Omschrijving
In dit hoogwaardige en toekomstbestendig gebouwde, solitair gelegen kantoorpand van vier verdiepingen is momenteel slechts één ruimte beschikbaar voor verhuur: een hoogwaardige kantoorruimte van 279 m² op de derde verdieping. Dit in 2011 gerealiseerde kantoorpand maakt deel uit van een nieuwe generatie kantoorhuisvesting en is gelegen op een uitstekende locatie op bedrijventerrein de Goudse Poort, met een zichtlocatie langs de Gouwe.
De kantoorruimte wordt aangeboden op turn-key opleveringsniveau, maar kan in overleg met de verhuurder naar wens worden aangepast en opgeleverd.
Het pand maakt deel uit van het project GouweZone: een drietal energiezuinige kantoorvolumes met oog voor groen, duurzaamheid, luxe en veiligheid (onder andere een beveiligde ondergrondse parkeergarage). De drie kantoorgebouwen zijn tevens toekomstbestendig gebouwd met hoogwaardige en duurzame materialen.
Binnen dit project zijn onder andere OnderhoudNL, Landis+Gyr en CheckMark gevestigd.
Locatie/ Bereikbaarheid:
Uitstekende bereikbaarheid, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Het kantoorgebouw is centraal gesitueerd op het bedrijvenpark de Goudse Poort waardoor het zich kenmerkt door de navolgende locatiekenmerken:
- centrale ligging t.o.v. grote steden (Den Haag, Utrecht, Rotterdam)
- direct aan de A12 (Den Haag – Utrecht) en A20 (Rotterdam- Gouda);
- hoogwaardige openbaar vervoersvoorzieningen: Intercitystation Gouda op loopafstand, bushalte bij kruising Burg. van Reenensingel en Tielweg. Tijdens spits extra busdiensten van en naar station Gouda;
- zichtlocatie vanaf de Nieuwe Gouwe O.Z.
Beschikbare vloeroppervlakte:
De totale voor de verhuur beschikbare vloeroppervlakte bedraagt circa 279 m² BVO hoogwaardige kantoorruimte geheel gelegen op de derde verdieping.
Parkeervoorziening:
Ruime ondergrondse- en bovengrondse parkeervoorzieningen (norm circa 1:45), verlicht met LED. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig. Parkeren kan al vanaf € 1.500,- per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Energielabel:
Het pand beschikt over een energielabel A.
Opleveringsniveau:
In de huidige staat, bestaande onder andere uit:
Begane grond/kelder:
Op de begane grond bevindt zich de centrale ontvangstruimte met servicebalie. De ruimte is voorzien van rustgevende kleuren en trendy meubilair. Tevens is er een vergaderruimte aanwezig. Bezoek wordt, indien gewenst, opgevangen en doorgestuurd. Additionele receptiediensten (zoals telefoon-/postservice) zijn in overleg af te nemen. Tevens bestaat de mogelijkheid bestaat om te lunchen in het pand.
Kantoren:
De kantoorruimtes zijn geheel vrij van constructieve elementen, waardoor een verdieping vrij indeelbaar is. In combinatie met bijvoorbeeld een verhoogde computervloer ontstaat er een maximale flexibiliteit, waarop op elke locatie op de verdiepingsvloer data- en elektra beschikbaar is. Momenteel beschikken de beschikbare kantoorruimtes in ieder geval over:
- kamerindeling met glazen wanden;
- verhoogde computervloer;
- vloerbedekking;
- te openen ramen;
- afgewerkt plafond;
- geverfde wanden;
- veel natuurlijk lichtinval;
- sanitaire groep D/H per verdieping.
Oplevering:
In overleg, per direct.
Huurprijs:
€ 62.700,- per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, parkeerplaatsen en servicekosten.
Voorschot servicekosten:
€ 50,- per m² per jaar (indicatie), te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. In de servicekosten zit onder andere inbegrepen:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitslevering voor het gehuurde, voor zover sprake is van normaal verbruik;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van KWO- en luchtbehandelingsinstallaties;
- idem van de liftinstallaties(s);
- idem van de hydrofoorinstallatie;
- idem van de brandmeldinstallatie;
- jaarlijkse bijdrage beveiliging pand en parkeerterrein bij de meldkamer, middels camerabewaking;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, parkeergarage, periodieke glasbewassing algemene ruimte binnenzijde, periodieke glasbewassing buitenzijde;
- gebruik van ondergrondse containers ten behoeve van papier en restafval, uitgezonderd volumineuze artikelen/hardware en containers ten behoeve van vertrouwelijke stukken e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein en parkeergarage;
- vervangen van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
- administratiekosten ad 10% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Bovenstaand overzicht is exclusief bijdrage receptiediensten.
Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2000=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur te vermeerderen met de wettelijke omzetbelasting en servicekosten.
Huurcontract:
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ 2008), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen. Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.
Huurtermijn:
5 jaar met aansluitend een optietermijn van 5 jaar.
Huurbetaling:
Per kwartaal vooruit.
