Omschrijving
Kantoorruimte 2.0. Het concept van het Winschoterdiep 50 sloeg goed aan in Groningen en is daarom nu ook uitgerold aan de Leonard Springerlaan 35. Het entreegebied van de begane grond is ingericht als MyOffice met restaurant, espressobar, vergaderruimtes en lounge. In het kantoorgebouw wordt turn-key kantoorruimte te huur aangeboden vanaf € 825,00 per maand, excl. BTW. We onderzoeken graag de mogelijkheden voor een passend antwoord op uw huisvestingsvraagstuk.
Object
Leonard Springerlaan 35 te (9727 KB) Groningen
Soort
Kantoorruimte
Locatie
Het gebouw maakt deel uit van het Martini Trade Park, een business park waar inmiddels tal van gerenommeerde bedrijven en instanties zijn gehuisvest, onder andere Kamer van Koophandel, Gasunie, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KPMG. In het gebouw zijn onder andere gevestigd: PwC, ICT-recht, Pegasus Vastgoed en Deerns Ingenieursbureau.
Bereikbaarheid
De bereikbaarheid vanaf de A28 en A7 is uitstekend. Het Martini Trade Park is direct gesitueerd bij de op- en afrit van de A7 (nabij het knooppunt Julianaplein) en ligt op circa 3 autominuten van de A28. Ook met het openbaar vervoer (diverse busverbindingen) is het object goed bereikbaar.
Parkeerplaatsen
Er zijn parkeermogelijkheden op 50 meter afstand bij Martini Plaza, parkeerkaarten kunnen aangeschaft worden voor € 5,50 excl. BTW per uitrijkaart.
Beschikbare kantoorruimtes
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte van het gebouw bedraagt circa 6.436 m², waarvan op dit moment beschikbaar is:
- 3x MySpace Twin van ca. 19 m² (€ 825,- p.m.)
- 3x MySpace Triple van ca. 25 m² (€ 910,- p.m.)
- 1x MySpace Custom van ca. 55 m² (prijs op aanvraag)
- 1x MySpace Custom van ca. 80 m² (prijs op aanvraag)
Upgrade
De verhuurder heeft het entreegebied van het kantoorgebouw geüpgraded. Zodoende is er een multifunctioneel kantoorgebouw ontstaan wat voldoet aan de eisen en wensen van de hedendaagse kantoorgebruiker. De upgrading bestaat uit:
• Upgrading entreegebied door toevoeging van Espressobar;
• Upgrading restaurant naar Foodcourt door volledig nieuwe inrichting: ;
• Deel begane grond is de centrale ruimte geworden voor My Office. Denkt u hierbij onder andere aan:
• ontvangst
• espressobar,
• restaurant
• vergadercentrum
• lounge
• Toevoeging van allerlei extra services t.b.v. de huurders;
• Upgrade energielabel gebouw door diverse aanpassingen;
• Upgrade buitenzijde o.a. door het aanleggen van terrasruimte aan de voor- en achterzijde.
Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform model ROZ
Huurperiode: vanaf 6 maanden
Verlenging: in overleg
Opzegtermijn: 1 maand
Huurbetaling: per maand bij vooruitbetaling
Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van 1,5 maanden huur, vermeerderd met de btw
Energielabel
Het object is op 7 juni 2022 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel A+
Opleveringsniveau
De kantoorruimtes worden in overleg met MyOffice turn-key opgeleverd.
Disclaimer
Deze informatie alsmede de inhoud van eventuele bijlagen is zorgvuldig samengesteld. Desondanks wordt onzerzijds geen aansprakelijkheid aanvaard ten aanzien van onvolledigheid en/of onjuistheid, dan wel de gevolgen daarvan. De vermelde informatie is een uitnodiging om in onderhandeling te treden en mag niet als grondslag voor een overeenkomst worden beschouwd. De kennisgeving van deze informatie alsmede een eventuele huurovereenkomst is onder voorbehoud definitieve goedkeuring opdrachtgever. Opdrachtgever heeft het recht de verhuurprocedure naar eigen goeddunken, zonder kennisgeving, te veranderen en heeft tevens het recht om te allen tijde met één of meer gegadigden te onderhandelen en/of zonder opgaaf van reden zich terug te trekken, welke niet zal leiden tot enige aanspraak en/of vergoeding. Overname, plaatsing op internetsites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook van deze inhoud is niet toegestaan. Alle maten en oppervlakten zijn indicatief.
