Omschrijving
In de zuidvleugel van de 4e etage van het kantorenverzamelgebouw 'Noordelijk Trade Center', gelegen aan Leonard Springerlaan 9 te Groningen is een kleinschalig metrage kantoorruimte voor (onder)verhuur beschikbaar.
De ruimte bestaat uit 2 royale vertrekken van netto circa 32,4 m² en netto circa 38,9 m².
In beide vertrekken zijn circa 5 tot 6 werkplekken ingericht, het aanwezige meubilair kan worden gebruikt door de huurder, uiteraard kan men ook voor eigen meubilair kiezen. De voor verhuur beschikbare vertrekken zijn zowel individueel als gezamenlijk te huur.
De huurder of huurders ervan kunnen gebruik maken van de gemeenschappelijke voorzieningen zoals een ruim lounge gebied met uitgebreide pantry voorziening, spreekkamer (6 plaatsen), gescheiden sanitair groep, zgn. 'bel-cel'.
Zeker is vermeldingswaardig dat het gehele object in de loop van 2020 en 2021 compleet gerenoveerd is en dat daarbij onder meer alle gebouwinstallaties zijn vervangen alsmede dat het gehele interieur volledig nieuw is aangebracht.
De Leonard Springerlaan is de ontsluitingsweg voor het Martini Trade Park, deze kantoorlocatie is met de renovatie van de zuidelijke ringweg eenvoudig bereikbaar voor autoverkeer van en naar richting Friesland en west en midden Nederland maar ook voor verkeer van en naar richting Drenthe en het verderop gelegen Zwolle.
Het Martini Trade Park is gesitueerd op loopafstand van het hoofdstation, deze heeft binnenkort een zuidelijke toegang waardoor de bereikbaarheid verder toeneemt.
Tot slot is het Martini Trade Park ook via diverse fietsroutes goed te bereiken, voor personeel woonachtig in de stad of directe omgeving is dit heel handig.
Oppervlakte
De totale verhuurbare vloeroppervlakte bedraagt circa 142 m² inclusief een evenredig aandeel in de algemene ruimten.
De beschikbare ruimte bevindt zich op de 4e verdieping tegenover Martini Plaza.
De verdeling is als volgt:
- unit 1: 77,4 m² inclusief algemene ruimten en een parkeerplaats;
- unit 2: 64,6 m² inclusief algemene ruimten en een parkeerplaats.
HUURVOORWAARDEN
Huurprijs (unit 1)
€ 1.600,= per maand, all-in te vermeerderen met BTW.
Huurprijs (unit 2)
€ 1.300,= per maand, all-in te vermeerderen met BTW.
Huurprijs (unit 1 en 2)
€ 2.750,= per maand, all in te vermeerderen met BTW.
Aanvaarding
In overleg, doch kan spoedig.
Huurtermijn
Minimaal 1 jaar.
Opzegtermijn
Met in achtneming van tenminste 3 maanden.
Bankgarantie/waarborgsom
Ter grootte van 2 maanden huur te vermeerderen met BTW en servicekosten.
Betalingswijze
De huur dient per maand bij vooruitbetaling te worden voldaan.
Indexering
Jaarlijks conform de consumentenprijsindex reeks CPI-alle huishoudens 2015=100.
Onderhuurovereenkomst
Standaard R.O.Z. Model (2015) met aanvullende bepalingen en de bijbehorende algemene voorwaarden
Gebruik van facilities
In overleg wordt nog een additioneel bedrag per medewerker afgestemd voor gebruik van koffie, thee, kopiëren, etc.
Bijzonderheden
Bezichtigingen uitsluitend op afspraak via RBMT bedrijfsmakelaars & taxateurs.
Meer informatie over dit object?
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen Tjibbe-Jan Boringa, Jeroen van Reenen of Levi Huijser, telefoon 0513 - 644 355 of 058-20 40 000 of stuur een e-mail naar info @ rbmt. nl.
DISCLAIMER
Deze informatie (inclusief bijlagen) van "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs Noord-Nederland B.V. " is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de verstrekte informatie kan "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs Noord-Nederland B.V. " geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van deze informatie (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. Deze informatie is geheel vrijblijvend en niet meer dan een uitnodiging tot het doen van een voorstel.
