Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/4079975
Burgemeester de Beaufortweg 16 3833 AG Leusden
€ 120 /m²/jaar
Omschrijving
Algemeen: Het kantorenpark “De Beaufort” is gelegen aan de Burgemeester de Beaufortweg te Leusden en omvat een tweetal vrijstaande kantoorgebouwen namelijk Burgemeester de Beaufortweg 16 en 18. De kantoorgebouwen hebben beide een L-vorm, zijn in een vierkant gepositioneerd, met een tussenliggend parkeerterrein, voorzien van groenstrook.
Bedrijven als Adequatum Buitgenwone Onderwijse Expertise, Stichting Present Amersfoort, PCBOen CorDeo scholengroep zijn thans gevestigd op het kantorenpark.
Het kantoorgebouw aan de Burgemeester de Beaufortweg 16 omvat twee bouwlagen en heeft een zakelijke en representatieve uitstraling. Het gebouw beschikt over een ruim opgezette centrale entree voorzien van een vide. Parkeermogelijkheden zijn er tussen de twee kantoorgebouwen in het midden en aan de voor- en achterzijde van het gebouw.
Locatie: Het gebouwencomplex 'De Beaufort' grenst aan de randweg. Via deze randweg is de rijksweg A28 (Utrecht - Zwolle) rechtstreeks en goed bereikbaar. Binnen 5 autominuten ligt het knooppunt Hoevelaken waardoor ook de rijksweg A1 (Amsterdam - Amersfoort) makkelijk bereikbaar is.
Openbaar vervoer is beschikbaar middels regelmatige busverbindingen (lijnen 70, 78 en 80) welke het object verbinden met het CS station Amersfoort. Een bushalte bevindt zich op 8 minuten lopen.
Vloeroppervlakte: Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van circa 839 m².
Verdiepingen m² incl. omslag
Begane grond: unit 0.09 30 m²
1e verdieping: unit 1.02 195 m²
1e verdieping: unit 1.03 278 m²
2e verdieping: unit 2.01 26 m²
2e verdieping: unit 2.03c 58 m²
2e verdieping: unit 2.04 252 m²
Totaal 839 m2
Het bovenvermelde metrage is ingemeten conform NEN 2580, meetcertificaat no. 20151428_3833AG16_001A. van Kontek B.V. d.d. 23-07-2014.
Deelverhuur is mogelijk in units vanaf 26 m².
Indeling: Zie de plattegrondtekeningen in de bijlagen.
Opleveringsniveau: Het gebouw wordt opgeleverd in de huidige staat, onder andere voorzien van:
• representatieve algemene entree met een gepolijste dolomiet vloer;
• deels te openen ramen;
• lift (8 personen, 600 kg);
• brandslanghaspel en handbrandblusser per verdieping;
• gescheiden dames- en herentoiletten per verdieping;
• mindervalidentoilet op de begane grond;
• verwarming middels een gasgestookte CV-installatie voorzien van radiatoren met thermostactische ventielen;
• overdekte fietsenstalling op het buitenterrein.
• huidige indeling door middel van metalstud scheidingswanden en scheidingswanden voorzien van glassecties;
• deels systeemplafond met inbouwverlichtingsarmaturen;
• kabelgoten voorzien van databekabeling (Cat. 5);
• huidige vloerbedekking, voornamelijk projecttapijt en deels linoleum;
• huidige luxaflex (voor zover aanwezig);
• handbedienbare sunscreens aan de zonzijde;
• medegebruik pantry voorzien van onder- en bovenkastjes en een vaatwasser;
• ingerichte spreek-/ en vergaderkamer voor algemeen gebruik.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs inbegrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Parkeren: Voldoende parkeerplaatsen op het eigen terrein, voorzien van groenstrook, buitenverlichting en slagbomen.
Bestemming: Kantoorruimte
Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen via ons kantoor, bij de gemeente of via de website van ruimtelijke plannen.
Huurprijs: € 120,- per m² per jaar exclusief BTW.
BTW: Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
Huurprijs parkeren: € 500,- per parkeerplaats (niet overdekt), per jaar, te vermeerderen met de geldende BTW.
Servicekosten: € 56,- per m² per jaar bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de
kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht
• waterverbruik inclusief vastrecht
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van gebouwgebonden technische installaties zoals:
o klimaatinstallatie
o liftinstallatie
o noodverlichtingsinstallatie
o brandmeldinstallatie
o brandblusmiddelen
o automatische deuren
o verdeelinrichting
o beveiligingsinstallatie / toegangscontrole
• kleine bouwkundige herstellingen die conform de huurovereenkomst voor rekening van huurder komen
• schoonmaak gemeenschappelijke ruimten
• levering sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.
• glas- en gevelreiniging buitenzijde en binnenzijde gemeenschappelijke ruimten
• reinigen daken, hemelwaterafvoeren en rioleringen
• onderhoud terrein en groenvoorziening
• vervanging van lampen in gemeenschappelijke ruimten
• telecommunicatiekosten van gebouwgebonden installaties
• containerhuur en vuilafvoer
• voor rekening huurder komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht
• ongedierte bestrijding
• keyholding en alarmopvolging en meldkameraansluiting
• 5% administratiekosten over het totaal van de servicekosten
Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
Huurtermijn: Huurperiode van 5 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 5 jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Opzegtermijn: 12 maanden.
