Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89961936
Van Heemstraweg 123 6651 KH Druten
Huurprijs op aanvraag
Omschrijving
Adres:
Van Heemstraweg 123 D, 6651 KH te Druten.
Ruimten:
Kantoor 8 (opgedeeld in twee ruimtes van 34,63 m2 en 78,21 m2)
Kantoor 11 (losse spreekkamer 19,93m2)
Archief 29,3m2
In de blikvanger van Druten “ Westerpoort”, met een fantastisch uitzicht naar het groene hart van Maas en Waal, is een uniek concept Westerpoort Experience, sterk in verbinden gerealiseerd. Dit concept biedt starters en gevestigde ondernemers de kans om zich te verbinden en succesvol te ondernemen.
Met de realisatie van dit concept is dit opvallende, stadse, gebouw gerestyled tot een gebouw dat hiermee de uitstraling heeft gekregen zoals dat eigenlijk bij de bouw bedoeld is geweest. Een professionele zakelijke uitstraling, Inspirerend en innovatief. Nergens in de regio is een vergelijk met “Westerpoort” te vinden. De locatie zal zeker inspirerend werken op iedereen die in dit gebouw mag werken.
De ligging is uniek op de grens tussen de gemeenten Druten en West Maas en Waal. De bereikbaar door aansluiting op zowel de A15, A73 en A50 is optimaal. Naast het gebouw is een bushalte gesitueerd waar vandaan bussen rijden met bestemmingen Nijmegen, Den Bosch en Tiel en vv. Al deze drie bestemmingen hebben ook nog eens op de eindbestemming een treinstation waarmee de bereikbaarheid van “Westerpoort” totaal is.
Westerpoort Experience sterk in verbinden
Binnen het concept van Westerpoort Experience zijn 23 ‘lichte’ facilitaire kantoor/internet/health-based ruimten van 15m2 tot 400m2 gerealiseerd . Daarnaast zijn er presentatie- c.q. trainingsruimten van 45-90m2, vergaderruimte, wachtruimte gecreëerd in een open structuur. De ruimten zijn uitermate geschikt voor starters én voor al gevestigde ondernemingen. Zij omvatten een pakket aan voorzieningen, zoals internet, gebruik van vergaderen presentatieruimten, een lunchruimte en een fitnessruimte. De bijzondere presentatie c.q. trainingsruimte met alle voorzieningen voor workshops, events, trainingen en (product) presentaties maken het concept totaal en volledig. “Westerpoort” heeft een eigen parkeerplaats, eigen professioneel beheer en promotie geschiedt gezamenlijk.
Ondernemers verbinden
Westerpoort Experience is een plek waar ondernemers met elkaar kunnen brainstormen en waar zij zich kunnen verbinden. Een ruimte waar startende ondernemers ervaren ondernemers kunnen en zullen ontmoeten. Er zullen specifieke trainingen en energie gevende presentaties worden georganiseerd om de ondernemers zich verder te kunnen laten ontwikkelen. Ondernemen is volgens niet alleen werken, maar het leven voeden met energie, waardoor prestaties zullen worden bevorderd en slagingskansen zullen toenemen. Zo is er ook ruimte worden gecreëerd voor het beoefenen van sport. Kunst, cultuur en maatschappij zullen ook een plaats vinden in dit unieke concept.
De locatie is uitermate geschikt voor onder meer online bedrijven, internetshops, software ontwikkelaars, platformen, communicatie specialisten, financiële dienstverleners, mediators, juridische diensten en crowdfunders.
We bieden u:
- Flexibele huurtermijnen
- Algemene wacht- en vergaderruimte
- Mogelijkheden tot deelname dienstverleningspakket (administratie etc.)
- Voordelige opslag en verzendmogelijkheden voor internetshops
- Ruime parkeergelegenheid
- All-in pakket ontzorging!
Bereikbaarheid:
De kantoorruimte is goed bereikbaar per auto alsmede openbaar vervoer. De bereikbaarheid is door aansluiting op zowel de A15, A73 en A50 optimaal. Naast het gebouw is een bushalte gesitueerd waar vandaan bussen rijden met bestemmingen Nijmegen, Den Bosch en Tiel.
Kadastrale gegevens:
Gemeente Druten
Sectie C
Nummers 4987
Bestemming:
Bij de gemeente Druten valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan: "Bedrijventerrein Westerhout '93" dat werd vastgesteld bij raadsbesluit van d.d. 18-11-1993.
Parkeren:
Parkeren mogelijk op eigen terrein. Aantal parkeerplaatsen in overleg met verhuurder.
