Kennemerplein 6-14 2011 MJ Haarlem

€ 2.160 /mnd

Omschrijving

Kantoorruimte huren in Haarlem?

Full-service kantoorruimtes te huur aan het Kennemerplein 6-14! De huurprijzen zijn all-inclusive; G/W/E, internet, telefonie, schoonmaak en receptiediensten.

Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving succesvol maken.

LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Frame Offices Haarlem is een gemoderniseerd businesscenter gelegen in het centrum, achter het centraal station. Hierdoor is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer uitstekend. Het pand is gemakkelijk te bereiken met de auto. Gevestigd aan de N200 welke een directe verbinding met de A9 heeft. Bovendien vind u op loopafstand van het kantoorgebouw een parkeergarage waar u de auto veilig kunt parkeren.

SERVICES & FACILITIES
In dit kantoorgebouw is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar voor verhuur, die voldoet aan de eisen en wensen van het bedrijf. Frame Offices maakt uw totaalplaatje doorslaggevend en neemt al uw zorgen rondom uw huur- en werkomgeving uit handen, zodat uw bedrijf - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw eigen business. We bieden het beste serviceniveau voor onze huurders en leveren full serviced kantoorunits, flexwerkplekken, Co-working places, common area’s en inspirerende meeting rooms. Tevens worden u en uw bezoekers dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s bij de receptie balie en kunnen wij u voorzien van een ruim aanbod aan Happy Life Services. Services zoals het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen.

HORECA
Frame Offices is een partnership aangegaan met restaurant Vooges Centraal, een echt allround restaurant. ‘s Ochtends is het een heerlijke plek om de dag goed te starten met een fijne kop koffie, ’s middags wordt er volop geluncht en ook voor een goed diner is Vooges Centraal een fantastische plek. De look en feel van het restaurant vloeien door in de prachtige lobby.

M², HUURPRIJS EN SERVICEKOSTEN
Het pand biedt mogelijkheden om ruimtes te huren vanaf 25 m². De huurprijzen zijn all-in, betekende inclusief wekelijkse schoonmaak, G/W/E, telefonie, internet, gebruik van de gedeelde pantry, toiletten en receptiediensten.

Bent u op zoek naar het huren van kantoorruimte? Of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Onze kantoorexperts en locatie manager gaan graag met u in gesprek om voor u de ideale werkplek te creëren!

VOORZIENINGEN
All-in;
- 24/7 toegang;
- Wekelijkse schoonmaak;
- Receptiediensten;
- Internet/Wifi;
- G/W/E;
- Gedeelde pantry en toiletten.

Overige (gedeeltelijk upgrades);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Stomerij;
- Schoenmakerservice;
- Vergaderruimten;
- Flexwerkplekken;
- Dedicated desks;
- Virtuele kantoren;
- Postadres/ KvK;
- Hoogwaardig restaurant;
- Lift;
- Gemeubileerd (optioneel).

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 2.160 per maand
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1996

Oppervlakten

Oppervlakte
67 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar