Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43707528
Wijchenseweg 20 6537 TL Nijmegen
€ 120 /m²/jaar
Omschrijving
TURN-KEY KANTOORRUIMTE VAN CIRCA 750 M² BESCHIKBAAR
Het betreft een courante kantoorruimte op de 3e verdieping in een multi-tenant kantoorobject. Momenteel zitten er een viertal huurders in het object gevestigd, te weten Dustin, ABAB, Rodruza en BCTN. Het kantoorobject ligt op een zichtlocatie direct aan de Wijchenseweg en nabij het Takenhofplein. Het object is goed onderhouden en is het voorzien van een energielabel C. Op dit moment is de verhuurder bezig om het object te verduurzamen naar een energielabel A of hoger. De laatste verduurzaamheidsmaatregelen worden dit jaar en begin 2025 uitgevoerd. De kantoorruimte op de 3e verdieping is instapklaar en per direct beschikbaar.
LIGGING:
Het object is gelegen op het kantorenpark “Brabantse Poort” aan de doorgaande weg vanaf de A73 naar het centrum van Nijmegen. Het qua architectuur moderne kantoorgebouw is gelegen tussen de gebouwen van Poelman van der Broek en Bovemij – Interpolis verzekeringen. De bereikbaarheid is goed door de ligging aan de afslag van de A73. Deze biedt goede aansluitingen met de A15, A50 en de A12. Het kantoorpand is gelegen op loopafstand van het Station Dukenburg met diverse busverbindingen en treinverbindingen. In de omgeving bevindt zich het groot regionaal winkelcentrum Dukenburg met meer dan 100 winkels en diverse restaurants. Tegenover het winkelcentrum ligt het congresgebouw Triavium welke uitstekend geschikt is voor het houden van vergaderingen, congressen, beurzen, lunches en diners.
METRAGES:
3e verdieping: ca. 750 m² v.v.o.
OPLEVERINGSNIVEAU:
De kantoorruimte zal turn-key worden opgeleverd. In de huidige staat inclusief de scheidingswanden, systeemplafond met beeldscherm vriendelijke verlichtingsarmaturen, gescheiden wand kabelgoten met data bekabeling, lichtwering en per verdieping en vleugel een pantry en gescheiden sanitaire voorzieningen.
PARKEREN:
Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein (1:32) plus voldoende laadpalen aanwezig.
Huurprijs per parkeerplaats op aanvraag.
BESTEMMING:
De bestemming binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen.
HUURPRIJS:
Kantoorruimte: € 120,- per m²/per jaar, exclusief BTW
Parkeerplaatsen: huurprijs op aanvraag
Restaurant: Nader te bepalen
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN:
Op aanvraag.
Onderstaande leveringen en diensten:
• Verwarming/verlichting van de algemene ruimten zijnde de centrale entrée, toiletten, gangen, centrale trappenhuizen en
personeelsingang;
• Gasverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Waterverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Reinigen buitengevels en glasbewassing buitenzijde (minimaal 2x per jaar);
• Kosten glasverzekering;
• Gebruikersheffingen en belastingen, zoals verontreinigingsheffingen;
• Onderhoud en periodieke controle van de verwarming-,koel- en luchtbehandelinginstallatie en liftinstallaties;
• Onderhoud en periodieke controle van de elektrische installatie, noodverlichtinginstallatie, slagbomen/intercom parkeerplaatsen;
• Onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, brandmeldcentrale, ontruimingsinstallatie en storingmeldinstallatie;
• Schoonmaakkosten voor de in het gebouw aanwezige algemene ruimten;
• Groenvoorzieningen algemene ruimten;
• Kosten voor de vuilinzameling en afvoer;
• Onderhoudscontracten voor het tuinonderhoud, groenvoorziening, parkeerterrein en het buitenterrein, inclusief strooien;
• Sanitaire hygiëne;
• Plaagdieronderhoud;
• Onderhoud en periodieke controle van gevelwas-installatie;
• Klein onderhoud;
Beveiliging:
• Pand openen (maandag tot en met vrijdag) om 06.30 uur, voorafgaand aan de openstelling wordt een openingsronde gelopen;
• Sluiting pand om 19.00 uur, op verzoek kan het pand langer of in het weekeinde opengesteld worden, extra uren beveiliging worden dan in rekening gebracht bij de aanvrager;
• Alarmopvolging buiten de openingstijden.
Administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten. Verrekening van werkelijke kosten ten opzichte van betaalde voorschotten zal jaarlijks plaatsvinden.
HUURTERMIJN:
In overleg.
HUURBETALING:
Per kwartaal vooruit.
ZEKERHEIDSSTELLING:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.
HUURINDEXERING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST:
Op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM), model kantoren in de zin van artikel 7:230 BW.
AANVAARDING:
In overleg.
OPZEGTERMIJN:
Er geldt een opzegtermijn van 12 maanden.
