Omschrijving
St. Canisiussingel 26 (3e verdieping), 6511 TJ te Nijmegen.
Op de 3e verdieping van dit bedrijfsverzamelgebouw is ca. 200 m² kantoorruimte beschikbaar aan de meeste prominente singel van Nijmegen! Het is mogelijk om 5 parkeerplaatsen op het achtergelegen parkeerterrein te huren. Het gebouw is volledig verduurzaamd en voorzien van triple beglazing. De overige kantoorruimte op deze verdieping is reeds verhuurd.
Ligging/bereikbaarheid:
Het kantoorpand is gelegen aan de meest prominente singel van de stad Nijmegen en grenst direct aan het stadscentrum. Op ca. 15 minuten lopen of ca. 5 minuten met de bus, welke nagenoeg voor het pand stopt, ligt het Centraal Station Nijmegen. Op zeer korte afstand van de Waalbrug met directe aansluiting op de A325 richting Arnhem en de A15.
Vloeroppervlakte:
Derde verdieping: ca. 200 m² v.v.o. turn-key kantoorruimte. De overige kantoorruimte op deze verdieping is reeds verhuurd.
*Deze oppervlaktes zijn conform de richtlijnen van de NEN 2580 gemeten op basis van de aan ons verstrekte plattegronden.
Indeling:
Begane grond:
- gemeenschappelijke entree met trappenhuis en lift.
3e verdieping:
- verschillende afsluitbare kantoor-/vergaderruimte
- verkeersruimte
- gescheiden toiletruimtes
- berging, waarin een nieuwe pantry zal worden gerealiseerd.
Opleveringsniveau:
Huidige staat:
- 2 dubbele toegangsdeuren op de verdieping
- inbouwarmaturen
- radiatoren over de gehele verdieping
- weggewerkte kabelgoten
- elektrische zonwering (gedeeltelijk)
- pvc vloer
- airco-installatie
- nieuw te realiseren keuken
- triple beglazing
- intercom
- alarm
- brandveiligheid apparatuur
- garderobe
- balie
Parkeren:
Er zijn 5 parkeerplaatsen beschikbaar, welke kunnen worden gehuurd. € 1.250,- per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW.
Huurprijs:
€ 185,- per vierkante meter per jaar, exclusief BTW.
Servicekosten:
Huurder betaalt aan verhuurder een verrekenbaar voorschot van € 37,50 excl. BTW per m² per jaar, voor de volgende leveringen en diensten:
o onderhoud van gebouwgebonden E-, W-, S-installaties;
o onderhoud airco-installatie;
o onderhoud intercominstallatie;
o onderhoud brandmeld-/ontruimingsinstallatie;
o onderhoud brandblusmiddelen, nood-vluchtwegverlichting en brandveiligheidsvoorzieningen (o.a. vluchtwegplattegronden in algemene ruimten);
o onderhoud toegangscontrolesysteem/ slagboominstallatie;
o onderhoud toegangsdeuren;
o levering van nutsvoorzieningen (o.a. elektra, gas en water) incl. kosten voor netbeheer, meetdiensten e.d.;
o schoonmaakonderhoud algemene ruimten;
o glasbewassing buitenzijde en separatieglas algemene ruimten minimaal 2 (twee) maal per jaar;
o reiniging daken/goten;
o onderhoud zonwering;
o terrein-/groenonderhoud;
o glasverzekering.
Het werkelijk verbruik per m² van gas, water en elektra zal jaarlijks op basis van tussenmeterstanden worden verrekend.
Huurtermijn:
In overleg. Voorkeur voor 5 jaar.
Huurbetaling:
De huurprijs en servicekosten te vermeerderen met BTW dienen bij vooruitbetaling per maand te worden voldaan.
Zekerheidsstelling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.
Huurindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst een jaar na de ingangsdatum van de overeenkomst worden aangepast op basis van het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI- Alle huishoudens (basisjaar 2015 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de statistiek
Huurovereenkomst:
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230 BW met standaard algemene bepalingen.
