Omschrijving
Turnkey kantoorruimte v.v. hoog afwerkingsniveau te huur in "De Porseleinfabriek" te Loosdrecht!
In dit compleet gerenoveerde kantoorpand - te midden van het levendige watersportgebied van Oud-Loosdrecht met zijn vele restaurants op loopafstand - met een totaal vloeroppervlak van ca. 326 m² zijn diverse kantoor- en of winkelruimtes, welke zijn voorzien van een compleet en hoogwaardig opleveringsniveau, verdeeld over de begane grond en eerste verdieping. Er is nog één ruimte te huur op de begane grond aan de achterzijde.
"De Porseleinfabriek" is gelegen op een markante zichtlocatie naast de Albert Heijn en met diverse openbare parkeerplaatsen aan de overzijde van de straat en op het naastgelegen openbare parkeerterrein.
Het gebouw kenmerkt zich als een prettige en comfortabele werkomgeving, vanwege de vele daglichttoetreding, de gezamenlijke keuken, het hoge afwerkingsniveau en de bereikbaarheid.
OPPERVLAK
kantoorruimte - 188 unit 5 - van ca. 45 m² v.v.o. gelegen aan de zijkant van het gebouw v.v. eigen brievenbus, verlichting middels rail systeem incl. spots, strak gestucte wanden en prachtige keramische tegelvloer.
EXTRA FACILITEITEN
Men kan gebruik maken van de gemeenschappelijke compleet ingerichte keuken.
HUURPRIJS
€ 675 + € 140,- voorschot servicekosten per maand, excl. BTW.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorpand wordt opgeleverd in representatieve staat en kent een compleet opleveringsniveau, inclusief onder meer de navolgende zaken en voorzieningen:
- cv-installatie met radiatoren;
- luxe keuken v.v. diverse apparatuur (gemeenschappelijk);
- toiletruimte (gemeenschappelijk);
- huidige vloerafwerking middels tegelvloer;
- opbouwverlichting (railsysteem).
PARKEREN
Voldoende openbare parkeergelegenheid aan de overzijde van de straat en op naastgelegen parkeerterrein.
SERVICEKOSTEN
Huurder is een voorschotbedrag van € 140,- per maand excl. BTW verschuldigd, inzake de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
- levering van gas, water en elektra;
- rioolbelasting en zuiveringsheffing;
- schoonmaak en glasbewassing binnenzijde v.d. algemene ruimte;
- glasbewassing buitenzijde;
- diverse onderhoud gerelateerde werkzaamheden m.b.t. CV etc.;
- ongedierte bestrijding buiten;
- tuinman t.b.v. onderhoud buitenterrein;
- 5% administratiekosten;
- technisch onderhoud
- afvalverwerking.
Jaarlijks, of zoveel eerder als de huurovereenkomst eindigt, zal verrekening tussen partijen plaatsvinden aan de hand van de werkelijk betaalde nota’s, waarbij toerekening geschiedt middels het gehuurde vloeroppervlak ten opzichte van het totale verhuurbare vloeroppervlak in kantoorgebouw.
INTERNET / TELEFONIE
Huurder is zelf verantwoordelijk voor de levering van de communicatieve diensten.
BESTEMMING / GEBRUIK
Het ter plaatse geldende bestemmingsplan bestemming ‘Centrum’ toe. De voor ‘Centrum’ aangewezen gronden zijn o.a. bestemd voor: kantoor, detailhandel, maatschappelijke voorzieningen.
HUURTERMIJN
Verhuurder streeft naar een huurrelatie van minimaal 2 jaar, maar is bereid flexibel mee te denken inzake de lengte van de huurtermijn.
HUURPRIJSBETALING
De huurbetalingsverplichting dient per maand vooruit te worden voldaan.
AANVAARDING
In overleg.
BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wt op de omzetbelasting 1968
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, wordt de laatst geldende huurprijs verhoogd op basis van het maandprijsindexcijfer voor de gezinsconsumptie CPI Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal géén daling ondergaan.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.
METRAGE
De in deze aanbieding genoemde metrages zijn met zorg berekend. Verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht, behoudens in geval van niet correcte verrekening van de servicekosten.
BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.
VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever. Deze documentatie kan derhalve niet als een aanbieding worden beschouwd.
In dit compleet gerenoveerde kantoorpand - te midden van het levendige watersportgebied van Oud-Loosdrecht met zijn vele restaurants op loopafstand - met een totaal vloeroppervlak van ca. 326 m² zijn diverse kantoor- en of winkelruimtes, welke zijn voorzien van een compleet en hoogwaardig opleveringsniveau, verdeeld over de begane grond en eerste verdieping. Er is nog één ruimte te huur op de begane grond aan de achterzijde.
"De Porseleinfabriek" is gelegen op een markante zichtlocatie naast de Albert Heijn en met diverse openbare parkeerplaatsen aan de overzijde van de straat en op het naastgelegen openbare parkeerterrein.
Het gebouw kenmerkt zich als een prettige en comfortabele werkomgeving, vanwege de vele daglichttoetreding, de gezamenlijke keuken, het hoge afwerkingsniveau en de bereikbaarheid.
OPPERVLAK
kantoorruimte - 188 unit 5 - van ca. 45 m² v.v.o. gelegen aan de zijkant van het gebouw v.v. eigen brievenbus, verlichting middels rail systeem incl. spots, strak gestucte wanden en prachtige keramische tegelvloer.
EXTRA FACILITEITEN
Men kan gebruik maken van de gemeenschappelijke compleet ingerichte keuken.
HUURPRIJS
€ 675 + € 140,- voorschot servicekosten per maand, excl. BTW.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorpand wordt opgeleverd in representatieve staat en kent een compleet opleveringsniveau, inclusief onder meer de navolgende zaken en voorzieningen:
- cv-installatie met radiatoren;
- luxe keuken v.v. diverse apparatuur (gemeenschappelijk);
- toiletruimte (gemeenschappelijk);
- huidige vloerafwerking middels tegelvloer;
- opbouwverlichting (railsysteem).
PARKEREN
Voldoende openbare parkeergelegenheid aan de overzijde van de straat en op naastgelegen parkeerterrein.
SERVICEKOSTEN
Huurder is een voorschotbedrag van € 140,- per maand excl. BTW verschuldigd, inzake de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
- levering van gas, water en elektra;
- rioolbelasting en zuiveringsheffing;
- schoonmaak en glasbewassing binnenzijde v.d. algemene ruimte;
- glasbewassing buitenzijde;
- diverse onderhoud gerelateerde werkzaamheden m.b.t. CV etc.;
- ongedierte bestrijding buiten;
- tuinman t.b.v. onderhoud buitenterrein;
- 5% administratiekosten;
- technisch onderhoud
- afvalverwerking.
Jaarlijks, of zoveel eerder als de huurovereenkomst eindigt, zal verrekening tussen partijen plaatsvinden aan de hand van de werkelijk betaalde nota’s, waarbij toerekening geschiedt middels het gehuurde vloeroppervlak ten opzichte van het totale verhuurbare vloeroppervlak in kantoorgebouw.
INTERNET / TELEFONIE
Huurder is zelf verantwoordelijk voor de levering van de communicatieve diensten.
BESTEMMING / GEBRUIK
Het ter plaatse geldende bestemmingsplan bestemming ‘Centrum’ toe. De voor ‘Centrum’ aangewezen gronden zijn o.a. bestemd voor: kantoor, detailhandel, maatschappelijke voorzieningen.
HUURTERMIJN
Verhuurder streeft naar een huurrelatie van minimaal 2 jaar, maar is bereid flexibel mee te denken inzake de lengte van de huurtermijn.
HUURPRIJSBETALING
De huurbetalingsverplichting dient per maand vooruit te worden voldaan.
AANVAARDING
In overleg.
BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wt op de omzetbelasting 1968
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, wordt de laatst geldende huurprijs verhoogd op basis van het maandprijsindexcijfer voor de gezinsconsumptie CPI Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal géén daling ondergaan.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.
METRAGE
De in deze aanbieding genoemde metrages zijn met zorg berekend. Verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht, behoudens in geval van niet correcte verrekening van de servicekosten.
BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.
VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever. Deze documentatie kan derhalve niet als een aanbieding worden beschouwd.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.