Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/42138411
Flevoweg 70-A 8265 PL Kampen
Prijs op aanvraag
Omschrijving
TE KOOP / TE HUUR
Flevoweg 70A te Kampen
OBJECT
Aan de Flevoweg in Kampen wordt een representatief en vrijstaand kantoorpand gerealiseerd. Het betreft een zakelijk, eigentijds en modern kantoorpand welke bestaat uit vier (4) bouwlagen met een totale oppervlakte van ca. 1.100 m² b.v.o.
De uitstekende ligging en de moderne faciliteiten maken van dit pand een toekomstbestendige plek voor ambitieuze professionals. Het licht en de ruime opzet van het gebouw nodigen uit tot ontmoeten en succesvol samenwerken met collega’s, leveranciers en klanten.
Voor bedrijven die op zoek zijn naar uitstraling, herkenbaarheid en een goede bereikbaarheid op een absolute zichtlocatie is dit de plek om je te vestigen.
LIGGING
Het kantoorgebouw ligt op een uitstekende zichtlocatie direct op de ontsluiting van de N50 (Apeldoorn - Zwolle) en N307 (Hoorn - Kampen). Met de bedrijventerreinen Rijksweg 50, Haatland en retailpark Melmerpak op steenworp afstand is dit dé ideale kantoorlocatie in Kampen.
BESTEMMINGSPLAN
Flevoweg 70A valt onder het vigerende bestemmingsplan "Chw bestemmingsplan Kampen en IJsselmuiden 2022 (binnenstad en woongebieden)” van de gemeente Kampen. In dit bestemmingsplan vallen de objecten onder de regels behorende bij de enkelbestemming “kantoor”.
VLOEROPPERVLAKTE
Totaal ca. 1.100 m² b.v.o. verdeeld over vier (4) bouwlagen.
Deelverhuur mogelijk vanaf ca. 275 m² b.v.o.
HUURPRIJS/VRAAGPRIJS
Op aanvraag.
VOORZIENINGEN
- topkoeling;
- luchtbehandelingsinstallatie;
- warmtepomp op aardwarmte;
- PV-installatie (19.750 wp);
- structureel en elektrisch bedienbare zonwering;
- plafondeilanden met industriële look;
- aluminium kozijnen;
- vast dakluik en permanente valbeveiliging op het dak;
- alarm met bewegingsmelders;
- brandalarm;
- systeemwanden;
- kabelgoten;
- lift;
- fietsenberging;
- keukeninrichting kantine;
- inclusief aanleg parkeerterrein en beukenhaag op erfgrens van het openbaar gebied aan de voorzijde.
PARKEREN
36 parkeerplaatsen op eigen terrein, welke via een gemeenschappelijke ontsluiting zijn te bereiken.
OPLEVERING
Casco en verder conform het gestelde onder 'voorzieningen'.
AANVAARDING
In overleg:
- Vergunningstraject ca. 15 weken.
- Bouwtijd ca. 1 jaar.
- Ontwikkeling en realisatie De Gilden Bouw en Onderhoud B.V.
VOORWAARDEN BIJ VERHUUR
HUURTERMIJN
Vijf (05) jaar
VOORTZETTINGSTERMIJN
Telkens vijf (05) jaar.
OPZEGTERMIJN
Twaalf (12) volle kalendermaanden.
LEVERINGEN EN DIENSTEN
Niet van toepassing.
CONTRACT
ROZ-huurcontract voor kantoorruimte, versie 2015 met bijbehorende algemene bepalingen, alsmede enkele aanvullende bepalingen.
INDEXERING
Jaarlijks conform CPI-Alle Huishoudens (2015=100), voor het eerst één jaar na de ingangsdatum van de huurovereenkomst.
ZEKERHEIDSSTELLING
Ter grootte van een kwartaalhuur te vermeerderen met omzetbelasting.
OMZETBELASTING
Er wordt geopteerd voor belaste verhuur, c.q. de huurprijs wordt verhoogd met omzetbelasting. Indien er
niet wordt geopteerd voor belaste verhuur, wordt de huurprijs verhoogd met een door de accountant van
de verhuurder nader vast te stellen percentage.
VOORWAARDEN BIJ VERKOOP
CONTRACT
Model koopovereenkomst voor Bedrijfs-onroerendgoed (model 2014).
BANKGARANTIE/WAARBORGSOM
10% van de koopsom, te storten bij ondertekening van de koopovereenkomst, vervalt op de dag van notarieel transport.
OVERDRACHTSBELASTING
Over de koopsom is geen overdrachtsbelasting door koper verschuldigd.
OMZETBELASTING
Over de koopsom is omzetbelasting verschuldigd.
VOORWAARDEN
Verkoper behoudt zich het recht van gunning voor.
WET TER VOORKOMING VAN WITWASSEN EN FINANCIEREN VAN TERRORISME
Als makelaar en taxateur zijn wij verplicht om aan de richtlijnen van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren terrorisme (Wwft) te voldoen. Naar aanleiding van bovenstaande wetgeving dienen wij van verkopers en kopers een cliëntonderzoek uit te voeren, waarvoor door koper een kopie geldig legitimatiebewijs van de tekenbevoegde (zonder foto en BSN) dient te worden aangeleverd.
PRIVACY
Brandt Bedrijfsmakelaars respecteert uw recht op privacy en garandeert dat uw persoons- en bedrijfsgegevens op een vertrouwelijke en verantwoordelijke wijze zullen worden behandeld, overeenkomstig de richtlijnen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
DISCLAIMER
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Flevoweg 70A te Kampen
OBJECT
Aan de Flevoweg in Kampen wordt een representatief en vrijstaand kantoorpand gerealiseerd. Het betreft een zakelijk, eigentijds en modern kantoorpand welke bestaat uit vier (4) bouwlagen met een totale oppervlakte van ca. 1.100 m² b.v.o.
