Omschrijving
Te huur zeer representatieve kantoorruimte, gemoderniseerd in 2023, bestaande uit; een hal, 3 kantoren en een gedeelde pantry op de begane grond van 96 m².
Doordat u een onderdeel van een bestaand kantoor huurt, worden veel zaken u uit handen genomen en voor u geregeld. U kunt denken aan o.a. schoonmaak, onderhoud pand en terrein en verzekeringen.
Het kantoorpand is in september 2007 opgeleverd en voldoet aan alle eisen van deze tijd. Er zijn luxe materialen en systemen toegepast, zodat het gebouw zeer comfortabel is om in te werken.
Voor u en uw klanten zijn er voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein aanwezig.
Locatie
Het kantoorpand is gelegen op een zicht locatie op bedrijventerrein De Hoogerwerf aan de Langeweg 11 te Oud-Beijerland. De te huren ruimte is een onderdeel van een luxe bedrijfsverzamelgebouw.
Huurprijs
De huurprijs bedraagt € 20.000,- per jaar exclusief BTW.
De servicekosten zijn voor het jaar 2024 vastgesteld op € 81,- per m² per jaar (te verhogen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting). Dit wordt jaarlijks bepaald. In de servicekosten zijn o.a. het gebruik van elektra, water, schoonmaakkosten en onderhoudskosten begrepen.
Bestemming
De bestemming van de locatie is “kantoren”.
Indeling
U wordt ontvangen in de centrale hal door de receptioniste die de balie bemant. Ook bevinden zich hier de gezamenlijk te gebruiken dames- en herentoiletten.
Via de centrale hal is de te huren ruimte bereikbaar middels af te sluiten glazen deuren. De hal geeft toegang aan de 3 kantoren en de gedeelde keuken.
De vloeren van de kantoren zijn afgewerkt met modern pvc in houtstructuur, de hal en de keuken met antraciet granieten tegels. De wanden zijn afgewerkt in een lichte kleur. De witte moderne keuken is voorzien van een wasbak, vaatwasser en koelkast. Alles is recent gemoderniseerd.
Alle kantoren zijn voorzien van airco, luchtverwarming, led verlichting en kabelgoten.
Afmetingen
Kantoor 1 6,8 m x 3,8 m
Kantoor 2 3,8 m x 3,8 m
Kantoor 3 3,8 m x 3,8 m
Voorzieningen
- Rolstoelvriendelijke entree
- Gescheiden dames- en herentoiletten
- Luchtverwarming en airco, afzonderlijk per ruimte te bedienen
- Elke ruimte is voorzien van draai-/kiepramen
- De oost-, zuid- en westgevel zijn voorzien van screens
- Automatische verlichting d.m.v. bewegingsdetectoren
- Er zijn kabelgoten met data en stopcontacten aan de wand gemonteerd
- Een Stass ophangsysteem voor wanddecoratie e.d.
- Elke week worden de kantoren schoongemaakt door Schoonmaakbedrijf Both en de centrale hal en toiletten elke dag
- Op het parkeerterrein zijn 4 oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig
- Tegen een vergoeding kunt u:
o Gebruik maken van internet
o Post frankeren en gebruik maken van de haal- en brengservice van postnl
o Papier laten versnipperen
o Gebruik maken van de 4e verdieping
Huurtermijn
In overleg.
Omzetbelasting
Huurder en verhuurder opteren voor een met omzetbelasting belaste verhuur. Dit kan alleen wanneer huurder het gehuurde gebruikt voor met omzetbelasting belaste activiteiten.
Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht geldt een nader te bepalen opslag op de huurprijs.
Zekerheidsstelling
Bij het ondertekenen van de huurovereenkomst zal huurder een waarborgsom storten ter grootte van 3 maanden huur (vermeerderd met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting).
Huuraanpassing
Jaarlijks per 1 januari, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle-Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Diverse zaken
Heeft dit object uw interesse gewekt? Neemt u dan voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op. Wij zijn te bereiken via 06-21853744.
Bezichtigingen kunnen in overleg plaatsvinden en worden door de eigenaar uitgevoerd.
Aanvaarding en oplevering zullen geschieden in overleg.
