Omschrijving
TE HUUR
130 m² kantoorruimte in het bedrijfsgebouw gelegen aan Taanderstraat 2 te Katwijk. Dit representatieve bedrijfsgebouw is ideaal voor bedrijven actief in de zakelijke dienstverlening.
ALGEMEEN
In dit recent opgeleverde bedrijfsgebouw bieden wij twee turn-key kantoorruimten van zo'n 65 m² aan! Er kan gebruik gemaakt worden van diverse beschikbare services, zoals het gebruik van een mooie spreek- en vergaderruimte op de 1e verdieping, goed geoutilleerde kantine met pantry en sanitair, netwerk-infrastructuur en glasvezelinternet. Hierdoor kunt u comfortabel, flexibel en professioneel werken op een centrale plek in de Duin- en bollenstreek!
Het bedrijfsgebouw ligt namelijk op een fraaie zichtlocatie op het bedrijventerrein 't Heen. Bedrijventerrein 't Heen wordt gekenmerkt door een mix van industriële en dienstverlenende bedrijven. Door de grote raampartijen is er een fantastisch en levendig uitzicht over de omgeving. Aan de voorzijde van dit zeer representatieve gebouw bevinden zich voldoende parkeerplaatsen aan de openbare weg. Het geheel is uitstekend bereikbaar door de nabijheid van de op- en afrit van de N-206 met aansluiting op de A44 / A4 richting Amsterdam / Schiphol en Den Haag. Tevens uitstekend bereikbaar vanuit Noordwijk / Katwijk zelf vanwege de ligging op het bedrijvenpark 't Heen welke op de grens Noordwijk / Katwijk ligt.
Het bedrijfsgebouw is grotendeels in gebruik door Oomen Opslag; de 3e en 4e verdieping zijn beschikbaar voor de verhuur als kantoorruimte.
OPPERVLAKTE
ca. 130 m² kantoorruimte op de 3e en 4e verdieping. Deelhuur is mogelijk in de volgende units:
- unit I: ca. 65 m² vvo op de 3e verdieping;
- unit II: ca. 65m² vvo op de 4e verdieping.
HUURPRIJS
De prijs is op aanvraag en afhankelijk van de overeengekomen huurtermijn.
SERVICEKOSTEN
€ 30,00 per m² per jaar, exclusief BTW, op basis van een voorschot met jaarlijkse nacalculatie. Dit bedrag is een indicatie en kan variëren afhankelijk van het totale aantal gebruikers van de gehuurde ruimte.
INDELING:
Representatief bedrijfsgebouw/entree met fraaie hoge vide en balie voor ontvangst. Lift naar de kantoorruimte op de 3e of 4e verdieping. Op de 1e verdieping bevindt zich een mooie spreek- en vergaderruimte en op de 2e verdieping een stijlvolle kantineruimte met pantry, koelkast en vaatwasser en toiletgroep (urinoir en gedeeld toilet) voor (mede)gebruik.
VOORZIENINGEN:
- Zeer representatieve centrale entree met fraaie hoge vide & baliefunctie;
- Liftinstallatie;
- Systeemplafond met geïntegreerde LED verlichtingsarmaturen, bewegingssensor en lichtsensor;
- Vloerverwarming;
- Hoogwaardige en courante kantoorruimte met hardhouten kozijnen en hoge deuren;
- Kantine met pantry voorzien van o.a. koelkast en vaatwasser;
- Vloerbedekking;
- Grote raampartijen;
- Raambekleding;
- Klimaatplafonds met basisventilatie;
- Airco;
- Strak gestucte wanden inclusief sauswerk op de wanden en hoge plinten;
- Diverse elektrapunten en databekabeling;
- WLAN geïntegreerd in het plafond;
- Sanitair met urinoir en gedeeld toilet met wastafel, Dyson airblade wash en spiegel;
- Dubbele beglazing (HR++);
- Alarminstallatie.