De ruimte bestaat uit 2 royale vertrekken van netto circa 32,4 m² en netto circa 38,9 m².
In beide vertrekken zijn circa 5 tot 6 werkplekken ingericht, het aanwezige meubilair kan worden gebruikt door de huurder, uiteraard kan men ook voor eigen meubilair kiezen. De voor verhuur beschikbare vertrekken zijn zowel individueel als gezamenlijk te huur.
De huurder of huurders ervan kunnen gebruik maken van de gemeenschappelijke voorzieningen zoals een ruim lounge gebied met uitgebreide pantry voorziening, spreekkamer (6 plaatsen), gescheiden sanitair groep, zgn. 'bel-cel'.
Zeker is vermeldingswaardig dat het gehele object in de loop van 2020 en 2021 compleet gerenoveerd is en dat daarbij onder meer alle gebouwinstallaties zijn vervangen alsmede dat het gehele interieur volledig nieuw is aangebracht.
De Leonard Springerlaan is de ontsluitingsweg voor het Martini Trade Park, deze kantoorlocatie is met de renovatie van de zuidelijke ringweg eenvoudig bereikbaar voor autoverkeer van en naar richting Friesland en west en midden Nederland maar ook voor verkeer van en naar richting Drenthe en het verderop gelegen Zwolle.
Het Martini Trade Park is gesitueerd op loopafstand van het hoofdstation, deze heeft binnenkort een zuidelijke toegang waardoor de bereikbaarheid verder toeneemt.
Tot slot is het Martini Trade Park ook via diverse fietsroutes goed te bereiken, voor personeel woonachtig in de stad of directe omgeving is dit heel handig.
Oppervlakte
De totale verhuurbare vloeroppervlakte bedraagt circa 142 m² inclusief een evenredig aandeel in de algemene ruimten.
De beschikbare ruimte bevindt zich op de 4e verdieping tegenover Martini Plaza.
De verdeling is als volgt:
- unit 1: 77,4 m² inclusief algemene ruimten en een parkeerplaats;
- unit 2: 64,6 m² inclusief algemene ruimten en een parkeerplaats.
HUURVOORWAARDEN
Huurprijs (unit 1)
€ 1.600,= per maand, all-in te vermeerderen met BTW.
Huurprijs (unit 2)
€ 1.300,= per maand, all-in te vermeerderen met BTW.
Huurprijs (unit 1 en 2)
€ 2.750,= per maand, all in te vermeerderen met BTW.
Aanvaarding
In overleg, doch kan spoedig.
Huurtermijn
Minimaal 1 jaar.
Opzegtermijn
Met in achtneming van tenminste 3 maanden.
Bankgarantie/waarborgsom
Ter grootte van 2 maanden huur te vermeerderen met BTW en servicekosten.
Betalingswijze
De huur dient per maand bij vooruitbetaling te worden voldaan.
Indexering
Jaarlijks conform de consumentenprijsindex reeks CPI-alle huishoudens 2015=100.
Onderhuurovereenkomst
Standaard R.O.Z. Model (2015) met aanvullende bepalingen en de bijbehorende algemene voorwaarden
Gebruik van facilities
In overleg wordt nog een additioneel bedrag per medewerker afgestemd voor gebruik van koffie, thee, kopiëren, etc.
Bijzonderheden
Bezichtigingen uitsluitend op afspraak via RBMT bedrijfsmakelaars & taxateurs.
Meer informatie over dit object?
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen Tjibbe-Jan Boringa, Jeroen van Reenen of Levi Huijser, telefoon 0513 - 644 355 of 058-20 40 000 of stuur een e-mail naar info @ rbmt. nl.
DISCLAIMER
Deze informatie (inclusief bijlagen) van "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs Noord-Nederland B.V. " is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de verstrekte informatie kan "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs Noord-Nederland B.V. " geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van deze informatie (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. Deze informatie is geheel vrijblijvend en niet meer dan een uitnodiging tot het doen van een voorstel.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.