Omschrijving
ALGEMEEN
‘ExtraVerde’ betreft een hoogwaardig multi-tenant kantoorgebouw welke is opgeleverd in 2012. In het ontwerp is veel aandacht besteed aan duurzaamheid waardoor ‘ExtraVerde’ het eerste gebouw in Nederland betreft dat het Breeam Excellent label kreeg.
Het object beschikt in totaal over circa 5.433 m² kantoorruimte verdeeld over 4 bouwlagen. Het centrale deel en de entree van het gebouw is voorzien van een atrium wat het gebouw zeer ruimtelijk en open karakter geeft. Via dit atrium, voorzien van 2 liften en een industriële trap, zijn de verdiepingen goed bereikbaar. Gelet op de constructieve lay-out betreffen het zeer efficiënt indeelbare kantoorvloeren. Daarnaast genieten de vloeren, gelet op de grote raampartijen, van veel direct daglicht. De kantoren zijn reeds voorzien van een representatief inbouwpakket voorzien van vloerbedekking, pantry, databekabeling en vergaderruimten.
LOCATIE
Gelegen op deze unieke zichtlocatie aan de Prinses Catharina-Amaliastraat in de Haagse wijk Plas van Reef ligt dit iconische en karakteristieke kantoorgebouw.
In de directe omgeving een levendige combinatie van wonen, werken en biedt de locatie een ruime diversiteit aan vrijetijdsvoorzieningen.
De locatie kenmerkt zich door de uitstekende bereikbaarheid met zowel de auto als met het openbaar vervoer. Mede hierdoor hebben gerenommeerde organisatie als de Nederlandse Hartstichting, Total Energies, de Politie en Marvesa voor deze locatie gekozen.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid van het gebouw is zowel per auto als openbaar vervoer uitstekend. Aan de overzijde van het gebouw ligt NS station Den Haag-Ypenburg, met tevens goede busverbinding, een ruim opgezet openbaar parkeerterrein en directe aansluiting op de Rijkswegen A12, A4 en A13.
BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt circa 5.433 m² v.v.o. kantoorruimte. Voor de verhuur is momenteel circa 312 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, welke gelegen is op de begane grond.
PARKEREN
Het gebouw beschikt over een eigen ondergelegen en afsluitbare parkeergarage. Voor de verhuur zijn momenteel nog 2 parkeerplaatsen beschikbaar. Op 2 minuten loopafstand is eveneens een gratis openbaar parkeerterrein beschikbaar. Daarnaast kunnen er in de Pathé garage abonnementen worden gehuurd.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 145 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren:
€ 1.850 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 50,00 per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
- onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- glasbewassing;
- gasgebruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige (gerenoveerde) casco staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
- representatieve entree voorzien van (bemande) receptie;
- liften;
- luchtbehandelingsinstallatie voorzien van fan-coil units;
- systeemplafond voorzien van geïntegreerde verlichting.
- brandmeldinstallatie;
- deels te openen ramen;
- zonwerende beglazing;
- zonwering aan de (zonbelaste) binnenzijde;
- kabelgoten ten behoeve/ voorzien van elektra en databekabeling;
- sanitaire voorzieningen per verdieping;
- pantry per unit;
- gemeenschappelijke fietsenstalling;
- gemeenschappelijke douche.
Het gehuurde is momenteel nog voorzien van een functioneel turn-key inbouwpakket voorzien van vloerbedekking, scheidingswanden, meubilair en databekabeling.
In overleg is deelgebruik van het bedrijfsrestaurant (na her-ingebruikname) en de vergaderruimtes op de begane grond bespreekbaar.
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
Per direct tot en met 31 december 2026. Daarna in overleg.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
ENERGIELABEL
Energielabel A.
‘ExtraVerde’ betreft een hoogwaardig multi-tenant kantoorgebouw welke is opgeleverd in 2012. In het ontwerp is veel aandacht besteed aan duurzaamheid waardoor ‘ExtraVerde’ het eerste gebouw in Nederland betreft dat het Breeam Excellent label kreeg.
Het object beschikt in totaal over circa 5.433 m² kantoorruimte verdeeld over 4 bouwlagen. Het centrale deel en de entree van het gebouw is voorzien van een atrium wat het gebouw zeer ruimtelijk en open karakter geeft. Via dit atrium, voorzien van 2 liften en een industriële trap, zijn de verdiepingen goed bereikbaar. Gelet op de constructieve lay-out betreffen het zeer efficiënt indeelbare kantoorvloeren. Daarnaast genieten de vloeren, gelet op de grote raampartijen, van veel direct daglicht. De kantoren zijn reeds voorzien van een representatief inbouwpakket voorzien van vloerbedekking, pantry, databekabeling en vergaderruimten.
LOCATIE
Gelegen op deze unieke zichtlocatie aan de Prinses Catharina-Amaliastraat in de Haagse wijk Plas van Reef ligt dit iconische en karakteristieke kantoorgebouw.
In de directe omgeving een levendige combinatie van wonen, werken en biedt de locatie een ruime diversiteit aan vrijetijdsvoorzieningen.
De locatie kenmerkt zich door de uitstekende bereikbaarheid met zowel de auto als met het openbaar vervoer. Mede hierdoor hebben gerenommeerde organisatie als de Nederlandse Hartstichting, Total Energies, de Politie en Marvesa voor deze locatie gekozen.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid van het gebouw is zowel per auto als openbaar vervoer uitstekend. Aan de overzijde van het gebouw ligt NS station Den Haag-Ypenburg, met tevens goede busverbinding, een ruim opgezet openbaar parkeerterrein en directe aansluiting op de Rijkswegen A12, A4 en A13.
BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt circa 5.433 m² v.v.o. kantoorruimte. Voor de verhuur is momenteel circa 312 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, welke gelegen is op de begane grond.
PARKEREN
Het gebouw beschikt over een eigen ondergelegen en afsluitbare parkeergarage. Voor de verhuur zijn momenteel nog 2 parkeerplaatsen beschikbaar. Op 2 minuten loopafstand is eveneens een gratis openbaar parkeerterrein beschikbaar. Daarnaast kunnen er in de Pathé garage abonnementen worden gehuurd.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 145 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren:
€ 1.850 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 50,00 per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
- onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- glasbewassing;
- gasgebruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige (gerenoveerde) casco staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
- representatieve entree voorzien van (bemande) receptie;
- liften;
- luchtbehandelingsinstallatie voorzien van fan-coil units;
- systeemplafond voorzien van geïntegreerde verlichting.
- brandmeldinstallatie;
- deels te openen ramen;
- zonwerende beglazing;
- zonwering aan de (zonbelaste) binnenzijde;
- kabelgoten ten behoeve/ voorzien van elektra en databekabeling;
- sanitaire voorzieningen per verdieping;
- pantry per unit;
- gemeenschappelijke fietsenstalling;
- gemeenschappelijke douche.
Het gehuurde is momenteel nog voorzien van een functioneel turn-key inbouwpakket voorzien van vloerbedekking, scheidingswanden, meubilair en databekabeling.
In overleg is deelgebruik van het bedrijfsrestaurant (na her-ingebruikname) en de vergaderruimtes op de begane grond bespreekbaar.
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
Per direct tot en met 31 december 2026. Daarna in overleg.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
ENERGIELABEL
Energielabel A.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.