SERVICES:
- Balieontvangst met doorstuurservice;
- Gebruik kantine met pantry voorzien van o.a. koelkast en vaatwasser;
- Gebruik toiletten;
- Schoonmaak algemene ruimten;
- Inclusief elektra, water en verwarming-verbruik;
- Inclusief gebruik netwerk / infrastructuur;
- Onderhoud buitenterrein;
- Glasbewassing;
- Onderhoud installaties;
- Gezamenlijk gebruik van de kantine met pantry op de 2e verdieping;
- Gezamenlijk gebruik van de spreek- en vergaderruimte op de 1e verdieping;
- Vuilafvoer
- Beveiliging
Optioneel is er ook een koffie-faciliteit en schoonmaak eigen kantoorruimte beschikbaar.
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Aan de voorzijde van het representatieve gebouw bevinden zich gratis parkeerplaatsen aan de openbare weg.
OPLEVERING:
Direct beschikbaar.
OMZETBELASTING
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur. Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
HUURTERMIJN
De minimale huurtermijn bedraagt 1 jaar met een wederzijdse opzegtermijn van 3 maanden. De huurovereenkomst wordt vervolgens voortgezet voor dezelfde duur.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, servicekosten en de verschuldigde omzetbelasting vindt elke maand bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en 3 maanden servicekosten te vermeerderen de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks alle huishoudens (2015=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum.
HUUROVEREENKOMST
Conform model Verhuurder welke gebaseerd is op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015, met de bijbehorende algemene bepalingen en enkele bijzondere bepalingen van Verhuurder.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Katwijk
Sectie: C
Nummer: 4883
Groot: 3 a en 60 ca
BESTEMMING:
Conform het vigerend bestemmingsplan Bedrijventerrein 't Heen is de bestemming 'Bedrijventerrein' met een functieaanduiding 'Bedrijf tot en met categorie 4.1'. Als gebruiker bent u zelf verantwoordelijk om navraag te doen naar het actuele bestemmingsplan bij de gemeente.
BIJZONDERHEDEN
- Bezichtiging uitsluitend na afspraak met verhurende makelaar;
- Elke verhuurtransactie geschiedt onder gunning c.q. goedkeuring door opdrachtgever.
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Makelaars aan Zee een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
130 m² kantoorruimte in het bedrijfsgebouw gelegen aan Taanderstraat 2 te Katwijk. Dit representatieve bedrijfsgebouw is ideaal voor bedrijven actief in de zakelijke dienstverlening.
ALGEMEEN
In dit recent opgeleverde bedrijfsgebouw bieden wij twee turn-key kantoorruimten van zo'n 65 m² aan! Er kan gebruik gemaakt worden van diverse beschikbare services, zoals het gebruik van een mooie spreek- en vergaderruimte op de 1e verdieping, goed geoutilleerde kantine met pantry en sanitair, netwerk-infrastructuur en glasvezelinternet. Hierdoor kunt u comfortabel, flexibel en professioneel werken op een centrale plek in de Duin- en bollenstreek!
Het bedrijfsgebouw ligt namelijk op een fraaie zichtlocatie op het bedrijventerrein 't Heen. Bedrijventerrein 't Heen wordt gekenmerkt door een mix van industriële en dienstverlenende bedrijven. Door de grote raampartijen is er een fantastisch en levendig uitzicht over de omgeving. Aan de voorzijde van dit zeer representatieve gebouw bevinden zich voldoende parkeerplaatsen aan de openbare weg. Het geheel is uitstekend bereikbaar door de nabijheid van de op- en afrit van de N-206 met aansluiting op de A44 / A4 richting Amsterdam / Schiphol en Den Haag. Tevens uitstekend bereikbaar vanuit Noordwijk / Katwijk zelf vanwege de ligging op het bedrijvenpark 't Heen welke op de grens Noordwijk / Katwijk ligt.
Het bedrijfsgebouw is grotendeels in gebruik door Oomen Opslag; de 3e en 4e verdieping zijn beschikbaar voor de verhuur als kantoorruimte.
OPPERVLAKTE
ca. 130 m² kantoorruimte op de 3e en 4e verdieping. Deelhuur is mogelijk in de volgende units:
- unit I: ca. 65 m² vvo op de 3e verdieping;
- unit II: ca. 65m² vvo op de 4e verdieping.
