Koninginnegracht 26 2514 AB Den Haag

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

ALGEMEEN:
Dit representatieve statige kantoorgebouw is per direct voor uw organisatie beschikbaar. Gelegen aan de Koninginnegracht zal dit gebouw garant staan voor een professionele zakelijke uitstraling voor uw organisatie en een comfortabele werkplek/werkomgeving voor uw werknemers. Niet alleen is dit kantoorgebouw op loopafstand van het Centraal Station Den Haag gelegen, maar ook alle plezierige voorzieningen zijn op loopafstand gesitueerd. Niet voor niets is de Koninginnegracht al decennialang dé locatie voor hoogwaardige zakelijke dienstverlening.
Ook internationale organisaties zoals diverse ambassades zijn in de directe omgeving gehuisvest.

ADRES EN POSTCODE:
Koninginnegracht 26, 2514 AB te Den Haag.

OPPERVLAKTE:
Het gebouw kent 4 bouwlagen en is uitstekend geschikt om één of meerdere huurders comfortabel te huisvesten. Door de gunstige afmetingen kunnen er desgewenst
ca. 60 werkplekken worden ingericht waarbij ook nog voldoende ruimte is voor
ontvangst-, vergader- en lunchfaciliteiten. De verhuurbare vloeroppervlakte van circa 968 m² is als volgt verdeeld:
Begane grond : ca. 329,9 m² VVO
1e verdieping : ca. 217,9 m² VVO
2e verdieping : ca. 221,4 m² VVO
3e verdieping : ca. 198,5 m² VVO

PARKEREN:
Op eigen terrein zijn 12 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar. Het parkeerterrein is voorzien van beveiliging en de toegang geschiedt middels een op afstand bedienbaar elektrisch aangedreven toegangspoort. Tevens is er op het parkeerterrein de mogelijkheid om uw elektrische voertuig op te laden..

HUURPRIJS:
Voor geïnteresseerden zal er een op maat gemaakt overzicht worden samengesteld, waarin de huur/verhuur, opleveringsniveau en overige relevante zaken helder uiteengezet worden. Hierbij kunnen specifieke huurderswensen uiteraard worden meegenomen.

De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt € 2.400,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

BEREIKBAARHEID:
Openbaar vervoer:
Het gebouw is eenvoudig te bereiken. Vanaf Den Haag Centraal Station bereikt u met tramlijn 9 in enkele minuten de Koninginnegracht.

Eigen vervoer:
Het gebouw is met eigen vervoer uitstekend bereikbaar. Uitvalswegen zijn met enkele autominuten bereikbaar.

WIJZE VAN OPLEVERING:
Het kantoorgebouw zal volledig gerenoveerd, met een hoogwaardig turn-key opleveringsniveau worden opgeleverd en is o.a. uitgerust van de navolgende voorzieningen:
- Moderne liftinstallatie;
- Brandmeldinstallatie;
- Ontruimingsinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Dubbele toiletgroep per verdieping;
- Mindervalide toilet;
- Pantry met vaatwasser en koelkast op de begane grond;
- Additionele pantry’s op de verdiepingen (in overleg met huurder);
- Radiatoren voorzien van thermostaatkranen;
- Serverruimte voorzien van airco-unit;
- Glasvezelaansluiting;
- Kabelgoten voorzien van elektra en ten behoeve van databekabeling;
- Stoffering (huidig) en raamdecoratie;
- Basisverlichting (LED);
- Hoogwaardige vloerafwerking;
- Achtertuin en parkeerterrein.

Het exacte opleveringsniveau zal in nader overleg met huurder worden afgestemd op basis van haar gewenste programma van eisen.

BESCHIKBAARHEID:
Het kantoorgebouw is per direct beschikbaar voor uw organisatie.

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN:
Huurder heeft de mogelijkheid om zelf contracten af te sluiten met de desbetreffende nutsbedrijven. Verder zijn er de navolgende servicekosten van toepassing, welke als vooruitbetaling verschuldigd zijn, op basis van jaarlijkse nacalculatie:
- Reinigingsrechten;
- Rioolrecht;
- Onroerendezaakbelasting, feitelijk gebruik voor zover e.e.a. bij verhuurder in rekening wordt gebracht;
- Onderhoud van de gemeenschappelijke tuin (maandelijks);
- Onderhoud van het parkeerterrein (maandelijks);
- Onderhoud van het rolhek op het parkeerterrein (jaarlijks);
- Onderhoud van de intercominstallatie parkeerterrein;
- Elektriciteit en waterverbruik t.b.v. de voornoemde diensten;
- Onderhoud oplaadpaal;
- 5% administratiekosten over de bovengenoemde leveringen en diensten te vermeerderen met BTW. De leveringen en diensten kunnen in overleg met huurder door verhuurder gewijzigd worden

Exacte voorschot servicekosten nader overeen te komen tussen huurder en verhuurder..

HUURTERMIJN:
Vanaf 5 (vijf) jaar met 5 (vijf) verlengingsjaren, daarna telkens 5 (vijf) optiejaren

ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie, ter grootte van 3 (drie) maanden bruto huurverplichting.

HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURPRIJSBETALING:
Per kalenderkwartaal of kalendermaand vooruit.

BTW STATUS:
Verhuurder wenst te opteren voor een BTW belaste verhuur.

Bij een gebruiker die niet BTW-plichtig is, zal er een compensatie berekend worden ten gunste van verhuurder.

HUUROVEREENKOMST:
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7: 230 A BW conform het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld, alsmede de daarbij behorende algemene bepalingen.

DISCLAIMER:
Bovenstaande informatie is met zorg samengesteld en uit betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden. Deze informatie is uitsluitend bestemd voor geadresseerde.

De Heeren van Steen Vastgoed B.V. | 070 – 262 91 44 |
RBM Real Estate | 070 – 300 1800 |

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Per direct beschikbaar

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1860

Oppervlakten

Oppervlakte
968 m² (in units vanaf 200 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
4 bouwlagen

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
12 niet-overdekte parkeerplaatsen

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.