:
- Vloer met industriële vloerafwerking.
- Hoge vloeren zonder systeemplafond met nieuwe LED-verlichting en installaties in het zicht.
- Verwarming d.m.v. convectoren en radiatoren met thermostaatknoppen.
- Ventilatie met topkoeling.
- Witte binnenwanden.
Energielabel
Het kantoorgebouw is onlangs beoordeeld en beschikt over een energielabel C. Ambitie cq verwachting label A bij oplevering.
HUURUITGANGSPUNTEN
Huurprijs
Units op maat:
- Huur kantoorruimte: minimaal € 140,- per m² v.v.o. kantoorruimte per jaar.
- Huur parkeerplaats: € 500,- per parkeerplaats per jaar.
- Servicekosten: € 55,- per m² v.v.o. kantoorruimte per jaar.
- Hospitality services: € 39,- per m² v.v.o. kantoorruimte per jaar.
Kant- en -klare units:
- Kantoorruimte S: € 659,-
- Kantoorruimte M: € 899.-
- Kantoorruimte L: € 1.139-,
- Kantoorruimte XL: € 1.385,-
Huurbetaling
Per kwartaal vooruit.
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, wordt de huurprijs verhoogd met 5% BTW-compensatie, omdat Campus Offices de BTW over de exploitatiekosten van het gehuurde niet kan verrekenen. Over de servicekosten en hospitality services is altijd BTW verschuldigd.
Huurtermijn
Campus Offices werkt niet met lange en/of vaste huurtermijnen, tenzij dit gewenst is. Bij Campus Offices huur je voor onbepaalde tijd en wordt de opzegtermijn bepaald door de omvang van de gehuurde ruimte.
Opzegtermijn
Vanaf 3 maanden.
Indexering
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
Opleveringsdatum
In overleg.
Huurovereenkomst
Campus Offices hanteert een eigen model huurovereenkomst o.b.v. het ROZ-model 2015, waarin alle variabelen overzichtelijk op één A4-tje zijn opgenomen.
Zekerheidsinstelling
Als garantiestelling ontvangen wij bij voorkeur een waarborgsom, maar een bankgarantie is ook mogelijk. Het bedrag daarvan is gelijk aan een betalingsverplichting van 3 maanden vermeerderd met omzetbelasting.
Aanvaarding
In overleg.
Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid van of volledigheid van deze gegevens.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.