Omschrijving
TE HUUR in het CENTRUM van MEPPEL! Deze MULTIFUNCTIONELE KANTOORRUIMTE met OPSLAGMOGELIJKHEID/ALGEMENE WERKRUIMTE is gelegen op de BEGANE GROND aan de achterzijde van het karakteristieke en rijksmonumentale "Oude Postkantoor".
Bent u op zoek naar een veelzijdige kantoorruimte die aan al uw behoeften voldoet? Dit praktisch en goed ingedeelde object biedt niet alleen een fijne kantoorruimte, maar ook de flexibiliteit van een aparte ruimte die ideaal is voor tweede kantoorruimte, opslag of algemene werkruimte.
Ideaal voor start-ups die een flexibele ruimte nodig hebben of creatief ondernemers die werken en opslag willen combineren!
***LIGGING***
In het historisch centrum van Meppel met alle denkbare voorzieningen op steenworp afstand. Gemakkelijk bereikbaar via hoofdwegen en op korte loopafstand van het NS-station.
***INDELING EN VOORZIENINGEN***
Bij binnenkomst via de dubbele en royale toegangsdeuren betreedt u een ruime hal, die dienst doet als centrale verbindingsruimte, voldoende mogelijkheid biedt voor een ontvangstbalie of wachtruimte, en toegang geeft tot de overige ruimtes.
Links van de toegangshal bevindt zich een comfortabele kantoorruimte (circa 34m2), ideaal voor gebruik als hoofdwerkplek, vergaderruimte of administratieve ruimte. Deze ruimte kan flexibel worden ingedeeld en heeft nog een aparte toegangsdeur in de gevel.
Vanuit de toegangshal en via de dubbel glazen toegangsdeuren bereikt u een separate ruimte (circa 51m2). Deze ruimte leent zich uitstekend voor gebruik als extra kantoorruimte, algemene werkruimte of opslagruimte.
Centraal gelegen bevindt zich de pantry, berging en royale toiletruimte met 2 toilets, wastafels en douchegelegenheid.
Voor het object is 1 overdekte parkeerplaats beschikbaar. Openbaar parkeren is mogelijk in de directe omgeving.
***VERHUURCONDITIES***
- Huursom: € 995,- per maand exclusief BTW (verhuurder opteert voor BTW-belaste verhuur).
- Servicekosten: € 150,- per maand als voorschot voor het gebruik van gas, water en elektriciteit.
- Huurbetaling: zowel de huursom als servicekosten per maand en bij vooruitbetaling.
- Huurperiode: 2 jaar, te verlengen met perioden van telkens 2 jaar. Andere huurtermijnen zijn in overleg mogelijk.
- Opzegtermijn: 6 maanden voor afloop van de huurperiode.
- Huurprijsindexering: jaarlijks en na het eerste jaar na ingangsdatum en conform de CPI reeks "Alle Huishoudens (2015=100)" gepubliceerd door het CBS.
- Zekerheidsstelling: de huurder dient een financiele zekerheid te stellen ter grootte van 1 maand huur.
- Huurovereenkomst: gebaseerd op het meest recente model van de Raad Onroerende Zaken.
- Voorbehoud: definitieve goedkeuring eigenaar/verhuurder.
- Aanvaarding: in overleg, op korte termijn mogelijk.
Dit is uw kans om een praktische en inspirerende werkplek te creëren die aansluit bij uw zakelijke doelen. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging!
Bent u op zoek naar een veelzijdige kantoorruimte die aan al uw behoeften voldoet? Dit praktisch en goed ingedeelde object biedt niet alleen een fijne kantoorruimte, maar ook de flexibiliteit van een aparte ruimte die ideaal is voor tweede kantoorruimte, opslag of algemene werkruimte.
Ideaal voor start-ups die een flexibele ruimte nodig hebben of creatief ondernemers die werken en opslag willen combineren!
***LIGGING***
In het historisch centrum van Meppel met alle denkbare voorzieningen op steenworp afstand. Gemakkelijk bereikbaar via hoofdwegen en op korte loopafstand van het NS-station.
***INDELING EN VOORZIENINGEN***
Bij binnenkomst via de dubbele en royale toegangsdeuren betreedt u een ruime hal, die dienst doet als centrale verbindingsruimte, voldoende mogelijkheid biedt voor een ontvangstbalie of wachtruimte, en toegang geeft tot de overige ruimtes.
Links van de toegangshal bevindt zich een comfortabele kantoorruimte (circa 34m2), ideaal voor gebruik als hoofdwerkplek, vergaderruimte of administratieve ruimte. Deze ruimte kan flexibel worden ingedeeld en heeft nog een aparte toegangsdeur in de gevel.
Vanuit de toegangshal en via de dubbel glazen toegangsdeuren bereikt u een separate ruimte (circa 51m2). Deze ruimte leent zich uitstekend voor gebruik als extra kantoorruimte, algemene werkruimte of opslagruimte.
Centraal gelegen bevindt zich de pantry, berging en royale toiletruimte met 2 toilets, wastafels en douchegelegenheid.
Voor het object is 1 overdekte parkeerplaats beschikbaar. Openbaar parkeren is mogelijk in de directe omgeving.
***VERHUURCONDITIES***
- Huursom: € 995,- per maand exclusief BTW (verhuurder opteert voor BTW-belaste verhuur).
- Servicekosten: € 150,- per maand als voorschot voor het gebruik van gas, water en elektriciteit.
- Huurbetaling: zowel de huursom als servicekosten per maand en bij vooruitbetaling.
- Huurperiode: 2 jaar, te verlengen met perioden van telkens 2 jaar. Andere huurtermijnen zijn in overleg mogelijk.
- Opzegtermijn: 6 maanden voor afloop van de huurperiode.
- Huurprijsindexering: jaarlijks en na het eerste jaar na ingangsdatum en conform de CPI reeks "Alle Huishoudens (2015=100)" gepubliceerd door het CBS.
- Zekerheidsstelling: de huurder dient een financiele zekerheid te stellen ter grootte van 1 maand huur.
- Huurovereenkomst: gebaseerd op het meest recente model van de Raad Onroerende Zaken.
- Voorbehoud: definitieve goedkeuring eigenaar/verhuurder.
- Aanvaarding: in overleg, op korte termijn mogelijk.
Dit is uw kans om een praktische en inspirerende werkplek te creëren die aansluit bij uw zakelijke doelen. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging!
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.