Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89128022
Voltaweg 2 B 6101 XK Echt
€ 41.000 /jr
Omschrijving
In de gemeente Echt-Susteren ligt bedrijvenpark De Berk. Hier bieden wij u deze kantoorruimte te huur aan, eventueel uit te breiden met een atelier en bedrijfsruimte. Het bouwjaar van het pand is ca. 1989. Op de 1e verdieping bevinden zich 4 kantoorruimtes, een kantine met bar, kitchenette en toiletten.
Dit ruim opgezette bedrijvenpark is uitermate centraal gelegen in de groene taille van Midden-Limburg. Duitsland en België worden door de gemeente Echt-Susteren slechts gescheiden door een stukje Nederland van nog geen vijf kilometer breedte. Deze sterke internationale oriëntatie in de Euregio heeft een meerwaarde op talloze economische gebieden tot gevolg. Mede hierdoor - en door de fraaie locaties aan de A2 en de A73 - vormt Bedrijvenpark De Berk een aangewezen locatie voor de vestiging van lokaal, regionaal en bovenregionaal georiënteerde bedrijven.
Door het huidige hoofdwegennet kent de gemeente Echt-Susteren een perfecte ontsluiting. Bedrijvenpark De Berk ligt direct aan de A2/A73 met snelle verbindingen in noordelijke en zuidelijke richting. Daardoor ontstaat een directe autosnelwegverbinding met Noordoost-Nederland, de Duitse grensregio en het achterliggende Ruhrgebied.
Parkeren:
Voldoende parkeergelegenheid aanwezig op eigen terrein.
Metrage gegevens:
Begane grond:
Kantoorruimte : ± 125 m² VVO
Kantine : ± 17 m² VVO
Eerste verdieping:
Kantoorruimte : ± 135 m² VVO
Archief : ± 17 m² VVO
Eventueel uit te breiden:
Atelier/showroom : ± 215 m² VVO
Opslagruimte/bedrijfshal : ± 353 m² VVO
Opleveringsniveau kantoren:
Tegels met vloerverwarming;
Airco, per ruimte te regelen;
Sleutelsysteem;
Systeemplafond.
Bestemmingsplan:
Bedrijfsdoeleinden.
Indeling:
Begane grond:
Entree, gang met receptie en toegang tot diverse kantoren, kantine.
Separate toiletgroep met 3 toiletten.
Eerste verdieping:
Portaal, 2 luxe directiekantoren, Kitchenette, personeelsruimte, serverruimte, dames- en herentoilet, spreekkamer, presentatieruimte/vergaderzaal en technische ruimte.
Huurprijs:
€ 41.000 per jaar.
BTW:
Er is sprake van een verhuur met BTW.
Huurperioden:
5 (vijf) jaren, met optieperiode(n) van 5 (vijf) jaren.
(Korter in overleg)
Opzegtermijn:
12 maanden voor expiratiedatum.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100) gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek).
Aanvaarding:
In overleg.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden bruto betalingsverplichting.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Bezichtiging:
Uitsluitend na afspraak met ons kantoor.
Informatie:
Wij hebben getracht middels deze zorgvuldig samengestelde documentatie u zo uitgebreid mogelijk te informeren. Desondanks kunnen hieraan geen rechten worden ontleend. Slechts de feitelijke situatie geeft u een juist beeld.
Dit ruim opgezette bedrijvenpark is uitermate centraal gelegen in de groene taille van Midden-Limburg. Duitsland en België worden door de gemeente Echt-Susteren slechts gescheiden door een stukje Nederland van nog geen vijf kilometer breedte. Deze sterke internationale oriëntatie in de Euregio heeft een meerwaarde op talloze economische gebieden tot gevolg. Mede hierdoor - en door de fraaie locaties aan de A2 en de A73 - vormt Bedrijvenpark De Berk een aangewezen locatie voor de vestiging van lokaal, regionaal en bovenregionaal georiënteerde bedrijven.
Door het huidige hoofdwegennet kent de gemeente Echt-Susteren een perfecte ontsluiting. Bedrijvenpark De Berk ligt direct aan de A2/A73 met snelle verbindingen in noordelijke en zuidelijke richting. Daardoor ontstaat een directe autosnelwegverbinding met Noordoost-Nederland, de Duitse grensregio en het achterliggende Ruhrgebied.
Parkeren:
Voldoende parkeergelegenheid aanwezig op eigen terrein.
Metrage gegevens:
Begane grond:
Kantoorruimte : ± 125 m² VVO
Kantine : ± 17 m² VVO
Eerste verdieping:
Kantoorruimte : ± 135 m² VVO
Archief : ± 17 m² VVO
Eventueel uit te breiden:
Atelier/showroom : ± 215 m² VVO
Opslagruimte/bedrijfshal : ± 353 m² VVO
Opleveringsniveau kantoren:
Tegels met vloerverwarming;
Airco, per ruimte te regelen;
Sleutelsysteem;
Systeemplafond.
Bestemmingsplan:
Bedrijfsdoeleinden.
Indeling:
Begane grond:
Entree, gang met receptie en toegang tot diverse kantoren, kantine.
Separate toiletgroep met 3 toiletten.
Eerste verdieping:
Portaal, 2 luxe directiekantoren, Kitchenette, personeelsruimte, serverruimte, dames- en herentoilet, spreekkamer, presentatieruimte/vergaderzaal en technische ruimte.
Huurprijs:
€ 41.000 per jaar.
BTW:
Er is sprake van een verhuur met BTW.
Huurperioden:
5 (vijf) jaren, met optieperiode(n) van 5 (vijf) jaren.
(Korter in overleg)
Opzegtermijn:
12 maanden voor expiratiedatum.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100) gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek).
Aanvaarding:
In overleg.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden bruto betalingsverplichting.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Bezichtiging:
Uitsluitend na afspraak met ons kantoor.
Informatie:
Wij hebben getracht middels deze zorgvuldig samengestelde documentatie u zo uitgebreid mogelijk te informeren. Desondanks kunnen hieraan geen rechten worden ontleend. Slechts de feitelijke situatie geeft u een juist beeld.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 41.000 per jaar
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1989
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 410 m²
- Perceel
- 2.840 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 2 bouwlagen
Energie
- Energielabel
- Niet beschikbaar
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein