Omschrijving
Nabij de afslag Gorinchem-Oost vanaf rijksweg A15, ligt dit zeer representatieve, turn key ingerichte kantorencomplex. Het object heeft een prachtige tuin rondom het gebouw en ligt op een ruim perceel. Tevens beschikt het object over een fraaie en ruime hoofdingang in de vorm van een representatieve, glazen pui. We bieden een tweetal representatieve kantoorruimte te huur aan gelegen op de 1e verdieping van dit complex. De kantoorruimten zijn geheel gerenoveerd aan de eisen van deze tijd en er bestaat de mogelijkheid om de kantoorruimte turn key op te leveren.
Locatie
Het kantoor is goed gelegen op het moderne bedrijventerrein Oost I. Het bedrijventerrein ligt langs de rijksweg A15 in de onmiddellijke nabijheid van de afslag Gorinchem Oost / Arkel. De bebouwing bestaat uit overwegend bedrijfspanden met kantoorruimte.
Bouwjaar
Omstreeks 1988.
Oppervlakten
• Gezamenlijke entree begane grond
• Kantoorruimte 1 36 m²
• Kantoorruimte 2 54 m²
Totale oppervlakte circa 90 m²
Parkeren
Op eigen terrein is er voldoende parkeerruimte beschikbaar. Huurder kan gebruik maken van één parkeerplaats rondom het gebouw. Deze is in de huurprijs inbegrepen.
Bestemming
Ter plaatse is het bestemmingsplan “Bedrijventerreinen en stationsomgeving” van kracht. In dit bestemmingsplan heeft het onderhavige object de bestemming “Bedrijventerrein” met dubbelbestemming “Waarde – Archeologische verwachting laag AP” en functieaanduiding “bedrijf tot en met categorie 3.2”, “kantoor” en “specifieke vorm van bedrijf – afwijkende gebruiksregels”. Meer informatie vindt u in het bestemmingsplan ‘Binnenstad e.o.’ via
Kantoorruimte
• Wandgootsysteem met bekabeling
• Systeemplafond met geïntegreerde verlichting
• Sanitaire voorzieningen
• Nutsvoorzieningen gas, water, elektra
• Centrale entree met tochtportaal
• Vloerbedekking
• Zonwering d.m.v. screens op de zonbelaste gevels
• Elektronische inbraakalarm
• Pantryblok (kantoorruimte 2)
Bouwkundig
Algemeen
• Dubbele beglazing, gedeeltelijk te openen ramen
• Gemetselde gevels
• Centrale verwarming
• Airconditioning, middels plafondunits
• Bestrating, verhard met betonklinkers
Huurprijs
Kantoorruimte 1: € 500,- exclusief btw en servicekosten.
Kantoorruimte 2: € 675,- exclusief btw en servicekosten.
Servicekosten
Kantoorruimte 1: € 170,- exclusief btw.
Kantoorruimte 2: € 250,- exclusief btw.
Voorschot servicekosten
Door of vanwege Verhuurder wordt een voorschot in rekening gebracht ten behoeve van de volgende zaken en diensten:
• Schoonmaak gezamenlijke ruimtes
• Wekelijkse schoonmaak kantoorruimte
• WOZ (gebruiker)
• Gemeentelijke belastingen
• Rioolbelasting
• Gas, water, licht, elektra
• Onderhoud airco en luchtverversing
• Onderhoud brandinstallatie
• Onderhoud alarminstallatie
• Onkruid en tuinonderhoud
• Afval rest en papier
• Noodverlichting
• 4x per jaar glazenwassen (buitenzijde)
Overige kosten
• Eenmalige kosten € 300,- excl. btw bewegwijzering aanpassingen.
• Kosten gebruik koffie € 15,- per maand per fulltimer, gratis voor bezoekers.
• Komt met 2 sleutelsets, meer sleutelsets op na bestelling, kosten bedragen € 65,- excl. btw per set.
Huurtermijn
Vanaf 2 jaar.
Nadere informatie
Indien u nadere belangstelling heeft dan kunt u voor een bezichtiging contact met ons opnemen via telefoonnummer (0183) 30 40 50 of mail naar
Locatie
Het kantoor is goed gelegen op het moderne bedrijventerrein Oost I. Het bedrijventerrein ligt langs de rijksweg A15 in de onmiddellijke nabijheid van de afslag Gorinchem Oost / Arkel. De bebouwing bestaat uit overwegend bedrijfspanden met kantoorruimte.
Bouwjaar
Omstreeks 1988.
Oppervlakten
• Gezamenlijke entree begane grond
• Kantoorruimte 1 36 m²
• Kantoorruimte 2 54 m²
Totale oppervlakte circa 90 m²
Parkeren
Op eigen terrein is er voldoende parkeerruimte beschikbaar. Huurder kan gebruik maken van één parkeerplaats rondom het gebouw. Deze is in de huurprijs inbegrepen.
Bestemming
Ter plaatse is het bestemmingsplan “Bedrijventerreinen en stationsomgeving” van kracht. In dit bestemmingsplan heeft het onderhavige object de bestemming “Bedrijventerrein” met dubbelbestemming “Waarde – Archeologische verwachting laag AP” en functieaanduiding “bedrijf tot en met categorie 3.2”, “kantoor” en “specifieke vorm van bedrijf – afwijkende gebruiksregels”. Meer informatie vindt u in het bestemmingsplan ‘Binnenstad e.o.’ via
Kantoorruimte
• Wandgootsysteem met bekabeling
• Systeemplafond met geïntegreerde verlichting
• Sanitaire voorzieningen
• Nutsvoorzieningen gas, water, elektra
• Centrale entree met tochtportaal
• Vloerbedekking
• Zonwering d.m.v. screens op de zonbelaste gevels
• Elektronische inbraakalarm
• Pantryblok (kantoorruimte 2)
Bouwkundig
Algemeen
• Dubbele beglazing, gedeeltelijk te openen ramen
• Gemetselde gevels
• Centrale verwarming
• Airconditioning, middels plafondunits
• Bestrating, verhard met betonklinkers
Huurprijs
Kantoorruimte 1: € 500,- exclusief btw en servicekosten.
Kantoorruimte 2: € 675,- exclusief btw en servicekosten.
Servicekosten
Kantoorruimte 1: € 170,- exclusief btw.
Kantoorruimte 2: € 250,- exclusief btw.
Voorschot servicekosten
Door of vanwege Verhuurder wordt een voorschot in rekening gebracht ten behoeve van de volgende zaken en diensten:
• Schoonmaak gezamenlijke ruimtes
• Wekelijkse schoonmaak kantoorruimte
• WOZ (gebruiker)
• Gemeentelijke belastingen
• Rioolbelasting
• Gas, water, licht, elektra
• Onderhoud airco en luchtverversing
• Onderhoud brandinstallatie
• Onderhoud alarminstallatie
• Onkruid en tuinonderhoud
• Afval rest en papier
• Noodverlichting
• 4x per jaar glazenwassen (buitenzijde)
Overige kosten
• Eenmalige kosten € 300,- excl. btw bewegwijzering aanpassingen.
• Kosten gebruik koffie € 15,- per maand per fulltimer, gratis voor bezoekers.
• Komt met 2 sleutelsets, meer sleutelsets op na bestelling, kosten bedragen € 65,- excl. btw per set.
Huurtermijn
Vanaf 2 jaar.
Nadere informatie
Indien u nadere belangstelling heeft dan kunt u voor een bezichtiging contact met ons opnemen via telefoonnummer (0183) 30 40 50 of mail naar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.