Omschrijving
OBJECTOMSCHRIJVING
Het object bestaat uit een tweetal bouwdelen van totaal circa 7.213 m² gelegen aan Stadhuisplein te Gorinchem. Bouwdeel A komt per april 2024 beschikbaar en bouwdeel B is reeds verhuurd aan Deli Home. De beschikbare kantoorruimte met een totale oppervlakte van circa 2.515,40 m² bestaat uit een vijftal bouwlagen. De kantoorruimte is voorzien van een eigen ingang, lift installatie, sanitair op elke verdieping en diverse technische installaties. Tevens is het object voorzien van een eigen fietsenstalling en en eigen afgesloten parkeerterrein.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het kantoorgebouw ligt aan het begin van bedrijventerrein/ kantorenpark Schelluinsestraat, direct tegenover het Stadhuis van de gemeente Gorinchem. Het betreffende kantoorobject wordt ook wel tot kantorenpark Stadhuisplein gerekend. Gorinchem is strategisch gelegen op het knooppunt met rijkswegen A15 en A27. Het object is tevens uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer; NS-station Gorinchem is op 5 minuten loopafstand gelegen en de bushalte is in de nabije omgeving.
PARKEREN
Aan de achterzijde van het object bevinden zich nog 49 parkeerplekken. Vanuit het parkeerterrein heeft men direct toegang tot het object via de personeelsingang.
METRAGES
Gebouw A:
Unit A - Ca. 67,27 m² archiefruimte in het souterrain
Unit D - Ca. 395,94 m² kantoorruimte op de begane grond
Unit E - Ca. 165,21 m² kantoorruimte op de eerste verdieping
Unit F - Ca. 397,37m² kantoorruimte op de eerste verdieping
Unit G - Ca. 280,30 m² kantoorruimte op de tweede verdieping
Unit H - Ca. 464,32 m² kantoorruimte op de tweede verdieping
Unit I - Ca. 280,30 m² kantoorruimte op de derde verdieping
Unit J - Ca. 464,32 m² kantoorruimte op de derde verdieping
Deelverhuur is mogelijk per verdieping (vanaf 165,21 m² v.v.o.).
KADASTRALE GEGEVENS
Het object is plaatselijk bekend als Stadhuisplein 70a, 4203 NS te Gorinchem en kadastraal bekend als gemeente Gorinchem, sectie A, nummer 7070 en grootte 19 are en 87 centiare.
BESTEMMING
Bij de gemeente Gorinchem valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan “Bedrijventerreinen en stationsomgeving”. Op grond van artikel 7 van de planvoorschriften is de bestemming van het object:
Enkel bestemming: Kantoor.
OPLEVERING
Nader vast te stellen.
ENERGIELABEL
Het object heeft energielabel B.
AANVAARDING
22 april 2024 of zoveel later
HUURPRIJS KANTOORRUITME
€ 99,- per m² per jaar excl. BTW en servicekosten
HUURPRIJS PARKEERPLEK
€ 600,- per jaar per parkeerplek excl. BTW en servicekosten
HUURPRIJS ARCHIEF-/OPSLAGRUIMTE
€ 60,- per m² per jaar excl. BTW en servicekosten
SERVICEKOSTEN
Er is een voorschot servicekosten vastgesteld van € 45,- per gehuurde m² kantoorruimte, voor onderstaande leveringen en diensten:
• Verwarming/verlichting van de algemene ruimten zijnde de centrale entrée, toiletten, gangen, centrale trappenhuizen en personeelsingangen;
• Gasverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Waterverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Glasbewassing buitenzijde (minimaal 2x per jaar) en reinigen buitengevels;
• Gebruikersheffingen en belastingen, zoals verontreinigingsheffingen;
• Onderhoud en periodieke controle van de verwarming-, koel- en luchtbehandelinginstallatie en liftinstallaties;
• Onderhoud en periodieke controle van de elektrische installatie, noodverlichtinginstallatie, slagbomen/intercom parkeerplaatsen;
• Onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, brandmeldcentrale, ontruimingsinstallatie en storingmeldinstallatie;
• Schoonmaakkosten voor de in het gebouw aanwezige algemene ruimten;
• Kosten voor de vuilinzameling en afvoer;
• Onderhoudscontracten voor het tuinonderhoud, groenvoorziening, parkeerterrein en het buitenterrein, inclusief strooien;
• Sanitaire hygiëne;
• Plaagdieronderhoud;
• Onderhoud en periodieke controle van gevelwas-installatie;
• Klein onderhoud;
• Administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Indien door huurder aanvullend archiefruimte of opslag zal worden gehuurd, zullen deze servicekosten 25% bedragen van de servicekosten voor de kantoormeters.
HUURTERMIJN
5 (vijf) + 5 (vijf) jaar.
BETALING
Betaling per kwartaal (3 maanden) vooruit.
ZEKERHEIDSSTELLING
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie (3) maanden bruto huur inclusief servicekosten en BTW.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230 BW met standaard algemene bepalingen.
OPZEGTERMIJN
Wederzijdse opzegtermijn van twaalf (12) maanden voorafgaand aan expiratiedatum.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering op basis van het CPI indexcijfer alle huishoudens (2015=100), voor het eerst één jaar na huuringangsdatum.
Heeft dit uw interesse gewekt, dan nodigen wij u van harte uit de kantoorruimte eens van binnen te komen bekijken!