BIJZONDERHEDEN:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Het betreft een courante kantoorruimte op de 3e verdieping in een multi-tenant kantoorobject. Momenteel zitten er een viertal huurders in het object gevestigd, te weten Dustin, ABAB, Rodruza en BCTN. Het kantoorobject ligt op een zichtlocatie direct aan de Wijchenseweg en nabij het Takenhofplein. Het object is goed onderhouden en is het voorzien van een energielabel C. Op dit moment is de verhuurder bezig om het object te verduurzamen naar een energielabel A of hoger. De laatste verduurzaamheidsmaatregelen worden dit jaar en begin 2025 uitgevoerd. De kantoorruimte op de 3e verdieping is instapklaar en per direct beschikbaar.
LIGGING:
Het object is gelegen op het kantorenpark “Brabantse Poort” aan de doorgaande weg vanaf de A73 naar het centrum van Nijmegen. Het qua architectuur moderne kantoorgebouw is gelegen tussen de gebouwen van Poelman van der Broek en Bovemij – Interpolis verzekeringen. De bereikbaarheid is goed door de ligging aan de afslag van de A73. Deze biedt goede aansluitingen met de A15, A50 en de A12. Het kantoorpand is gelegen op loopafstand van het Station Dukenburg met diverse busverbindingen en treinverbindingen. In de omgeving bevindt zich het groot regionaal winkelcentrum Dukenburg met meer dan 100 winkels en diverse restaurants. Tegenover het winkelcentrum ligt het congresgebouw Triavium welke uitstekend geschikt is voor het houden van vergaderingen, congressen, beurzen, lunches en diners.
METRAGES:
3e verdieping: ca. 750 m² v.v.o.
OPLEVERINGSNIVEAU:
De kantoorruimte zal turn-key worden opgeleverd. In de huidige staat inclusief de scheidingswanden, systeemplafond met beeldscherm vriendelijke verlichtingsarmaturen, gescheiden wand kabelgoten met data bekabeling, lichtwering en per verdieping en vleugel een pantry en gescheiden sanitaire voorzieningen.
PARKEREN:
Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein (1:32) plus voldoende laadpalen aanwezig.
Huurprijs per parkeerplaats op aanvraag.
BESTEMMING:
De bestemming binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen.
HUURPRIJS:
Kantoorruimte: € 120,- per m²/per jaar, exclusief BTW
Parkeerplaatsen: huurprijs op aanvraag
Restaurant: Nader te bepalen
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN:
Op aanvraag.
Onderstaande leveringen en diensten:
• Verwarming/verlichting van de algemene ruimten zijnde de centrale entrée, toiletten, gangen, centrale trappenhuizen en
personeelsingang;
• Gasverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Waterverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Reinigen buitengevels en glasbewassing buitenzijde (minimaal 2x per jaar);
• Kosten glasverzekering;
• Gebruikersheffingen en belastingen, zoals verontreinigingsheffingen;
• Onderhoud en periodieke controle van de verwarming-,koel- en luchtbehandelinginstallatie en liftinstallaties;
• Onderhoud en periodieke controle van de elektrische installatie, noodverlichtinginstallatie, slagbomen/intercom parkeerplaatsen;
• Onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, brandmeldcentrale, ontruimingsinstallatie en storingmeldinstallatie;
• Schoonmaakkosten voor de in het gebouw aanwezige algemene ruimten;
• Groenvoorzieningen algemene ruimten;
• Kosten voor de vuilinzameling en afvoer;
• Onderhoudscontracten voor het tuinonderhoud, groenvoorziening, parkeerterrein en het buitenterrein, inclusief strooien;
• Sanitaire hygiëne;
• Plaagdieronderhoud;
• Onderhoud en periodieke controle van gevelwas-installatie;
• Klein onderhoud;
Beveiliging:
• Pand openen (maandag tot en met vrijdag) om 06.30 uur, voorafgaand aan de openstelling wordt een openingsronde gelopen;
• Sluiting pand om 19.00 uur, op verzoek kan het pand langer of in het weekeinde opengesteld worden, extra uren beveiliging worden dan in rekening gebracht bij de aanvrager;
• Alarmopvolging buiten de openingstijden.
Administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten. Verrekening van werkelijke kosten ten opzichte van betaalde voorschotten zal jaarlijks plaatsvinden.
HUURTERMIJN:
In overleg.
HUURBETALING:
Per kwartaal vooruit.
ZEKERHEIDSSTELLING:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.
HUURINDEXERING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST:
Op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM), model kantoren in de zin van artikel 7:230 BW.
AANVAARDING:
In overleg.
OPZEGTERMIJN:
Er geldt een opzegtermijn van 12 maanden.
BIJZONDERHEDEN:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 120 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- Per direct beschikbaar
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwperiode
- 1991-2000
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 750 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Airconditioning, mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- C
Omgeving
- Ligging
- Kantorenpark