Aanvaarding:
Per direct.
Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Op de 3e verdieping van dit bedrijfsverzamelgebouw is ca. 200 m² kantoorruimte beschikbaar aan de meeste prominente singel van Nijmegen! Het is mogelijk om 5 parkeerplaatsen op het achtergelegen parkeerterrein te huren. Het gebouw is volledig verduurzaamd en voorzien van triple beglazing. De overige kantoorruimte op deze verdieping is reeds verhuurd.
Ligging/bereikbaarheid:
Het kantoorpand is gelegen aan de meest prominente singel van de stad Nijmegen en grenst direct aan het stadscentrum. Op ca. 15 minuten lopen of ca. 5 minuten met de bus, welke nagenoeg voor het pand stopt, ligt het Centraal Station Nijmegen. Op zeer korte afstand van de Waalbrug met directe aansluiting op de A325 richting Arnhem en de A15.
Vloeroppervlakte:
Derde verdieping: ca. 200 m² v.v.o. turn-key kantoorruimte. De overige kantoorruimte op deze verdieping is reeds verhuurd.
*Deze oppervlaktes zijn conform de richtlijnen van de NEN 2580 gemeten op basis van de aan ons verstrekte plattegronden.
Indeling:
Begane grond:
- gemeenschappelijke entree met trappenhuis en lift.
3e verdieping:
- verschillende afsluitbare kantoor-/vergaderruimte
- verkeersruimte
- gescheiden toiletruimtes
- berging, waarin een nieuwe pantry zal worden gerealiseerd.
Opleveringsniveau:
Huidige staat:
- 2 dubbele toegangsdeuren op de verdieping
- inbouwarmaturen
- radiatoren over de gehele verdieping
- weggewerkte kabelgoten
- elektrische zonwering (gedeeltelijk)
- pvc vloer
- airco-installatie
- nieuw te realiseren keuken
- triple beglazing
- intercom
- alarm
- brandveiligheid apparatuur
- garderobe
- balie
Parkeren:
Er zijn 5 parkeerplaatsen beschikbaar, welke kunnen worden gehuurd. € 1.250,- per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW.
Huurprijs:
€ 185,- per vierkante meter per jaar, exclusief BTW.
Servicekosten:
Huurder betaalt aan verhuurder een verrekenbaar voorschot van € 37,50 excl. BTW per m² per jaar, voor de volgende leveringen en diensten:
o onderhoud van gebouwgebonden E-, W-, S-installaties;
o onderhoud airco-installatie;
o onderhoud intercominstallatie;
o onderhoud brandmeld-/ontruimingsinstallatie;
o onderhoud brandblusmiddelen, nood-vluchtwegverlichting en brandveiligheidsvoorzieningen (o.a. vluchtwegplattegronden in algemene ruimten);
o onderhoud toegangscontrolesysteem/ slagboominstallatie;
o onderhoud toegangsdeuren;
o levering van nutsvoorzieningen (o.a. elektra, gas en water) incl. kosten voor netbeheer, meetdiensten e.d.;
o schoonmaakonderhoud algemene ruimten;
o glasbewassing buitenzijde en separatieglas algemene ruimten minimaal 2 (twee) maal per jaar;
o reiniging daken/goten;
o onderhoud zonwering;
o terrein-/groenonderhoud;
o glasverzekering.
Het werkelijk verbruik per m² van gas, water en elektra zal jaarlijks op basis van tussenmeterstanden worden verrekend.
Huurtermijn:
In overleg. Voorkeur voor 5 jaar.
Huurbetaling:
De huurprijs en servicekosten te vermeerderen met BTW dienen bij vooruitbetaling per maand te worden voldaan.
Zekerheidsstelling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.
Huurindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst een jaar na de ingangsdatum van de overeenkomst worden aangepast op basis van het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI- Alle huishoudens (basisjaar 2015 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de statistiek
Huurovereenkomst:
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230 BW met standaard algemene bepalingen.
Aanvaarding:
Per direct.
Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.