Het object bestaat uit een tweetal bouwdelen van totaal circa 7.213 m² gelegen aan Stadhuisplein te Gorinchem. Bouwdeel A komt per april 2024 beschikbaar en bouwdeel B is reeds verhuurd aan Deli Home. De beschikbare kantoorruimte met een totale oppervlakte van circa 2.515,40 m² bestaat uit een vijftal bouwlagen. De kantoorruimte is voorzien van een eigen ingang, lift installatie, sanitair op elke verdieping en diverse technische installaties. Tevens is het object voorzien van een eigen fietsenstalling en en eigen afgesloten parkeerterrein.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het kantoorgebouw ligt aan het begin van bedrijventerrein/ kantorenpark Schelluinsestraat, direct tegenover het Stadhuis van de gemeente Gorinchem. Het betreffende kantoorobject wordt ook wel tot kantorenpark Stadhuisplein gerekend. Gorinchem is strategisch gelegen op het knooppunt met rijkswegen A15 en A27. Het object is tevens uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer; NS-station Gorinchem is op 5 minuten loopafstand gelegen en de bushalte is in de nabije omgeving.
PARKEREN
Aan de achterzijde van het object bevinden zich nog 49 parkeerplekken. Vanuit het parkeerterrein heeft men direct toegang tot het object via de personeelsingang.
METRAGES
Gebouw A:
Unit A - Ca. 67,27 m² archiefruimte in het souterrain
Unit D - Ca. 395,94 m² kantoorruimte op de begane grond
Unit E - Ca. 165,21 m² kantoorruimte op de eerste verdieping
Unit F - Ca. 397,37m² kantoorruimte op de eerste verdieping
Unit G - Ca. 280,30 m² kantoorruimte op de tweede verdieping
Unit H - Ca. 464,32 m² kantoorruimte op de tweede verdieping
Unit I - Ca. 280,30 m² kantoorruimte op de derde verdieping
Unit J - Ca. 464,32 m² kantoorruimte op de derde verdieping
Deelverhuur is mogelijk per verdieping (vanaf 165,21 m² v.v.o.).
KADASTRALE GEGEVENS
Het object is plaatselijk bekend als Stadhuisplein 70a, 4203 NS te Gorinchem en kadastraal bekend als gemeente Gorinchem, sectie A, nummer 7070 en grootte 19 are en 87 centiare.
BESTEMMING
Bij de gemeente Gorinchem valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan “Bedrijventerreinen en stationsomgeving”. Op grond van artikel 7 van de planvoorschriften is de bestemming van het object:
Enkel bestemming: Kantoor.
OPLEVERING
Nader vast te stellen.
ENERGIELABEL
Het object heeft energielabel B.
AANVAARDING
22 april 2024 of zoveel later
HUURPRIJS KANTOORRUITME
€ 99,- per m² per jaar excl. BTW en servicekosten
HUURPRIJS PARKEERPLEK
€ 600,- per jaar per parkeerplek excl. BTW en servicekosten
HUURPRIJS ARCHIEF-/OPSLAGRUIMTE
€ 60,- per m² per jaar excl. BTW en servicekosten
SERVICEKOSTEN
Er is een voorschot servicekosten vastgesteld van € 45,- per gehuurde m² kantoorruimte, voor onderstaande leveringen en diensten:
• Verwarming/verlichting van de algemene ruimten zijnde de centrale entrée, toiletten, gangen, centrale trappenhuizen en personeelsingangen;
• Gasverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Waterverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Glasbewassing buitenzijde (minimaal 2x per jaar) en reinigen buitengevels;
• Gebruikersheffingen en belastingen, zoals verontreinigingsheffingen;
• Onderhoud en periodieke controle van de verwarming-, koel- en luchtbehandelinginstallatie en liftinstallaties;
• Onderhoud en periodieke controle van de elektrische installatie, noodverlichtinginstallatie, slagbomen/intercom parkeerplaatsen;
• Onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, brandmeldcentrale, ontruimingsinstallatie en storingmeldinstallatie;
• Schoonmaakkosten voor de in het gebouw aanwezige algemene ruimten;
• Kosten voor de vuilinzameling en afvoer;
• Onderhoudscontracten voor het tuinonderhoud, groenvoorziening, parkeerterrein en het buitenterrein, inclusief strooien;
• Sanitaire hygiëne;
• Plaagdieronderhoud;
• Onderhoud en periodieke controle van gevelwas-installatie;
• Klein onderhoud;
• Administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Indien door huurder aanvullend archiefruimte of opslag zal worden gehuurd, zullen deze servicekosten 25% bedragen van de servicekosten voor de kantoormeters.
HUURTERMIJN
5 (vijf) + 5 (vijf) jaar.
BETALING
Betaling per kwartaal (3 maanden) vooruit.
ZEKERHEIDSSTELLING
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie (3) maanden bruto huur inclusief servicekosten en BTW.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230 BW met standaard algemene bepalingen.
OPZEGTERMIJN
Wederzijdse opzegtermijn van twaalf (12) maanden voorafgaand aan expiratiedatum.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering op basis van het CPI indexcijfer alle huishoudens (2015=100), voor het eerst één jaar na huuringangsdatum.
Heeft dit uw interesse gewekt, dan nodigen wij u van harte uit de kantoorruimte eens van binnen te komen bekijken!
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.