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Disclaimer:
Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze website. De verstrekte informatie is van algemene aard en uitsluitend bedoeld ter indicatie. Hoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld, aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor mogelijke onjuistheden of onvolledigheden. Alle informatie op deze website is onder voorbehoud en kan zonder nadere aankondiging worden gewijzigd. Wij raden geïnteresseerden aan om bij concrete interesse de juistheid van de informatie zelf te verifiëren en adviseren om juridisch advies in te winnen alvorens over te gaan tot een huurovereenkomst.
De kantoorruimte wordt aangeboden op turn-key opleveringsniveau, maar kan in overleg met de verhuurder naar wens worden aangepast en opgeleverd.
Het pand maakt deel uit van het project GouweZone: een drietal energiezuinige kantoorvolumes met oog voor groen, duurzaamheid, luxe en veiligheid (onder andere een beveiligde ondergrondse parkeergarage). De drie kantoorgebouwen zijn tevens toekomstbestendig gebouwd met hoogwaardige en duurzame materialen.
Binnen dit project zijn onder andere OnderhoudNL, Landis+Gyr en CheckMark gevestigd.
Locatie/ Bereikbaarheid:
Uitstekende bereikbaarheid, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Het kantoorgebouw is centraal gesitueerd op het bedrijvenpark de Goudse Poort waardoor het zich kenmerkt door de navolgende locatiekenmerken:
- centrale ligging t.o.v. grote steden (Den Haag, Utrecht, Rotterdam)
- direct aan de A12 (Den Haag – Utrecht) en A20 (Rotterdam- Gouda);
- hoogwaardige openbaar vervoersvoorzieningen: Intercitystation Gouda op loopafstand, bushalte bij kruising Burg. van Reenensingel en Tielweg. Tijdens spits extra busdiensten van en naar station Gouda;
- zichtlocatie vanaf de Nieuwe Gouwe O.Z.
Beschikbare vloeroppervlakte:
De totale voor de verhuur beschikbare vloeroppervlakte bedraagt circa 279 m² BVO hoogwaardige kantoorruimte geheel gelegen op de derde verdieping.
Parkeervoorziening:
Ruime ondergrondse- en bovengrondse parkeervoorzieningen (norm circa 1:45), verlicht met LED. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig. Parkeren kan al vanaf € 1.500,- per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Energielabel:
Het pand beschikt over een energielabel A.
Opleveringsniveau:
In de huidige staat, bestaande onder andere uit:
Begane grond/kelder:
Op de begane grond bevindt zich de centrale ontvangstruimte met servicebalie. De ruimte is voorzien van rustgevende kleuren en trendy meubilair. Tevens is er een vergaderruimte aanwezig. Bezoek wordt, indien gewenst, opgevangen en doorgestuurd. Additionele receptiediensten (zoals telefoon-/postservice) zijn in overleg af te nemen. Tevens bestaat de mogelijkheid bestaat om te lunchen in het pand.
Kantoren:
De kantoorruimtes zijn geheel vrij van constructieve elementen, waardoor een verdieping vrij indeelbaar is. In combinatie met bijvoorbeeld een verhoogde computervloer ontstaat er een maximale flexibiliteit, waarop op elke locatie op de verdiepingsvloer data- en elektra beschikbaar is. Momenteel beschikken de beschikbare kantoorruimtes in ieder geval over:
- kamerindeling met glazen wanden;
- verhoogde computervloer;
- vloerbedekking;
- te openen ramen;
- afgewerkt plafond;
- geverfde wanden;
- veel natuurlijk lichtinval;
- sanitaire groep D/H per verdieping.
Oplevering:
In overleg, per direct.
Huurprijs:
€ 62.700,- per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, parkeerplaatsen en servicekosten.
Voorschot servicekosten:
€ 50,- per m² per jaar (indicatie), te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. In de servicekosten zit onder andere inbegrepen:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitslevering voor het gehuurde, voor zover sprake is van normaal verbruik;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van KWO- en luchtbehandelingsinstallaties;
- idem van de liftinstallaties(s);
- idem van de hydrofoorinstallatie;
- idem van de brandmeldinstallatie;
- jaarlijkse bijdrage beveiliging pand en parkeerterrein bij de meldkamer, middels camerabewaking;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, parkeergarage, periodieke glasbewassing algemene ruimte binnenzijde, periodieke glasbewassing buitenzijde;
- gebruik van ondergrondse containers ten behoeve van papier en restafval, uitgezonderd volumineuze artikelen/hardware en containers ten behoeve van vertrouwelijke stukken e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein en parkeergarage;
- vervangen van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
- administratiekosten ad 10% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Bovenstaand overzicht is exclusief bijdrage receptiediensten.
Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2000=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur te vermeerderen met de wettelijke omzetbelasting en servicekosten.
Huurcontract:
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ 2008), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen. Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.
Huurtermijn:
5 jaar met aansluitend een optietermijn van 5 jaar.
Huurbetaling:
Per kwartaal vooruit.
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Disclaimer:
Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze website. De verstrekte informatie is van algemene aard en uitsluitend bedoeld ter indicatie. Hoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld, aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor mogelijke onjuistheden of onvolledigheden. Alle informatie op deze website is onder voorbehoud en kan zonder nadere aankondiging worden gewijzigd. Wij raden geïnteresseerden aan om bij concrete interesse de juistheid van de informatie zelf te verifiëren en adviseren om juridisch advies in te winnen alvorens over te gaan tot een huurovereenkomst.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.