HUURPRIJS
De prijs is op aanvraag en afhankelijk van de overeengekomen huurtermijn.
SERVICEKOSTEN
€ 30,00 per m² per jaar, exclusief BTW, op basis van een voorschot met jaarlijkse nacalculatie. Dit bedrag is een indicatie en kan variëren afhankelijk van het totale aantal gebruikers van de gehuurde ruimte.
INDELING:
Representatief bedrijfsgebouw/entree met fraaie hoge vide en balie voor ontvangst. Lift naar de kantoorruimte op de 3e of 4e verdieping. Op de 1e verdieping bevindt zich een mooie spreek- en vergaderruimte en op de 2e verdieping een stijlvolle kantineruimte met pantry, koelkast en vaatwasser en toiletgroep (urinoir en gedeeld toilet) voor (mede)gebruik.
VOORZIENINGEN:
- Zeer representatieve centrale entree met fraaie hoge vide & baliefunctie;
- Liftinstallatie;
- Systeemplafond met geïntegreerde LED verlichtingsarmaturen, bewegingssensor en lichtsensor;
- Vloerverwarming;
- Hoogwaardige en courante kantoorruimte met hardhouten kozijnen en hoge deuren;
- Kantine met pantry voorzien van o.a. koelkast en vaatwasser;
- Vloerbedekking;
- Grote raampartijen;
- Raambekleding;
- Klimaatplafonds met basisventilatie;
- Airco;
- Strak gestucte wanden inclusief sauswerk op de wanden en hoge plinten;
- Diverse elektrapunten en databekabeling;
- WLAN geïntegreerd in het plafond;
- Sanitair met urinoir en gedeeld toilet met wastafel, Dyson airblade wash en spiegel;
- Dubbele beglazing (HR++);
- Alarminstallatie.
SERVICES:
- Balieontvangst met doorstuurservice;
- Gebruik kantine met pantry voorzien van o.a. koelkast en vaatwasser;
- Gebruik toiletten;
- Schoonmaak algemene ruimten;
- Inclusief elektra, water en verwarming-verbruik;
- Inclusief gebruik netwerk / infrastructuur;
- Onderhoud buitenterrein;
- Glasbewassing;
- Onderhoud installaties;
- Gezamenlijk gebruik van de kantine met pantry op de 2e verdieping;
- Gezamenlijk gebruik van de spreek- en vergaderruimte op de 1e verdieping;
- Vuilafvoer
- Beveiliging
Optioneel is er ook een koffie-faciliteit en schoonmaak eigen kantoorruimte beschikbaar.
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Aan de voorzijde van het representatieve gebouw bevinden zich gratis parkeerplaatsen aan de openbare weg.
OPLEVERING:
Direct beschikbaar.
OMZETBELASTING
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur. Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
HUURTERMIJN
De minimale huurtermijn bedraagt 1 jaar met een wederzijdse opzegtermijn van 3 maanden. De huurovereenkomst wordt vervolgens voortgezet voor dezelfde duur.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, servicekosten en de verschuldigde omzetbelasting vindt elke maand bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en 3 maanden servicekosten te vermeerderen de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks alle huishoudens (2015=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum.
HUUROVEREENKOMST
Conform model Verhuurder welke gebaseerd is op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015, met de bijbehorende algemene bepalingen en enkele bijzondere bepalingen van Verhuurder.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Katwijk
Sectie: C
Nummer: 4883
Groot: 3 a en 60 ca
BESTEMMING:
Conform het vigerend bestemmingsplan Bedrijventerrein 't Heen is de bestemming 'Bedrijventerrein' met een functieaanduiding 'Bedrijf tot en met categorie 4.1'. Als gebruiker bent u zelf verantwoordelijk om navraag te doen naar het actuele bestemmingsplan bij de gemeente.
BIJZONDERHEDEN
- Bezichtiging uitsluitend na afspraak met verhurende makelaar;
- Elke verhuurtransactie geschiedt onder gunning c.q. goedkeuring door opdrachtgever.
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Makelaars aan Zee een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.