Opleverniveau:
De kantoorruimte wordt op casco-basis, vrij van huur en gebruik, ontdaan van zaken welke eigendom zijn van de huidige huurder, opgeleverd. Onderhoud en vervanging van aanwezige voorzieningen komt geheel voor rekening van huurder. Aan het einde van de huurovereenkomst dienen zaken goed functionerend, behoudens gebruikelijke slijtage, om niet aan verhuurder terug geleverd te worden.
Huurprijs:
In overleg
Servicekosten:
In overleg
Huurbetaling:
De huurprijs dient bij vooruitbetaling per maand te worden voldaan.
Huurtermijn:
In overleg
Aanvaarding:
In overleg
Zekerheidstelling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, inclusief servicekosten en BTW, gesteld te worden.
Huurprijsindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na de ingangsdatum, worden aangepast op basis van het consumentenprijsindexcijfer (reeks CPI Alle huishoudens, basisjaar 2006 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met standaard algemene bepalingen.
Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Heeft dit uw interesse gewekt, dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Servicekosten:
Op “fair use policy” basis
Deze bestaan oa uit :
Gebruik alle gemeenschappelijke ruimtes ( entrees, liften, wachtruimte, vergaderruimte,
toiletten en koffiecorner);
Schoonmaak van alle gemeenschappelijke ruimtes (entrees, liften, wachtruimte,
vergaderruimte, toiletten en koffiecorner);
Raambewassing buitenzijde 3-4 keer per jaar.
Onderhoud terrein/gebouw (parkeerplaatsen, entree, terrein etc.)
Gas/Water/Licht (bij normaal verbruik in vergelijk met andere huurders)
Verwarming- en airco (bij normaal gebruik in vergelijk met andere huurders)
Koffie/Thee/Water tafel/counter voor huurders en bezoekers
Afvalverwerking (regulier afval)
Papierafval
Centrale Wifi en glasvezel internet
Professioneel beheer (coördinatie)
Bemande receptie (1ste verdieping)
Telefoon service indien nodig in overleg
Alarminstallatie en opvolging (als oorzaak huurder dan doorbelast 50 euro)
Brievenbus algemeen en verdeling van de post dagelijks bij huurders
Bewegwijzering binnen (buiten op eigen kosten ongeveer 35 euro per bordje)
Technische voorziening wacht- en vergaderruimte
Centraal terras voor overleg of pauzes
Presentatieruimte
Opstelling is geheel onder voorbehoud en er kunnen geen rechten aan worden ontleend!
De servicekosten worden elk jaar opnieuw bekeken en zullen onderbouwd met kosten vorige
jaar aangepast worden.
Van Heemstraweg 123 D, 6651 KH te Druten.
Ruimten:
Kantoor 8 (opgedeeld in twee ruimtes van 34,63 m2 en 78,21 m2)
Kantoor 11 (losse spreekkamer 19,93m2)
Archief 29,3m2
In de blikvanger van Druten “ Westerpoort”, met een fantastisch uitzicht naar het groene hart van Maas en Waal, is een uniek concept Westerpoort Experience, sterk in verbinden gerealiseerd. Dit concept biedt starters en gevestigde ondernemers de kans om zich te verbinden en succesvol te ondernemen.
Met de realisatie van dit concept is dit opvallende, stadse, gebouw gerestyled tot een gebouw dat hiermee de uitstraling heeft gekregen zoals dat eigenlijk bij de bouw bedoeld is geweest. Een professionele zakelijke uitstraling, Inspirerend en innovatief. Nergens in de regio is een vergelijk met “Westerpoort” te vinden. De locatie zal zeker inspirerend werken op iedereen die in dit gebouw mag werken.
De ligging is uniek op de grens tussen de gemeenten Druten en West Maas en Waal. De bereikbaar door aansluiting op zowel de A15, A73 en A50 is optimaal. Naast het gebouw is een bushalte gesitueerd waar vandaan bussen rijden met bestemmingen Nijmegen, Den Bosch en Tiel en vv. Al deze drie bestemmingen hebben ook nog eens op de eindbestemming een treinstation waarmee de bereikbaarheid van “Westerpoort” totaal is.
Westerpoort Experience sterk in verbinden
Binnen het concept van Westerpoort Experience zijn 23 ‘lichte’ facilitaire kantoor/internet/health-based ruimten van 15m2 tot 400m2 gerealiseerd . Daarnaast zijn er presentatie- c.q. trainingsruimten van 45-90m2, vergaderruimte, wachtruimte gecreëerd in een open structuur. De ruimten zijn uitermate geschikt voor starters én voor al gevestigde ondernemingen. Zij omvatten een pakket aan voorzieningen, zoals internet, gebruik van vergaderen presentatieruimten, een lunchruimte en een fitnessruimte. De bijzondere presentatie c.q. trainingsruimte met alle voorzieningen voor workshops, events, trainingen en (product) presentaties maken het concept totaal en volledig. “Westerpoort” heeft een eigen parkeerplaats, eigen professioneel beheer en promotie geschiedt gezamenlijk.
