Omschrijving
Full-service kantoorruimtes te huur aan het Alexanderveld 5-9! De huurprijzen zijn all-in; G/W/E, gemeubileerd, internet, telefonie, schoonmaak en receptiediensten.
Frame Offices ondersteunt de instellingen bij het bereiken van hun doelen, door het bieden van een eerste klas werkomgeving , flexibele huuroplossingen en community services.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Frame Offices Den Haag is een representatief businesscenter en maakt onderdeel uit van de ontwikkeling ‘Monchyplein’. Het pand is gelegen in de Archipelbuurt, tussen het oude centrum van Den Haag en Scheveningen en met uitzicht op het Vredespaleis. Het pand is goed te bereiken, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Met de auto bent u binnen enkele minuten op de snelwegen. Het pand beschikt dan ook over een beveiligde onderliggende parkeergarage en fietsenstalling. Het openbaar vervoer geeft via de tram een directe aansluiting op het centraal station.
SERVICES & FACILITIES
In dit kantoorgebouw zijn ruimtes beschikbaar voor uiteenlopende organisaties, variërend van non-profit tot for profit, start-ups tot scale-ups, kleine lokale tot grote internationale organisaties. Hier bieden we premium werkervaring, zodat u kan werken aan vooruitstrevende, innovatieve, duurzame en wereldse menselijke oplossingen en ideeën. Frame Offices maakt uw totaalplaatje doorslaggevend en neemt al uw zorgen rondom uw huur- en werkomgeving uit handen, zodat uw organisatie alle energie ten volle kan richten op de kernactiviteiten. We bieden het beste serviceniveau voor onze huurders en leveren full serviced kantoorunits, flexwerkplekken, Co-Working places, common area’s en inspirerende meeting rooms. Daarnaast worden u en uw bezoekers dagelijks hartelijk ontvangen door ons hospitality team en zij ondersteunen u graag bij het organiseren van bijeenkomsten of vergaderingen.
M², HUURPRIJS EN SERVICEKOSTEN
Het pand biedt mogelijkheden om gemeubileerde ruimtes te huren vanaf 19 m². De huurprijzen zijn all-in; inclusief wekelijkse schoonmaak, G/W/E, telefonie, internet, gebruik van de gedeelde moderne open keuken en toiletten en receptiediensten.
VOORZIENINGEN
All-in;
• Wekelijkse schoonmaak;
• Receptiediensten;
• Internet/Wifi;
• G/W/E;
• Lift;
• Gedeelde moderne open keuken en toiletten;
• Gemeubileerd (standaard).
Overige (gedeeltelijk upgrades);
• Telefonie service;
• Postverwerking;
• Administratieve services;
• Parkeren in eigen ondergrondse parkeergarage;
• Gedeelde laadstations;
• Vergaderruimten;
• Flexwerkplekken;
• Virtuele kantoren;
• Postadres/ KvK;
• Community Management app.
Bent u op zoek naar het huren van kantoorruimte? Of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Onze kantoorexperts en Locatie Manager gaan graag met u in gesprek om voor u de ideale werkplek te creëren!
Frame Offices ondersteunt de instellingen bij het bereiken van hun doelen, door het bieden van een eerste klas werkomgeving , flexibele huuroplossingen en community services.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Frame Offices Den Haag is een representatief businesscenter en maakt onderdeel uit van de ontwikkeling ‘Monchyplein’. Het pand is gelegen in de Archipelbuurt, tussen het oude centrum van Den Haag en Scheveningen en met uitzicht op het Vredespaleis. Het pand is goed te bereiken, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Met de auto bent u binnen enkele minuten op de snelwegen. Het pand beschikt dan ook over een beveiligde onderliggende parkeergarage en fietsenstalling. Het openbaar vervoer geeft via de tram een directe aansluiting op het centraal station.
SERVICES & FACILITIES
In dit kantoorgebouw zijn ruimtes beschikbaar voor uiteenlopende organisaties, variërend van non-profit tot for profit, start-ups tot scale-ups, kleine lokale tot grote internationale organisaties. Hier bieden we premium werkervaring, zodat u kan werken aan vooruitstrevende, innovatieve, duurzame en wereldse menselijke oplossingen en ideeën. Frame Offices maakt uw totaalplaatje doorslaggevend en neemt al uw zorgen rondom uw huur- en werkomgeving uit handen, zodat uw organisatie alle energie ten volle kan richten op de kernactiviteiten. We bieden het beste serviceniveau voor onze huurders en leveren full serviced kantoorunits, flexwerkplekken, Co-Working places, common area’s en inspirerende meeting rooms. Daarnaast worden u en uw bezoekers dagelijks hartelijk ontvangen door ons hospitality team en zij ondersteunen u graag bij het organiseren van bijeenkomsten of vergaderingen.
M², HUURPRIJS EN SERVICEKOSTEN
Het pand biedt mogelijkheden om gemeubileerde ruimtes te huren vanaf 19 m². De huurprijzen zijn all-in; inclusief wekelijkse schoonmaak, G/W/E, telefonie, internet, gebruik van de gedeelde moderne open keuken en toiletten en receptiediensten.
VOORZIENINGEN
All-in;
• Wekelijkse schoonmaak;
• Receptiediensten;
• Internet/Wifi;
• G/W/E;
• Lift;
• Gedeelde moderne open keuken en toiletten;
• Gemeubileerd (standaard).
Overige (gedeeltelijk upgrades);
• Telefonie service;
• Postverwerking;
• Administratieve services;
• Parkeren in eigen ondergrondse parkeergarage;
• Gedeelde laadstations;
• Vergaderruimten;
• Flexwerkplekken;
• Virtuele kantoren;
• Postadres/ KvK;
• Community Management app.
Bent u op zoek naar het huren van kantoorruimte? Of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Onze kantoorexperts en Locatie Manager gaan graag met u in gesprek om voor u de ideale werkplek te creëren!
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.