De op onze website vermelde gegevens zijn met nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er onjuistheden vermeld zijn. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Doordat u een onderdeel van een bestaand kantoor huurt, worden veel zaken u uit handen genomen en voor u geregeld. U kunt denken aan o.a. schoonmaak, onderhoud pand en terrein en verzekeringen.
Het kantoorpand is in september 2007 opgeleverd en voldoet aan alle eisen van deze tijd. Er zijn luxe materialen en systemen toegepast, zodat het gebouw zeer comfortabel is om in te werken.
Voor u en uw klanten zijn er voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein aanwezig.
Locatie
Het kantoorpand is gelegen op een zicht locatie op bedrijventerrein De Hoogerwerf aan de Langeweg 11 te Oud-Beijerland. De te huren ruimte is een onderdeel van een luxe bedrijfsverzamelgebouw.
Huurprijs
De huurprijs bedraagt € 20.000,- per jaar exclusief BTW.
De servicekosten zijn voor het jaar 2024 vastgesteld op € 81,- per m² per jaar (te verhogen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting). Dit wordt jaarlijks bepaald. In de servicekosten zijn o.a. het gebruik van elektra, water, schoonmaakkosten en onderhoudskosten begrepen.
Bestemming
De bestemming van de locatie is “kantoren”.
Indeling
U wordt ontvangen in de centrale hal door de receptioniste die de balie bemant. Ook bevinden zich hier de gezamenlijk te gebruiken dames- en herentoiletten.
Via de centrale hal is de te huren ruimte bereikbaar middels af te sluiten glazen deuren. De hal geeft toegang aan de 3 kantoren en de gedeelde keuken.
De vloeren van de kantoren zijn afgewerkt met modern pvc in houtstructuur, de hal en de keuken met antraciet granieten tegels. De wanden zijn afgewerkt in een lichte kleur. De witte moderne keuken is voorzien van een wasbak, vaatwasser en koelkast. Alles is recent gemoderniseerd.
Alle kantoren zijn voorzien van airco, luchtverwarming, led verlichting en kabelgoten.
Afmetingen
Kantoor 1 6,8 m x 3,8 m
Kantoor 2 3,8 m x 3,8 m
Kantoor 3 3,8 m x 3,8 m
Voorzieningen
- Rolstoelvriendelijke entree
- Gescheiden dames- en herentoiletten
- Luchtverwarming en airco, afzonderlijk per ruimte te bedienen
- Elke ruimte is voorzien van draai-/kiepramen
- De oost-, zuid- en westgevel zijn voorzien van screens
- Automatische verlichting d.m.v. bewegingsdetectoren
- Er zijn kabelgoten met data en stopcontacten aan de wand gemonteerd
- Een Stass ophangsysteem voor wanddecoratie e.d.
- Elke week worden de kantoren schoongemaakt door Schoonmaakbedrijf Both en de centrale hal en toiletten elke dag
- Op het parkeerterrein zijn 4 oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig
- Tegen een vergoeding kunt u:
o Gebruik maken van internet
o Post frankeren en gebruik maken van de haal- en brengservice van postnl
o Papier laten versnipperen
o Gebruik maken van de 4e verdieping
Huurtermijn
In overleg.
Omzetbelasting
Huurder en verhuurder opteren voor een met omzetbelasting belaste verhuur. Dit kan alleen wanneer huurder het gehuurde gebruikt voor met omzetbelasting belaste activiteiten.
Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht geldt een nader te bepalen opslag op de huurprijs.
Zekerheidsstelling
Bij het ondertekenen van de huurovereenkomst zal huurder een waarborgsom storten ter grootte van 3 maanden huur (vermeerderd met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting).
Huuraanpassing
Jaarlijks per 1 januari, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle-Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Diverse zaken
Heeft dit object uw interesse gewekt? Neemt u dan voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op. Wij zijn te bereiken via 06-21853744.
Bezichtigingen kunnen in overleg plaatsvinden en worden door de eigenaar uitgevoerd.
Aanvaarding en oplevering zullen geschieden in overleg.
De op onze website vermelde gegevens zijn met nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er onjuistheden vermeld zijn. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.