Object
Leonard Springerlaan 35 te (9727 KB) Groningen
Soort
Kantoorruimte
Locatie
Het gebouw maakt deel uit van het Martini Trade Park, een business park waar inmiddels tal van gerenommeerde bedrijven en instanties zijn gehuisvest, onder andere Kamer van Koophandel, Gasunie, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KPMG. In het gebouw zijn onder andere gevestigd: PwC, ICT-recht, Pegasus Vastgoed en Deerns Ingenieursbureau.
Bereikbaarheid
De bereikbaarheid vanaf de A28 en A7 is uitstekend. Het Martini Trade Park is direct gesitueerd bij de op- en afrit van de A7 (nabij het knooppunt Julianaplein) en ligt op circa 3 autominuten van de A28. Ook met het openbaar vervoer (diverse busverbindingen) is het object goed bereikbaar.
Parkeerplaatsen
Er zijn parkeermogelijkheden op 50 meter afstand bij Martini Plaza, parkeerkaarten kunnen aangeschaft worden voor € 5,50 excl. BTW per uitrijkaart.
Beschikbare kantoorruimtes
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte van het gebouw bedraagt circa 6.436 m², waarvan op dit moment beschikbaar is:
- 3x MySpace Twin van ca. 19 m² (€ 825,- p.m.)
- 3x MySpace Triple van ca. 25 m² (€ 910,- p.m.)
- 1x MySpace Custom van ca. 55 m² (prijs op aanvraag)
- 1x MySpace Custom van ca. 80 m² (prijs op aanvraag)
Upgrade
De verhuurder heeft het entreegebied van het kantoorgebouw geüpgraded. Zodoende is er een multifunctioneel kantoorgebouw ontstaan wat voldoet aan de eisen en wensen van de hedendaagse kantoorgebruiker. De upgrading bestaat uit:
• Upgrading entreegebied door toevoeging van Espressobar;
• Upgrading restaurant naar Foodcourt door volledig nieuwe inrichting: ;
• Deel begane grond is de centrale ruimte geworden voor My Office. Denkt u hierbij onder andere aan:
• ontvangst
• espressobar,
• restaurant
• vergadercentrum
• lounge
• Toevoeging van allerlei extra services t.b.v. de huurders;
• Upgrade energielabel gebouw door diverse aanpassingen;
• Upgrade buitenzijde o.a. door het aanleggen van terrasruimte aan de voor- en achterzijde.
Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform model ROZ
Huurperiode: vanaf 6 maanden
Verlenging: in overleg
Opzegtermijn: 1 maand
Huurbetaling: per maand bij vooruitbetaling
Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van 1,5 maanden huur, vermeerderd met de btw
Energielabel
Het object is op 7 juni 2022 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel A+
Opleveringsniveau
De kantoorruimtes worden in overleg met MyOffice turn-key opgeleverd.
Disclaimer
Deze informatie alsmede de inhoud van eventuele bijlagen is zorgvuldig samengesteld. Desondanks wordt onzerzijds geen aansprakelijkheid aanvaard ten aanzien van onvolledigheid en/of onjuistheid, dan wel de gevolgen daarvan. De vermelde informatie is een uitnodiging om in onderhandeling te treden en mag niet als grondslag voor een overeenkomst worden beschouwd. De kennisgeving van deze informatie alsmede een eventuele huurovereenkomst is onder voorbehoud definitieve goedkeuring opdrachtgever. Opdrachtgever heeft het recht de verhuurprocedure naar eigen goeddunken, zonder kennisgeving, te veranderen en heeft tevens het recht om te allen tijde met één of meer gegadigden te onderhandelen en/of zonder opgaaf van reden zich terug te trekken, welke niet zal leiden tot enige aanspraak en/of vergoeding. Overname, plaatsing op internetsites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook van deze inhoud is niet toegestaan. Alle maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.