Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43478300
Langesteijn 122 3342 LG Hendrik-Ido-Ambacht
€ 115 /m²/jaar
€ 425.000 k.k.
Omschrijving
Turn-key kantoorruimte gelegen op de tweede verdieping van een op zichtlocatie gelegen kantoorgebouw. Het kantoorgebouw maakt deel uit van park Langesteijn gelegen aan de op-/afrit van rijksweg A16.
De kantoorruimte is functioneel en eigentijds ingericht en biedt een prettige werkomgeving. Goede daglichttoetreding, ruime representatieve entree met lift en uitstekend werkklimaat. Uitstekende parkeergelegenheid.
Locatie:
Park Langesteijn is gelegen direct aan de op-/afrit van rijksweg A16 (Rotterdam-Dordrecht-Breda).
Afmetingen:
Ca. 164 m² kantoorruimte.
Parkeren:
2 eigen parkeerplaatsen in de parkeergarage onder het gebouw.
Indien gewenst kunnen meer parkeerplaatsen worden aangeboden op het parkeerterrein aan de achterzijde van het gebouw.
Bestemming:
Kantoordoeleinden.
Energielabel:
A, geldig tot en met 2 februari 2027.
Voorzieningen/specificaties:
- fraaie entree met tourniquet, receptie en ontvangstruimte;
- vloeren in de entree voorzien van natuursteen;
- panoramaliften tot in de parkeergarage;
- indeling: entree met pantry met baropstelling, 2 spreekkamers één groot kantoorcompartiment,
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- klimaatinstallatie ten behoeve van verwarmen, koelen en ventileren;
- zonwerende beglazing;
- wandgoten voorzien van wandcontactdozen en databekabeling;
- luxe toiletgroepen;
- brandmeldingsinstallatie;
- intercom.
Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Huurprijs:
Kantoorruimte
€ 115,- per m² per jaar exclusief servicekosten en exclusief BTW.
Parkeerplaatsen
€ 750,- per plaats per jaar exclusief BTW.
Servicekosten:
Voor onderstaande leveringen en diensten wordt maandelijks een voorschot in rekening gebracht van € 32,50 per m² per jaar exclusief BTW:
- levering gas, water en elektra;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep, e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten en parkeergarage;
- afvoer huisvuil, containerhuur, e.d.;
- onderhoud groenvoorziening en waterpartijen;
- periodiek onderhoud liften;
- periodiek onderhoud hydrofoorinstallatie;
- glasbewassing buitenzijde;
- periodiek onderhoud brandmeldinstallatie en brandblusmiddelen;
- periodiek onderhoud parkeerbewakingsinstallatie en slagboominstallatie;
- periodiek onderhoud automatische deurbediening;
- periodiek onderhoud warmte- en koelinstallaties;
- periodiek onderhoud toegangsdeuren;
- spinnenbestrijding;
- onderhoudscontract beplanting, inclusief bloemen receptie;
- telefoonkosten VVE inzake alarm;
- ANVD beveiligingskosten + abonnement alarmcentrale;
- terreinonderhoud en strooiwerkzaamheden;
- 5% administratiekosten over de leveringen en diensten.
Huurperiode:
In nader overleg.
Huurbetaling:
Per maand vooruit door middel van automatische overboeking of automatische incasso.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Oplevering:
Per direct beschikbaar.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
De kantoorruimte is functioneel en eigentijds ingericht en biedt een prettige werkomgeving. Goede daglichttoetreding, ruime representatieve entree met lift en uitstekend werkklimaat. Uitstekende parkeergelegenheid.
Locatie:
Park Langesteijn is gelegen direct aan de op-/afrit van rijksweg A16 (Rotterdam-Dordrecht-Breda).
Afmetingen:
Ca. 164 m² kantoorruimte.
Parkeren:
2 eigen parkeerplaatsen in de parkeergarage onder het gebouw.
Indien gewenst kunnen meer parkeerplaatsen worden aangeboden op het parkeerterrein aan de achterzijde van het gebouw.
Bestemming:
Kantoordoeleinden.
Energielabel:
A, geldig tot en met 2 februari 2027.
Voorzieningen/specificaties:
- fraaie entree met tourniquet, receptie en ontvangstruimte;
- vloeren in de entree voorzien van natuursteen;
- panoramaliften tot in de parkeergarage;
- indeling: entree met pantry met baropstelling, 2 spreekkamers één groot kantoorcompartiment,
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- klimaatinstallatie ten behoeve van verwarmen, koelen en ventileren;
- zonwerende beglazing;
- wandgoten voorzien van wandcontactdozen en databekabeling;
- luxe toiletgroepen;
- brandmeldingsinstallatie;
- intercom.
Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Huurprijs:
Kantoorruimte
€ 115,- per m² per jaar exclusief servicekosten en exclusief BTW.
Parkeerplaatsen
€ 750,- per plaats per jaar exclusief BTW.
Servicekosten:
Voor onderstaande leveringen en diensten wordt maandelijks een voorschot in rekening gebracht van € 32,50 per m² per jaar exclusief BTW:
- levering gas, water en elektra;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep, e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten en parkeergarage;
- afvoer huisvuil, containerhuur, e.d.;
- onderhoud groenvoorziening en waterpartijen;
- periodiek onderhoud liften;
- periodiek onderhoud hydrofoorinstallatie;
- glasbewassing buitenzijde;
- periodiek onderhoud brandmeldinstallatie en brandblusmiddelen;
- periodiek onderhoud parkeerbewakingsinstallatie en slagboominstallatie;
- periodiek onderhoud automatische deurbediening;
- periodiek onderhoud warmte- en koelinstallaties;
- periodiek onderhoud toegangsdeuren;
- spinnenbestrijding;
- onderhoudscontract beplanting, inclusief bloemen receptie;
- telefoonkosten VVE inzake alarm;
- ANVD beveiligingskosten + abonnement alarmcentrale;
- terreinonderhoud en strooiwerkzaamheden;
- 5% administratiekosten over de leveringen en diensten.
Huurperiode:
In nader overleg.
Huurbetaling:
Per maand vooruit door middel van automatische overboeking of automatische incasso.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Oplevering:
Per direct beschikbaar.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kenmerken
Overdracht
- Vraagprijs
- € 425.000 kosten koper
- Huurprijs
- € 115 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- € 32 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- Per direct beschikbaar
- Eigendomssituatie
- Volle eigendom
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2005
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 325 m² (in units vanaf 164 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein
Parkeergelegenheid
- Parkeerplaatsen
- 2 niet-overdekte parkeerplaatsen