Omschrijving
Uiterst modern kantoorconcept in het hart van Heerlen
Ontdek het beste van twee werelden met dit unieke kantoorconcept in het centrum van Heerlen. Hier wordt een fris, zakelijk interieur gecombineerd met een omgeving die volledig gericht is op efficiëntie, productiviteit én comfort. U profiteert van een levendig business center vol faciliteiten, terwijl u ook geniet van privacy en de vrijheid om een sterke eigen identiteit te creëren.
Professionele uitstraling en zichtbaarheid
Uw zakelijke uitstraling wordt versterkt door een prominente naamsvermelding op het gebouw, de parkeerplaatsen en in het kantoor zelf. Dit verhoogt niet alleen uw zichtbaarheid maar draagt ook bij aan een consistente professionele uitstraling. Uw gasten worden eveneens goed verzorgd: ruime parkeergelegenheid, direct naast de deur, maakt deze locatie uiterst praktisch en gastvrij.
Volledig verzorgde faciliteiten
Het kantoor is van alle gemakken voorzien, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is: uw bedrijf laten groeien. Beschikbare faciliteiten:
- Moderne vergaderruimtes
- Representatieve receptie incl. ontvangst
- Eet- en drinkhoeken met luxe koffie
- Toegangsbadges voor veiligheid en gemak
- Ruime parkeergelegenheid inclusief laadpalen voor elektrische voertuigen
-Professionele facilitaire ondersteuning
Oppervlakte
Begane grond: 40,5 m2 kantoorruimte, voorzien van vloerbedekking, Luxaflex, en screens.
Ligging en bereikbaarheid
Dit kantoor ligt op loopafstand van het stadscentrum van Heerlen, met diverse voorzieningen zoals binnen handbereik. Het is uitstekend bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de auto.
Parkeren
Het besloten parkeerterrein biedt altijd voldoende ruimte voor uw medewerkers en gasten. Hier parkeert u snel en veilig op ruime plaatsen, direct naast het kantoor. Eigen parkeerplaats zit niet bij de huurprijs inbegrepen.
Huurcondities
Huurprijs: € 575,- per maand excl. BTW.
Huurtermijn: minimaal 12 maanden.
Servicekosten: € 135,- per maand.
Parkeerplaats: € 75,- per maand excl. BTW (per plek).
Aanvaarding: per direct.
Opzegtermijn: 3 maanden.
Zekerheidstelling: Waarborgsom: ter grootte van 2 maanden huur inclusief BTW.
Huurindexering: Jaarlijks overeenkomstig het maand prijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI alle huishoudens (2006=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar. Indexatie voor het eerst 12 maanden na huur ingangsdatum en zo vervolgens jaarlijks.
BTW: Ja, is van toepassing.
Goedkeuring
Het bovenstaande is onder finaal voorbehoud van de eigenaar.
Disclaimer: Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
====================
Benieuwd naar alle beschikbare informatie over deze kantoorruimte? Vraag dan nu, onder de grote contactbutton, de gratis objectbrochure van de Kruisstraat 55 in Heerlen aan en ontvang de objectbrochure binnen 5 minuten in uw mailbox. Uiteraard kunt u ook direct een geheel vrijblijvende bezichtiging met de beheerder van het pand inplannen.
Ontdek het beste van twee werelden met dit unieke kantoorconcept in het centrum van Heerlen. Hier wordt een fris, zakelijk interieur gecombineerd met een omgeving die volledig gericht is op efficiëntie, productiviteit én comfort. U profiteert van een levendig business center vol faciliteiten, terwijl u ook geniet van privacy en de vrijheid om een sterke eigen identiteit te creëren.
Professionele uitstraling en zichtbaarheid
Uw zakelijke uitstraling wordt versterkt door een prominente naamsvermelding op het gebouw, de parkeerplaatsen en in het kantoor zelf. Dit verhoogt niet alleen uw zichtbaarheid maar draagt ook bij aan een consistente professionele uitstraling. Uw gasten worden eveneens goed verzorgd: ruime parkeergelegenheid, direct naast de deur, maakt deze locatie uiterst praktisch en gastvrij.
Volledig verzorgde faciliteiten
Het kantoor is van alle gemakken voorzien, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is: uw bedrijf laten groeien. Beschikbare faciliteiten:
- Moderne vergaderruimtes
- Representatieve receptie incl. ontvangst
- Eet- en drinkhoeken met luxe koffie
- Toegangsbadges voor veiligheid en gemak
- Ruime parkeergelegenheid inclusief laadpalen voor elektrische voertuigen
-Professionele facilitaire ondersteuning
Oppervlakte
Begane grond: 40,5 m2 kantoorruimte, voorzien van vloerbedekking, Luxaflex, en screens.
Ligging en bereikbaarheid
Dit kantoor ligt op loopafstand van het stadscentrum van Heerlen, met diverse voorzieningen zoals binnen handbereik. Het is uitstekend bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de auto.
Parkeren
Het besloten parkeerterrein biedt altijd voldoende ruimte voor uw medewerkers en gasten. Hier parkeert u snel en veilig op ruime plaatsen, direct naast het kantoor. Eigen parkeerplaats zit niet bij de huurprijs inbegrepen.
Huurcondities
Huurprijs: € 575,- per maand excl. BTW.
Huurtermijn: minimaal 12 maanden.
Servicekosten: € 135,- per maand.
Parkeerplaats: € 75,- per maand excl. BTW (per plek).
Aanvaarding: per direct.
Opzegtermijn: 3 maanden.
Zekerheidstelling: Waarborgsom: ter grootte van 2 maanden huur inclusief BTW.
Huurindexering: Jaarlijks overeenkomstig het maand prijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI alle huishoudens (2006=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar. Indexatie voor het eerst 12 maanden na huur ingangsdatum en zo vervolgens jaarlijks.
BTW: Ja, is van toepassing.
Goedkeuring
Het bovenstaande is onder finaal voorbehoud van de eigenaar.
Disclaimer: Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
====================
Benieuwd naar alle beschikbare informatie over deze kantoorruimte? Vraag dan nu, onder de grote contactbutton, de gratis objectbrochure van de Kruisstraat 55 in Heerlen aan en ontvang de objectbrochure binnen 5 minuten in uw mailbox. Uiteraard kunt u ook direct een geheel vrijblijvende bezichtiging met de beheerder van het pand inplannen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.