Ondernemers verbinden
Westerpoort Experience is een plek waar ondernemers met elkaar kunnen brainstormen en waar zij zich kunnen verbinden. Een ruimte waar startende ondernemers ervaren ondernemers kunnen en zullen ontmoeten. Er zullen specifieke trainingen en energie gevende presentaties worden georganiseerd om de ondernemers zich verder te kunnen laten ontwikkelen. Ondernemen is volgens niet alleen werken, maar het leven voeden met energie, waardoor prestaties zullen worden bevorderd en slagingskansen zullen toenemen. Zo is er ook ruimte worden gecreëerd voor het beoefenen van sport. Kunst, cultuur en maatschappij zullen ook een plaats vinden in dit unieke concept.
De locatie is uitermate geschikt voor onder meer online bedrijven, internetshops, software ontwikkelaars, platformen, communicatie specialisten, financiële dienstverleners, mediators, juridische diensten en crowdfunders.
We bieden u:
- Flexibele huurtermijnen
- Algemene wacht- en vergaderruimte
- Mogelijkheden tot deelname dienstverleningspakket (administratie etc.)
- Voordelige opslag en verzendmogelijkheden voor internetshops
- Ruime parkeergelegenheid
- All-in pakket ontzorging!
Bereikbaarheid:
De kantoorruimte is goed bereikbaar per auto alsmede openbaar vervoer. De bereikbaarheid is door aansluiting op zowel de A15, A73 en A50 optimaal. Naast het gebouw is een bushalte gesitueerd waar vandaan bussen rijden met bestemmingen Nijmegen, Den Bosch en Tiel.
Kadastrale gegevens:
Gemeente Druten
Sectie C
Nummers 4987
Bestemming:
Bij de gemeente Druten valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan: "Bedrijventerrein Westerhout '93" dat werd vastgesteld bij raadsbesluit van d.d. 18-11-1993.
Parkeren:
Parkeren mogelijk op eigen terrein. Aantal parkeerplaatsen in overleg met verhuurder.
Opleverniveau:
De kantoorruimte wordt op casco-basis, vrij van huur en gebruik, ontdaan van zaken welke eigendom zijn van de huidige huurder, opgeleverd. Onderhoud en vervanging van aanwezige voorzieningen komt geheel voor rekening van huurder. Aan het einde van de huurovereenkomst dienen zaken goed functionerend, behoudens gebruikelijke slijtage, om niet aan verhuurder terug geleverd te worden.
Huurprijs:
In overleg
Servicekosten:
In overleg
Huurbetaling:
De huurprijs dient bij vooruitbetaling per maand te worden voldaan.
Huurtermijn:
In overleg
Aanvaarding:
In overleg
Zekerheidstelling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, inclusief servicekosten en BTW, gesteld te worden.
Huurprijsindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na de ingangsdatum, worden aangepast op basis van het consumentenprijsindexcijfer (reeks CPI Alle huishoudens, basisjaar 2006 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met standaard algemene bepalingen.
Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Heeft dit uw interesse gewekt, dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Servicekosten:
Op “fair use policy” basis
Deze bestaan oa uit :
Gebruik alle gemeenschappelijke ruimtes ( entrees, liften, wachtruimte, vergaderruimte,
toiletten en koffiecorner);
Schoonmaak van alle gemeenschappelijke ruimtes (entrees, liften, wachtruimte,
vergaderruimte, toiletten en koffiecorner);
Raambewassing buitenzijde 3-4 keer per jaar.
Onderhoud terrein/gebouw (parkeerplaatsen, entree, terrein etc.)
Gas/Water/Licht (bij normaal verbruik in vergelijk met andere huurders)
Verwarming- en airco (bij normaal gebruik in vergelijk met andere huurders)
Koffie/Thee/Water tafel/counter voor huurders en bezoekers
Afvalverwerking (regulier afval)
Papierafval
Centrale Wifi en glasvezel internet
Professioneel beheer (coördinatie)
Bemande receptie (1ste verdieping)
Telefoon service indien nodig in overleg
Alarminstallatie en opvolging (als oorzaak huurder dan doorbelast 50 euro)
Brievenbus algemeen en verdeling van de post dagelijks bij huurders
Bewegwijzering binnen (buiten op eigen kosten ongeveer 35 euro per bordje)
Technische voorziening wacht- en vergaderruimte
Centraal terras voor overleg of pauzes
Presentatieruimte
Opstelling is geheel onder voorbehoud en er kunnen geen rechten aan worden ontleend!
De servicekosten worden elk jaar opnieuw bekeken en zullen onderbouwd met kosten vorige
jaar aangepast worden.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2001
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 162 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Airconditioning, mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein en kantorenpark