Leonard Springerlaan 35 9727 KB Groningen

€ 5.525 /mnd

Omschrijving

Kantoorruimte 2.0. Het concept van het Winschoterdiep 50 sloeg goed aan in Groningen en is daarom nu ook uitgerold aan de Leonard Springerlaan 35. Het entreegebied van de begane grond is ingericht als MyOffice met restaurant, espressobar, vergaderruimtes en lounge. Op dit moment is er ca. 414 m² kantoorruimte beschikbaar voor de verhuur.

Object
Leonard Springerlaan 35 (9727 KB) Groningen

Soort
Kantoorruimte

Locatie
Het gebouw maakt deel uit van het Martini Trade Park, een business park waar inmiddels tal van gerenommeerde bedrijven en instanties zijn gehuisvest, onder andere Kamer van Koophandel, Gasunie, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KPMG. In het gebouw zijn onder andere gevestigd: PwC, ICT-recht, Pegasus Vastgoed en Deerns Ingenieursbureau.

Parkeren
€ 79,00 per parkeerplaats per maand. Op termijn wordt het parkeerterrein voorzien van een uitrijsysteem met kaartjes.

Er is tevens parkeergelegenheid op 50 meter afstand bij Martini Plaza, parkeerkaarten kunnen aangeschaft worden voor € 5,50 excl. BTW per uitrijkaart.

Bereikbaarheid
De bereikbaarheid vanaf de A28 en A7 is uitstekend. Het Martini Trade Park is direct gesitueerd bij de op- en afrit van de A7 (nabij het knooppunt Julianaplein) en ligt op circa 3 autominuten van de A28. Ook met het openbaar vervoer (diverse busverbindingen) is het object goed bereikbaar.

Beschikbare kantoorruimtes
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte van het gebouw bedraagt circa 6.436 m², waarvan op dit moment ca. 414 m² te huur wordt aangeboden.

Energielabel
Het object is op 11 maart 2014 voorzien van een energielabel voor gebouwen. Voor dit gebouw is een energielabel C afgegeven met een energie-index 1,22.

Opleveringsniveau
- Eigen keuken
- Kleine opslagruimte
- 4 spreekkamers
- 1 vergaderruimte

NB. De kantoorruimtes worden in overleg met MyOffice turn-key opgeleverd.

Upgrade
De verhuurder heeft het entreegebied van het kantoorgebouw geüpgraded. Zodoende is er een multifunctioneel kantoorgebouw ontstaan wat voldoet aan de eisen en wensen van de hedendaagse kantoorgebruiker. De upgrading bestaat uit:
- Upgrading entreegebied door toevoeging van Espressobar;
- Upgrading restaurant naar Foodcourt door volledig nieuwe inrichting: ;
Deel begane grond is de centrale ruimte geworden voor My Office. Denkt u hierbij onder andere aan:
- Ontvangst
- Espressobar,
- Restaurant
- Vergadercentrum
- Lounge
- Toevoeging van allerlei extra services t.b.v. de huurders;
- Upgrade energielabel gebouw door diverse aanpassingen;
- Upgrade buitenzijde o.a. door het aanleggen van terrasruimte aan de voor- en achterzijde.

Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst: conform model ROZ
Huurperiode: in overleg
Verlenging: in overleg
Opzegtermijn: in overleg
Huurbetaling: per maand bij vooruitbetaling
Huurprijsindexering: jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum (op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
Zekerheidsstelling: waarborgsom van 3 maanden huur en servicekosten, vermeerderd met de btw

Huurprijs
€ 5.525,00 per maand, te vermeerderen met btw

Servicekosten
€ 1.550,00 per maand, te vermeerderen met btw

Aanvaarding
In overleg

Leveringen en diensten
Indien en voor zover door of vanwege Verhuurder zaken en diensten worden geleverd, is Verhuurder gerechtigd de kosten daarvan aan Huurder door te berekenen en is Huurder verplicht die kosten bij wijze van servicekosten aan Verhuurder te vergoeden. Die zaken en diensten kunnen bestaan uit onder meer:
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van elektrische installaties;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en luchtbehandelingsinstallaties en ventilatiekanalen alsmede extra aanwezige koelinstallaties;
- onderhoud en periodieke controle van brandpreventie middelen, brandmeldinstallatie en gebouw bewakingsinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van automatische deuren;
- onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van sprinklerinstallatie;
- onderhoud en reparatie noodverlichting;
- schoonhouden beglazing buitenzijde en gevel van het gehele gebouw;
- schoonhouden algemene ruimte, liften en beglazing algemene ruimte;
- onderhoud parkeerterrein en tuinen, waaronder vervanging van planten;
- containerhuur, centraal afval verzamelen en afvoeren e.d. (afvoer van huurdersdeel naar containers door schoonmaakorganisatie huurder);
- aansluitkosten en onderhoud brandmeldsysteem;
- kosten voor collectieve beveiliging (surveillancediensten);
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- beheersmaatregelen aan gebouw gebonden waterleidinginstallatie, benodigd in het kader van legionellapreventie;
- verontreinigingsheffing.

De servicekosten bedragen € 1.550,00 per maand, te vermeerderen met btw. De servicekosten worden op voorschotbasis voldaan. Verrekening vindt jaarlijks plaats op basis van werkelijk verbruikte kosten of naar rato van het aantal m².

Disclaimer
Deze informatie alsmede de inhoud van eventuele bijlagen is zorgvuldig samengesteld. Desondanks wordt onzerzijds geen aansprakelijkheid aanvaard ten aanzien van onvolledigheid en/of onjuistheid, dan wel de gevolgen daarvan. De vermelde informatie is een uitnodiging om in onderhandeling te treden en mag niet als grondslag voor een overeenkomst worden beschouwd. De kennisgeving van deze informatie alsmede een eventuele koopovereenkomst is onder voorbehoud definitieve goedkeuring opdrachtgever. Opdrachtgever heeft het recht de verkoopprocedure naar eigen goeddunken, zonder kennisgeving, te veranderen en heeft tevens het recht om te allen tijde met één of meer gegadigden te onderhandelen en/of zonder opgaaf van reden zich terug te trekken, welke niet zal leiden tot enige aanspraak en/of vergoeding. Overname, plaatsing op internetsites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook van deze inhoud is niet toegestaan. Alle maten en oppervlakten zijn indicatief.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 5.525 per maand
Servicekosten
€ 1.550 per maand (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1998

Oppervlakten

Oppervlakte
414 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A+

Omgeving

Ligging
Kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 500 m tot 1000 m en snelwegafrit op minder dan 500 m