Galvanistraat 1 6716 AE Ede

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

Business Point de Vallei biedt volledig ingerichte en fullservice kantoorruimten aan vanaf 20 m².

Het kantorencomplex Business Point de Vallei is centraal gelegen. Het betreft de Oostvleugel dat via een centrale receptie is verbonden aan de Westvleugel.

De Oostvleugel is in 2017 opgeknapt en heringericht. De aanwezige kantoorruimten zijn kleinschalig, volledig gestoffeerd en naar keuze gemeubileerd. Het ondernemerscentrum biedt vele voordelen, zoals een compleet servicepakket, een businesslounge/restaurant en het boeken van vergaderzalen of spreekkamers.

Voor ontspanning is een wandeling rond de vijver mogelijk aan de achterzijde van het gebouw.

Opleveringsniveau
De ruimten zijn gestoffeerd en voorzien van:
• Raambekleding;
• Armaturen;
• Systeemplafond;
• Kabelgoten met wandcontactdozen en aansluitingen voor data/telecom (cat. 5 bekabeling);
• Verwarming en koeling worden centraal aangestuurd via tijdklokken.

Fullservice (inbegrepen bij huurprijs)
- 24/7 toegang;
- Gebruik van keukenfaciliteiten op elke etage en gemeenschappelijke ruimtes;
- Koffie- en theegebruik (bij normaal kantoorgebruik);
- Businesslounge/restaurant met terras op begane grond;
- Receptieservice van 8.45 - 17.00 uur;
- Verwerking van ingaande en uitgaande post;
- Met korting boeken van vergader-/trainingsruimtes;
- Verwarming en koeling;
- Elektriciteit en water;
- Dagelijkse schoonmaak van de algemene ruimtes;
- Gratis parkeren op het terrein;
- Beveiligde en verwarmde fietsenstalling;
- Alarm en beveiliging;
- Onderhoud gebouw en faciliteiten;
- Huur- en serviceadministratie.

De Businesslounge is de hele dag geopend met gratis internet. Een lunch wordt tegen betaling geserveerd.

Optionele service*
- Telefoon-antwoordservice;
- Secretariële ondersteuning;
- Catering via onze in-house cateraar Lunch in Ede;
- Gebruik van vergaderzalen (per uur);
- ICT-telefonie servicepakket;
- Flexwerkplekken en Flex-Offices;
- Telefoon-, kopieer- en frankeerkosten;
*Individuele afrekening per maand op basis van verbruik.

Vloeroppervlakten en huurprijzen*
Het object heeft een totale oppervlakte van ca. 3.800 m², waarvan vanaf ca. 20 m² beschikbaar is voor de verhuur. De beschikbare oppervlakte is als volgt verdeeld:
Kantoorruimte ca. 20 m² € 450,--
Kantoorruimte ca. 30 m² € 675,--
Kantoorruimte ca. 40 m² € 925,--
Kantoorruimte ca. 50 m² € 1.150,--

* Huurprijzen zijn per maand inclusief gas, water en elektra, te vermeerderen met BTW.

Parkeren
Parkeerplaatsen op eigen terrein (parkeernorm 1:50) alsmede beveiligde fietsenstalling.

Energielabel
Het object beschikt over energielabel B 1.15 (einddatum 30-04-2027).

Bestemmingsplan
Conform het huidige bestemmingsplan 'Galvanistraat e.o.', vastgesteld op 12 mei 2011, met bestemming 'Bedrijf-1' en categorieaanduiding 'bedrijf van categorie 2-3.1'.

Optionele huur
- Vergadercentrum: spreekkamers en vergaderzalen (2-35 personen) voorzien van gratis wifi en presentatiemiddelen, zoals beamer, led scherm of flip-over. Catering via Businesslounge is een optie. Huurders krijgen 50% korting op de vergaderzalen. Tevens beschikbaar voor niet-huurders.
- Flexplekken: werkplek met internet, beschikbaar tijdens kantooruren.
- Virtuele kantoren: een eigen postadres en gasten ontvangen in plaats van thuis. U krijgt 25% korting op de
vergaderzalen/spreekkamers.

Prijzen optionele ruimtes/service*
€ 375,-- deelkantoor per maand.
€ 150,-- flexibele werkplekken per maand.
€ 112,50 virtueel kantoor.
€ 23,-- vergaderruimte/coachruimte 2-4 personen (per uur).
€ 35.-- vergaderruimte 5-12 personen (per uur).
€ 27,-- vergaderruimte Kruispunt, 18 personen (per uur).
€ 46,-- vergaderruimte 30 personen (per uur).
€ 39,-- ICT-telefonie servicepakket per maand.
* prijzen zijn exclusief BTW en afhankelijk van grootte/gebruiksduur.

Ligging
Op de grens van bedrijventerrein de Frankeneng. In de directe omgeving bevinden zich verschillende bedrijven, kantoren en winkelvoorzieningen. Op korte afstand van het centrum.

Bereikbaarheid
Het complex bevindt zich op zeer gunstige locatie en is uitstekend bereikbaar met de auto (A12 en A30) en het openbaar vervoer.

Heeft dit pand uw interesse gewekt? Dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1977

Oppervlakten

Oppervlakte
3.800 m² (in units vanaf 20 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
3 bouwlagen
Voorzieningen
Topkoeling, inbouwarmaturen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
B 1,15

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 1500 m tot 2000 m en snelwegafrit op 1000 m tot 1500 m

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
200 niet-overdekte parkeerplaatsen

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.