Omschrijving
Op zoek naar een geschikte kantoorlocatie op een mooie zichtlocatie aan de entree van bedrijventerrein Vlotlaan in Monster? Binnenkort komt deze kantoorruimte van ca. 110 m2 BVO beschikbaar voor de verhuur. Het object is gelegen in een kantoorverzamelgebouw met veel glas voor natuurlijk lichtinval en is onlangs geheel gemoderniseerd en is tevens voorzien van energielabel A+++!
KANTOORRUIMTE
De in 2023 geheel gerenoveerde kantoorlocatie is ingedeeld in een centrale hal/ontvangstruimte met in totaal 3 spreek- en/of werkkamers, afgesloten pantry ruimte en toiletten en is verder onder meer voorzien van:
• Systeemplafond met led verlichting;
• Wand airco units voor koelen en verwarmen;
• Glasvezelaansluiting en data- en elektra aansluitingen.
• Intercominstallatie;
• Pantryruimte;
• Dubbel toilet;
• 15 zonnepanelen;
• Te openen ramen;
• Gestoffeerde vloeren en afgewerkte wanden
• Geheel gemeubileerd beschikbaar.
De kantoorruimte is gelegen op de 1e verdieping aan de voorzijde en is bereikbaar via de gemeenschappelijke entree/opvang van het gebouw, alwaar zich ook de meterkast bevindt.
BOUWJAAR
Het pand is in 1997 gesplitst. In 2023 is het kantoor geheel gerenoveerd.
PARKEREN
Parkeren is mogelijk op eigen terrein evenals straat parkeren in de directe omgeving.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Bedrijventerrein Vlotlaan in Monster ligt aan de rand van het Westland en is daarmee een uitstekende uitvalsbasis voor de ondernemer die actief is in de regio Westland en omstreken. Via de N211 is Den Haag goed bereikbaar. Via de N213 is de Rijksweg A20 richting Rotterdam te bereiken. De bushalte van lijn 35 (Hoek van Holland - Den Haag Leyenburg) is op een steenworp afstand van het terrein gelegen.
BESTEMMING
Conform vigerend bestemmingsplan ‘Bedrijventerrein Monster' is op de locatie een zelfstandige kantoorbestemming toegestaan.
HUURPRIJS
De huurprijs van het object bedraagt € 1.575 excl. BTW per maand.
SERVICEKOSTEN
Een voorschot van € 100,- excl. BTW per maand excl. BTW voor het gebruik van de volgende services en diensten:
• Restafval container op het parkeerterrein;
• Schoonmaak algemene ruimtes;
• Verbruik nutsvoorzieningen algemene ruimtes;
• Periodieke glasbewassing buitenzijde;
• Tuinonderhoud parkeerterrein;
• Periodieke keuringen brandblussers;
• Jaarlijkse keuring airco units;
• Onderhoudscontract airco installatie.
Huurder is zelf verantwoordelijke voor de contracten ten aanzien van de nutsvoorzieningen voor het verbruik van het gehuurde.
HUURGARANTIE
Een waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief BTW en servicekosten.
BESCHIKBAAR
In overleg.
ENERGIELABEL
Het object beschikt over energielabel A+++ en is geldig tot 7 maart 2034.
HUURINGANGSDATUM
In overleg.
HUURTERMIJN
Uitgangspunt is een huurovereenkomst voor 5 + 5 jaar. Overige termijnen zijn in overleg met de eigenaar.
HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model dat door de Raad van Onroerende Zaken met bijbehorende Algemene Bepalingen is vastgesteld in februari 2015.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijs index (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.
OMZETBELASTING
Over de huurprijs is BTW verschuldigd. Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor 90% of meer gebruikt voor met BTW belaste prestaties.
Huurder zal zich zoveel als in zijn vermogen ligt inspannen om ervoor te zorgen dat niet van dit standpunt wordt afgeweken. Indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer wordt gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden.