De uitstekende ligging en de moderne faciliteiten maken van dit pand een toekomstbestendige plek voor ambitieuze professionals. Het licht en de ruime opzet van het gebouw nodigen uit tot ontmoeten en succesvol samenwerken met collega’s, leveranciers en klanten.
Voor bedrijven die op zoek zijn naar uitstraling, herkenbaarheid en een goede bereikbaarheid op een absolute zichtlocatie is dit de plek om je te vestigen.
LIGGING
Het kantoorgebouw ligt op een uitstekende zichtlocatie direct op de ontsluiting van de N50 (Apeldoorn - Zwolle) en N307 (Hoorn - Kampen). Met de bedrijventerreinen Rijksweg 50, Haatland en retailpark Melmerpak op steenworp afstand is dit dé ideale kantoorlocatie in Kampen.
BESTEMMINGSPLAN
Flevoweg 70A valt onder het vigerende bestemmingsplan "Chw bestemmingsplan Kampen en IJsselmuiden 2022 (binnenstad en woongebieden)” van de gemeente Kampen. In dit bestemmingsplan vallen de objecten onder de regels behorende bij de enkelbestemming “kantoor”.
VLOEROPPERVLAKTE
Totaal ca. 1.100 m² b.v.o. verdeeld over vier (4) bouwlagen.
Deelverhuur mogelijk vanaf ca. 275 m² b.v.o.
HUURPRIJS/VRAAGPRIJS
Op aanvraag.
VOORZIENINGEN
- topkoeling;
- luchtbehandelingsinstallatie;
- warmtepomp op aardwarmte;
- PV-installatie (19.750 wp);
- structureel en elektrisch bedienbare zonwering;
- plafondeilanden met industriële look;
- aluminium kozijnen;
- vast dakluik en permanente valbeveiliging op het dak;
- alarm met bewegingsmelders;
- brandalarm;
- systeemwanden;
- kabelgoten;
- lift;
- fietsenberging;
- keukeninrichting kantine;
- inclusief aanleg parkeerterrein en beukenhaag op erfgrens van het openbaar gebied aan de voorzijde.
PARKEREN
36 parkeerplaatsen op eigen terrein, welke via een gemeenschappelijke ontsluiting zijn te bereiken.
OPLEVERING
Casco en verder conform het gestelde onder 'voorzieningen'.
AANVAARDING
In overleg:
- Vergunningstraject ca. 15 weken.
- Bouwtijd ca. 1 jaar.
- Ontwikkeling en realisatie De Gilden Bouw en Onderhoud B.V.
VOORWAARDEN BIJ VERHUUR
HUURTERMIJN
Vijf (05) jaar
VOORTZETTINGSTERMIJN
Telkens vijf (05) jaar.
OPZEGTERMIJN
Twaalf (12) volle kalendermaanden.
LEVERINGEN EN DIENSTEN
Niet van toepassing.
CONTRACT
ROZ-huurcontract voor kantoorruimte, versie 2015 met bijbehorende algemene bepalingen, alsmede enkele aanvullende bepalingen.
INDEXERING
Jaarlijks conform CPI-Alle Huishoudens (2015=100), voor het eerst één jaar na de ingangsdatum van de huurovereenkomst.
ZEKERHEIDSSTELLING
Ter grootte van een kwartaalhuur te vermeerderen met omzetbelasting.
OMZETBELASTING
Er wordt geopteerd voor belaste verhuur, c.q. de huurprijs wordt verhoogd met omzetbelasting. Indien er
niet wordt geopteerd voor belaste verhuur, wordt de huurprijs verhoogd met een door de accountant van
de verhuurder nader vast te stellen percentage.
VOORWAARDEN BIJ VERKOOP
CONTRACT
Model koopovereenkomst voor Bedrijfs-onroerendgoed (model 2014).
BANKGARANTIE/WAARBORGSOM
10% van de koopsom, te storten bij ondertekening van de koopovereenkomst, vervalt op de dag van notarieel transport.
OVERDRACHTSBELASTING
Over de koopsom is geen overdrachtsbelasting door koper verschuldigd.
OMZETBELASTING
Over de koopsom is omzetbelasting verschuldigd.
VOORWAARDEN
Verkoper behoudt zich het recht van gunning voor.
WET TER VOORKOMING VAN WITWASSEN EN FINANCIEREN VAN TERRORISME
Als makelaar en taxateur zijn wij verplicht om aan de richtlijnen van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren terrorisme (Wwft) te voldoen. Naar aanleiding van bovenstaande wetgeving dienen wij van verkopers en kopers een cliëntonderzoek uit te voeren, waarvoor door koper een kopie geldig legitimatiebewijs van de tekenbevoegde (zonder foto en BSN) dient te worden aangeleverd.
PRIVACY
Brandt Bedrijfsmakelaars respecteert uw recht op privacy en garandeert dat uw persoons- en bedrijfsgegevens op een vertrouwelijke en verantwoordelijke wijze zullen worden behandeld, overeenkomstig de richtlijnen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
DISCLAIMER
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kenmerken
Overdracht
- Vraagprijs
- Prijs op aanvraag
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
- Eigendomssituatie
- Volle eigendom
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- Momenteel in aanbouw
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 1.100 m² (in units vanaf 275 m²)
- Perceel
- 1.615 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 3 bouwlagen
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, topkoeling, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- Niet verplicht
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein en kantorenpark
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 5000 m of meer en snelwegafrit op minder dan 500 m