Huurbetaling: De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
Zekerheidstelling: Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
Huurindexatie: De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst: De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
Aanvaarding: Direct.
Bedrijven als Adequatum Buitgenwone Onderwijse Expertise, Stichting Present Amersfoort, PCBOen CorDeo scholengroep zijn thans gevestigd op het kantorenpark.
Het kantoorgebouw aan de Burgemeester de Beaufortweg 16 omvat twee bouwlagen en heeft een zakelijke en representatieve uitstraling. Het gebouw beschikt over een ruim opgezette centrale entree voorzien van een vide. Parkeermogelijkheden zijn er tussen de twee kantoorgebouwen in het midden en aan de voor- en achterzijde van het gebouw.
Locatie: Het gebouwencomplex 'De Beaufort' grenst aan de randweg. Via deze randweg is de rijksweg A28 (Utrecht - Zwolle) rechtstreeks en goed bereikbaar. Binnen 5 autominuten ligt het knooppunt Hoevelaken waardoor ook de rijksweg A1 (Amsterdam - Amersfoort) makkelijk bereikbaar is.
Openbaar vervoer is beschikbaar middels regelmatige busverbindingen (lijnen 70, 78 en 80) welke het object verbinden met het CS station Amersfoort. Een bushalte bevindt zich op 8 minuten lopen.
Vloeroppervlakte: Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van circa 839 m².
Verdiepingen m² incl. omslag
Begane grond: unit 0.09 30 m²
1e verdieping: unit 1.02 195 m²
1e verdieping: unit 1.03 278 m²
2e verdieping: unit 2.01 26 m²
2e verdieping: unit 2.03c 58 m²
2e verdieping: unit 2.04 252 m²
Totaal 839 m2
Het bovenvermelde metrage is ingemeten conform NEN 2580, meetcertificaat no. 20151428_3833AG16_001A. van Kontek B.V. d.d. 23-07-2014.
Deelverhuur is mogelijk in units vanaf 26 m².
Indeling: Zie de plattegrondtekeningen in de bijlagen.
Opleveringsniveau: Het gebouw wordt opgeleverd in de huidige staat, onder andere voorzien van:
• representatieve algemene entree met een gepolijste dolomiet vloer;
• deels te openen ramen;
• lift (8 personen, 600 kg);
• brandslanghaspel en handbrandblusser per verdieping;
• gescheiden dames- en herentoiletten per verdieping;
• mindervalidentoilet op de begane grond;
• verwarming middels een gasgestookte CV-installatie voorzien van radiatoren met thermostactische ventielen;
• overdekte fietsenstalling op het buitenterrein.
• huidige indeling door middel van metalstud scheidingswanden en scheidingswanden voorzien van glassecties;
• deels systeemplafond met inbouwverlichtingsarmaturen;
• kabelgoten voorzien van databekabeling (Cat. 5);
• huidige vloerbedekking, voornamelijk projecttapijt en deels linoleum;
• huidige luxaflex (voor zover aanwezig);
• handbedienbare sunscreens aan de zonzijde;
• medegebruik pantry voorzien van onder- en bovenkastjes en een vaatwasser;
• ingerichte spreek-/ en vergaderkamer voor algemeen gebruik.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs inbegrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Parkeren: Voldoende parkeerplaatsen op het eigen terrein, voorzien van groenstrook, buitenverlichting en slagbomen.
Bestemming: Kantoorruimte
Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen via ons kantoor, bij de gemeente of via de website van ruimtelijke plannen.
Huurprijs: € 120,- per m² per jaar exclusief BTW.
BTW: Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
Huurprijs parkeren: € 500,- per parkeerplaats (niet overdekt), per jaar, te vermeerderen met de geldende BTW.
Servicekosten: € 56,- per m² per jaar bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de
kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht
• waterverbruik inclusief vastrecht
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van gebouwgebonden technische installaties zoals:
o klimaatinstallatie
o liftinstallatie
o noodverlichtingsinstallatie
o brandmeldinstallatie
o brandblusmiddelen
o automatische deuren
o verdeelinrichting
o beveiligingsinstallatie / toegangscontrole
• kleine bouwkundige herstellingen die conform de huurovereenkomst voor rekening van huurder komen
• schoonmaak gemeenschappelijke ruimten
• levering sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.
• glas- en gevelreiniging buitenzijde en binnenzijde gemeenschappelijke ruimten
• reinigen daken, hemelwaterafvoeren en rioleringen
• onderhoud terrein en groenvoorziening
• vervanging van lampen in gemeenschappelijke ruimten
• telecommunicatiekosten van gebouwgebonden installaties
• containerhuur en vuilafvoer
• voor rekening huurder komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht
• ongedierte bestrijding
• keyholding en alarmopvolging en meldkameraansluiting
• 5% administratiekosten over het totaal van de servicekosten
Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
Huurtermijn: Huurperiode van 5 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 5 jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Opzegtermijn: 12 maanden.
Huurbetaling: De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
Zekerheidstelling: Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
Huurindexatie: De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst: De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
Aanvaarding: Direct.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 120 per vierkante meter per jaar
- Oorspronkelijke huurprijs
- € 146 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- € 56 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- Per direct beschikbaar
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2000
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 839 m² (in units vanaf 26 m²)
- Perceel
- 1.000 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 3 bouwlagen
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A 0,96
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein
- Bereikbaarheid
- Snelwegafrit op 500 m tot 1000 m