COURTAGE
Indien door bemiddeling van Batenburg Bedrijfshuisvesting bij dit object een transactie tot stand wordt gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
VOORBEHOUD
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw.
ALGEMEEN
De informatie omtrent voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Batenburg Bedrijfshuisvesting geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
KANTOORRUIMTE
De in 2023 geheel gerenoveerde kantoorlocatie is ingedeeld in een centrale hal/ontvangstruimte met in totaal 3 spreek- en/of werkkamers, afgesloten pantry ruimte en toiletten en is verder onder meer voorzien van:
• Systeemplafond met led verlichting;
• Wand airco units voor koelen en verwarmen;
• Glasvezelaansluiting en data- en elektra aansluitingen.
• Intercominstallatie;
• Pantryruimte;
• Dubbel toilet;
• 15 zonnepanelen;
• Te openen ramen;
• Gestoffeerde vloeren en afgewerkte wanden
• Geheel gemeubileerd beschikbaar.
De kantoorruimte is gelegen op de 1e verdieping aan de voorzijde en is bereikbaar via de gemeenschappelijke entree/opvang van het gebouw, alwaar zich ook de meterkast bevindt.
BOUWJAAR
Het pand is in 1997 gesplitst. In 2023 is het kantoor geheel gerenoveerd.
PARKEREN
Parkeren is mogelijk op eigen terrein evenals straat parkeren in de directe omgeving.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Bedrijventerrein Vlotlaan in Monster ligt aan de rand van het Westland en is daarmee een uitstekende uitvalsbasis voor de ondernemer die actief is in de regio Westland en omstreken. Via de N211 is Den Haag goed bereikbaar. Via de N213 is de Rijksweg A20 richting Rotterdam te bereiken. De bushalte van lijn 35 (Hoek van Holland - Den Haag Leyenburg) is op een steenworp afstand van het terrein gelegen.
BESTEMMING
Conform vigerend bestemmingsplan ‘Bedrijventerrein Monster' is op de locatie een zelfstandige kantoorbestemming toegestaan.
HUURPRIJS
De huurprijs van het object bedraagt € 1.575 excl. BTW per maand.
SERVICEKOSTEN
Een voorschot van € 100,- excl. BTW per maand excl. BTW voor het gebruik van de volgende services en diensten:
• Restafval container op het parkeerterrein;
• Schoonmaak algemene ruimtes;
• Verbruik nutsvoorzieningen algemene ruimtes;
• Periodieke glasbewassing buitenzijde;
• Tuinonderhoud parkeerterrein;
• Periodieke keuringen brandblussers;
• Jaarlijkse keuring airco units;
• Onderhoudscontract airco installatie.
Huurder is zelf verantwoordelijke voor de contracten ten aanzien van de nutsvoorzieningen voor het verbruik van het gehuurde.
HUURGARANTIE
Een waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief BTW en servicekosten.
BESCHIKBAAR
In overleg.
ENERGIELABEL
Het object beschikt over energielabel A+++ en is geldig tot 7 maart 2034.
HUURINGANGSDATUM
In overleg.
HUURTERMIJN
Uitgangspunt is een huurovereenkomst voor 5 + 5 jaar. Overige termijnen zijn in overleg met de eigenaar.
HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model dat door de Raad van Onroerende Zaken met bijbehorende Algemene Bepalingen is vastgesteld in februari 2015.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijs index (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.
OMZETBELASTING
Over de huurprijs is BTW verschuldigd. Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor 90% of meer gebruikt voor met BTW belaste prestaties.
Huurder zal zich zoveel als in zijn vermogen ligt inspannen om ervoor te zorgen dat niet van dit standpunt wordt afgeweken. Indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer wordt gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden.
COURTAGE
Indien door bemiddeling van Batenburg Bedrijfshuisvesting bij dit object een transactie tot stand wordt gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
VOORBEHOUD
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw.
ALGEMEEN
De informatie omtrent voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Batenburg Bedrijfshuisvesting geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.