Omschrijving
Op deze locatie huur je een volledig ingerichte, eigen afsluitbare kantoorruimte op bedrijventerrein “De Herven”. Het kantoorgebouw “The Lobby” is één van de nieuwe kantoorlocaties op sterrenniveau. Praktisch, sfeervol en méér dan compleet, zodat u zich snel thuis zult voelen. Op deze locatie is het mogelijk om tegen flexibele voorwaarden je eigen kantoorruimte te huren.
Het gebouw is van alle gemakken voorzien. Denk hierbij aan onder andere:
- Gym met kleedkamers en douches
- Bioscoop
- Koffiebar met goede koffie
- Boardrooms met uitgebreide multimedia
- Zithoeken voor informele gesprekken
- Receptie ‘the perfect welcome’
OPLEVERNIVEAU
Elk privékantoor is volledig uitgerust met zeer snel internet en een eigen telefoonlijn. De kantoren zijn voorzien van ergonomisch meubilair, bedienbare airconditioning, instelbare verlichting en beveiligde toegang. Het gebouw en de eigen kantoren zijn 24/7 toegankelijk. Daarnaast is er een bemande receptie aanwezig die verschillende ondersteunende diensten aanbiedt tijdens kantooruren.
BESCHIKBAARHEID
voor de verhuur zijn er 5 type kantoren gerealiseerd, variërend van kleinere 3-persoonskantoren tot eigen compounds. Hieronder een overzicht van de verschillende opties:
- Junior office | 15 m² tot en met 28 m²
- Senior office | 30 m² tot en met 40 m²
- Premium Offices | 40 m² tot en met 70 m²
- Executive offices | 70 m² tot en met 90 m²
- Presidential Suite Offices | 100 m² tot en met 250 m²
Het is mogelijk om meerdere kantoren met elkaar te combineren.
ALL-IN HUURPRIJZEN
De huurprijs betreft een all-in huurprijs waarbij onder andere de volgende zaken zijn inbegrepen in de huurprijs:
- Gebruik van de faciliteiten
- Bemande receptieservice van 09:00 tot en met 17:00
- 24/7 toegang tot je kantoorruimte
- Print- en scanfaciliteiten
- Snelle internet voorzieningen
- Toegang tot de verschillende vergaderruimtes
- Voldoende belhokjes
- Gratis gebruik van de koffie en theefaciliteiten
- Gezellige netwerkevents
HUURTERMIJN
huurtermijnen vanaf 12 maanden. Korte huurperiodes zijn mogelijk in overleg.
ZEKERHEIDSTELLING
Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van minimaal 2 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en BTW.
PARKEREN
Het is mogelijk om parkeerplekken te huren op het terrein voor het gebouw. Tevens is het mogelijk om in de directe omgeving van het gebouw gratis te parkeren.
Het gebouw is van alle gemakken voorzien. Denk hierbij aan onder andere:
- Gym met kleedkamers en douches
- Bioscoop
- Koffiebar met goede koffie
- Boardrooms met uitgebreide multimedia
- Zithoeken voor informele gesprekken
- Receptie ‘the perfect welcome’
OPLEVERNIVEAU
Elk privékantoor is volledig uitgerust met zeer snel internet en een eigen telefoonlijn. De kantoren zijn voorzien van ergonomisch meubilair, bedienbare airconditioning, instelbare verlichting en beveiligde toegang. Het gebouw en de eigen kantoren zijn 24/7 toegankelijk. Daarnaast is er een bemande receptie aanwezig die verschillende ondersteunende diensten aanbiedt tijdens kantooruren.
BESCHIKBAARHEID
voor de verhuur zijn er 5 type kantoren gerealiseerd, variërend van kleinere 3-persoonskantoren tot eigen compounds. Hieronder een overzicht van de verschillende opties:
- Junior office | 15 m² tot en met 28 m²
- Senior office | 30 m² tot en met 40 m²
- Premium Offices | 40 m² tot en met 70 m²
- Executive offices | 70 m² tot en met 90 m²
- Presidential Suite Offices | 100 m² tot en met 250 m²
Het is mogelijk om meerdere kantoren met elkaar te combineren.
ALL-IN HUURPRIJZEN
De huurprijs betreft een all-in huurprijs waarbij onder andere de volgende zaken zijn inbegrepen in de huurprijs:
- Gebruik van de faciliteiten
- Bemande receptieservice van 09:00 tot en met 17:00
- 24/7 toegang tot je kantoorruimte
- Print- en scanfaciliteiten
- Snelle internet voorzieningen
- Toegang tot de verschillende vergaderruimtes
- Voldoende belhokjes
- Gratis gebruik van de koffie en theefaciliteiten
- Gezellige netwerkevents
HUURTERMIJN
huurtermijnen vanaf 12 maanden. Korte huurperiodes zijn mogelijk in overleg.
ZEKERHEIDSTELLING
Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van minimaal 2 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en BTW.
PARKEREN
Het is mogelijk om parkeerplekken te huren op het terrein voor het gebouw. Tevens is het mogelijk om in de directe omgeving van het gebouw gratis te parkeren.
Omgeving
The Lobby Den Bosch is gevestigd op het bedrijventerrein “De Herven”. Een bedrijventerrein met grote verscheidenheid in uitstraling en functies. Ook is de Bossche Woonboulevard met al haar voorzieningen op loopafstand gelegen. Met Den Bosch centrum niet ver gelegen kan je genieten van alle horecagelegenheden en winkels die zij te bieden heeft. De balans tussen winkelen, horeca en werken is uitstekend.
Bereikbaarheid
Door de ligging nabij de op- en afritten van de A2 (Amsterdam- Maastricht) met een directe aansluiting op de A59 (Breda- ‘s-Hertogenbosch) en A50 (Nijmegen-’s-Hertogenbosch) is het gebouw met eigen vervoer zeer goed bereikbaar. Verder bevindt zich in de directe omgeving een bushalte waardoor de bereikbaar met openbaar vervoer goed te noemen is.
Bereikbaarheid
Door de ligging nabij de op- en afritten van de A2 (Amsterdam- Maastricht) met een directe aansluiting op de A59 (Breda- ‘s-Hertogenbosch) en A50 (Nijmegen-’s-Hertogenbosch) is het gebouw met eigen vervoer zeer goed bereikbaar. Verder bevindt zich in de directe omgeving een bushalte waardoor de bereikbaar met openbaar vervoer goed te noemen is.
360° foto's en video
Planning
Start verhuur
april 2024
Aanbod
-
€ 1.085 /mnd 26 m²
-
€ 1.295 /mnd 35 m²
-
€ 1.310 /mnd 37 m²
-
Huurprijs op aanvraag 250 m²
-
€ 2.240 /mnd 61 m²
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing